WHEM Olga Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is goed als je eens "discreet" vlug een verlossing nodig hebt. En discreet staat heel bewust tussen haakjes.

Heeft een vriendin waar ze de woning mee deelt en tijdens het bezoek mee communiceert. Daarnaast kan je constant zowel mannen- als vrouwenstemmen horen en voetstappen, wat het moeilijk maakt om te ontspannen.

Over de vrouw zelf:
- Is inderdaad niet zo knap als de foto's laten blijken. Heeft heel wat meer vlees aan haar en een zwangerschapsbuikje, wat de cibbe in de kamer verklaard.

- De service zelf is heel ondermaats en ferm gehaast.
Is goedkoop en belooft van alles, maar eens toegekomen moet je voor alles bijbetalen.
Dus enige wat je krijgt is een gehaaste maar ok bj MET condoom, gevolgd door afwerken in doggy, geen standje zelf te kiezen.
 
Vreesde ik al. Heb je de vriendin ook gezien ?
Kan je terugvinden onder "New Lera". Maar na opgezocht te hebben kom je op twee verschillende profielen terecht. Eentje waar ze 22j is en eentje waar ze 27j is. Mijn vermoeden is de laatste is correct.

Is op eigen risico, maar als de nood nog eens hoog is en ik krap op tijd ben zal ik het waarschijniljk wel eens proberen. Hou je op de hoogte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan