WHEM Oishi (Japanese Doll), Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.401
30/06/21
3.478
44
Zelf pas ik, maar wie weet heeft er iemand zin in een pak geld neerleggen voor deze Japanese Doll

 
Ook op kinky

 
Bij het eerste plaatje denk ik al meteen "that's a dude". Dan staat er "mixed Japanese" en denk ik, "Dus...."
Ik vindt het wel een lekker ding, al heeft ze hoogstwaarschijnlijk wel een paar sillies. Ik kan geen kenmerken van een "dude" ontdekken????
Maar 300€ voor een uur, dat trekt geen hordes klanten.
 
Mij viel op dat er geen foto's met de blanke borsten bij zijn. Nou is deze dame wel echt mooi en volgens de recensies op Kinky doet zij ook echt goed werk maar voor dit bedrag moet dan ook alles perfect zijn en daar hoort bij mij ook en dusdanige natuurlijke lichaam erbij. Dus heb ik haar geappt met de vraag of haar borsten wel natuurlijk zijn - haar antwoord: Zij heeft kleine implantaten...
 
Heb de proef op de som genomen en haar bezocht. 300,- voor een uurtje is zeker prijzig maar deze dame maakt het meer dan waar als een echte high class GFE.

Super lieve en mooie dame. Exact de dame van de foto's met een prachtig figuur. Inderdaad flinke siliconen, maar ze staan prachtig bij haar lichaam. Ontvangt in een zeer net en discreet hotel. Ze is enorm zorgzaam en spreekt prima Engels. Heerlijke massage gehad, gevolgd door een blowjob waarbij ze je blijft aankijken en de sex was ook goed. Een echte GFE. Tongzoenen doet ze ook vol overgave.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan