- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2299427-roxanne#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik heb het erg druk gehad met werk en was echt weer eens heel hard toe aan een lekker GFE met een knappe gewillige jonge knappe dame.
Het aanbod op kinky is zoals altijd vrij groot overweldigend dus een keuze maken is soms wat lastig.
Mijn oog viel op de advertentie van Roxanne.
https://www.kinky.nl/advertenties/2299427-roxanne#overview
Vooral haar ogen en natuurlijke borsten spraken mij aan.
Ik kreeg makkelijk contact en ze beantwoorde mijn vragen netjes en duidelijk.
Mijn ervaring is dat veel dames vooraf vaak van alles toezeggen maar dat er eenmaal op locatie weinig van terecht komt.
Ik kon geen reviews van Roxanne op dit forum vinden dus het was weer een risicootje.
Eenmaal op locatie werd ik naar een bepaald huisnummer gedirigeerd.
Toen ik "goedgekeurd" was kreeg ik het juiste huisnummer aan de overkant van de straat.
De deur werd opengedaan en toen de deur achter mij werd gesloten stond Roxanne voor mijn neus.
Het is 100% de dame van de foto's!
Ze had een kort los broekje aan en een wit topje waar haar borsten met harde tepels uitpuilde.
Op haar kamertje begon ze al lekker met haar kontje tegen mij aan te rijden en te tongzoenen terwijl ik haar wat vingerde en haar borsten kneedde.
Het was een echte gfe met alles erop en eraan.
Uiteindelijk heb ik haar tegen de muur gezet en staand doggy lekker hard doorgeneukt.
Ze bleef mij toen zo lekker geil achterom aankijken met die grote donkere zaadvragende ogen.
Ik hield het niet veel langer vol en heb het condoom echt keihard volgespoten.
Het was pure perfectie.
(Ik denk dat ze overigens ook wel in is voor het wat ruigere werk)
Ik zou haar zeker aanraden!
Het aanbod op kinky is zoals altijd vrij groot overweldigend dus een keuze maken is soms wat lastig.
Mijn oog viel op de advertentie van Roxanne.
https://www.kinky.nl/advertenties/2299427-roxanne#overview
Vooral haar ogen en natuurlijke borsten spraken mij aan.
Ik kreeg makkelijk contact en ze beantwoorde mijn vragen netjes en duidelijk.
Mijn ervaring is dat veel dames vooraf vaak van alles toezeggen maar dat er eenmaal op locatie weinig van terecht komt.
Ik kon geen reviews van Roxanne op dit forum vinden dus het was weer een risicootje.
Eenmaal op locatie werd ik naar een bepaald huisnummer gedirigeerd.
Toen ik "goedgekeurd" was kreeg ik het juiste huisnummer aan de overkant van de straat.
De deur werd opengedaan en toen de deur achter mij werd gesloten stond Roxanne voor mijn neus.
Het is 100% de dame van de foto's!
Ze had een kort los broekje aan en een wit topje waar haar borsten met harde tepels uitpuilde.
Op haar kamertje begon ze al lekker met haar kontje tegen mij aan te rijden en te tongzoenen terwijl ik haar wat vingerde en haar borsten kneedde.
Het was een echte gfe met alles erop en eraan.
Uiteindelijk heb ik haar tegen de muur gezet en staand doggy lekker hard doorgeneukt.
Ze bleef mij toen zo lekker geil achterom aankijken met die grote donkere zaadvragende ogen.
Ik hield het niet veel langer vol en heb het condoom echt keihard volgespoten.
Het was pure perfectie.
(Ik denk dat ze overigens ook wel in is voor het wat ruigere werk)
Ik zou haar zeker aanraden!
Laatst bewerkt: