Recensie Olga, AC-Girls Würselen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rub

Newbie
Forumpionier
24
30/06/21
42
8
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://ac-girls.6profis.de/team/sedcard-olga-110491.html
Totale kosten (in euro)
80
Gistermiddag een spontaan bezoekje gebracht aan AC-Girls in Würselen. Ik zag op de website dat er 4 dames aanwezig waren waarvan twee mij zeker konden bevallen. Op de gok aangegaan en aangebeld. Binnen werden mij de 2, voor dat moment, beschikbare dames voorgesteld. Eerst de wat oudere Lucie, niet echt mijn smaak en zeker ouder dan de aangegeven 36 jaar op de website. Vervolgens, wauw, stond daar de beeldschone 23 jarige vriendelijke blondine Olga in gele lingerie voor me. Op Olga had ik mijn oog al laten vallen tijdens mijn voorverkenning op de website en ze was in het echt nog mooier dan op de foto's. Wat een meevaller dat zij beschikbaar was.
Gekozen voor 30 minuten voor 80 Euro. Helaas werden geen extra's aangeboden door Olga zoals ik bij Relax Lounge in Aken wel gewend ben. Dan maar zonder extra's.

Olga ging tegen me aan liggen. Wat een genot om dat zachte en puntgave lijf te mogen strelen. Daarna het condoom erom en een pijpbeurt volgde. Hierna overgegaan tot missionaris. Olga ging wijd met haar benen liggen en ik mocht hem zelf in dat mooie gave roze kutje stoppen. Daarna volgde een rondje rodeo waarna ik helaas erg snel mijn lading verschoot. Wat wil je ook met die spiegels er omheen en dat uitzicht.
Al met al toch een beetje afwerksex met 1 hoogtepunt , Ik denk omdat ik maar 30 minuten had geboekt, maar het was zeer zeker meer klasse dan op de Antoniusstrasse voor slechts 3 tientjes meer.

Terug
Bovenaan Onderaan