WHEM Olga, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb d'r afgelopen avond bezocht. Ze ontvangt in een appartement in de Bijlmer. Appartement zag er verzorgd uit, deelt de woning met een ander volgens mij.
Dame zag er super uit. Precies zoals in de foto's. Dame komt uit Oekraïne en is 22 zegt ze. Had afgesproken voor 45 min. We begonnen eerst met wat zoenen, helaas geen tz. Daarna begon ze met pijpen wat ze ook zeer goed deed.
Vervolgens in de 69 verder gegaan maar ik was zo hitsig dat ik al tijdens de 69 klaar kwam, heb d'r niet eens kunnen neuken helaas.

Bleek ook d'r laatste avond te zijn dus voorlopig geen 2e kans meer. Maar goed daarna nog even gebleven en kort met d'r gesproken, haar Engels is vrij basis en er komen weinig woorden uit maar over t algemeen lukte het nog net zonder Google Translate erbij te moeten pakken. Om de avond te eindigen heeft ze me nog eventjes lekker gemasseerd. Zie biedt ook squirting aan en ze had ook alvast een handdoekje klaargelegd op bed maar doordat ik te vroeg klaar kwam is het zover niet gekomen helaas.

Kortom: Ik zou d'r zeker aanbevelen voor degene die iets meer van elegante en verfijnde dames houden. Helaas komt ze voorlopig niet meer terug. Had haar zeker nog wel een keer willen doen en dit keer goed.

Terug
Bovenaan Onderaan