WHEM Olivia, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

horny

Vaste klant
Forumpionier
125
05/07/21
52
2
Wie heeft ervaring met deze Olivia?
Opvallend veel van soortgelijke advertenties in Den Haag.
Weer te mooi om waar te zijn?
 
Heb tegen beter weten in een afspraak gemaakt. Was gewoon nieuwsgierig en het adres was toch niet ver van mij vandaan.
Toen de deur openging wis ik al na een seconde dat ik me tijd heb zitten verdoen. Was totaal niet het meisje van de foto,
totale afknapper, was een mollige (Turkse?) meid met pokdalig gezicht. Ze zei dat het meisje op de foto terug naar Oekraïne
is gegaan omdat ze zwanger is. Of het waar is kan me niks schelen, voelde me beduveld en heb het ook laten weten.
Gewoon niet doen!
 
Bekende bende in Den Haag, sms hi bby en meteen het adres,, vaak 60 voor vluggertje en 130 voor 1 uur, soms 69 voor vluggertje. Nooit de vrouw van de foto (wat je eerlijk gezegd natuurlijk ook wel kan verwachten als je de foto's ziet). Soms pech, maar vaak genoeg ook prima mooie jonge vrouw met prima ervaring. Russisch Roulette.
 
Zeker bij een van de flats vlak bij Hollands Spoor?
Paar keer geweest maar elke keer persoonsverwisseling.
Staan heel wat advertenties op Kinky van deze clan.
 
Ja, een van die twee flats om precies te zijn, ook wel eens de iets lagere. En ook wel eens in een appartement daar in de buurt geweest. Maar meestal de hogere, beide ingangen, meestal de achteringang, redelijk lage verdieping. Weet niet of dit vaag genoeg is om te mogen blijven staan of niet....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan