Recensie Olivia, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
164
29
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5058479-olivia
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nadat ik een paar andere dames had geprobeerd maar niet kon bereiken heb ik voor eerst in een tijd weer eens Russisch roulette gespeeld met een '60-80-130-hey bby-HS' dame in Den Haag (zoek andere posts van mij voor uitleg). Dame was vriendelijk toen ik binnenkwam, kon geen Engels dus moest intikken op telefoon hoeveel minuten ik bleef. Omdat ze qua uiterlijk iets minder mijn type was voor 15 minuten 60 euro gekozen, eigenlijk was ze zo vriendelijk dat ik even twijfelde over een half uur.

Na betalen uitgekleed en op bed. Ze deed meteen flink glijmiddel op haarzelf en op mijn lul en begon zc te pijpen, wat erg lekker was en ik moest oppassen niet meteen te komen. Ondertussen kon ik haar overal aanraken. Ze heeft een normaal lichaam, wel een buikje (alleen daarom mollig ingevuld, voor de rest redelijk normaal lichaam), stevige grote naturel tieten, een strak kaal kutje en verder zag ze er prima uit. Ik hou van kleinere borsten maar stevige rechtopstaande naturel borsten kan ik ook zeker van genieten. Na condoom om heeft ze nog even doorgepijpt en stelde zelf doggy voor. Toen ik na een paar minuten haar vroeg om te draaien zei ze wel dat er nog maar 5 minuten waren, logisch voor 60 euro. Dus niet te lang gewacht met komen. Ze draaide haar hoofd tijdens missionaris helemaal weg zodat kussen niet was te proberen.

Prima ervaring weer, eigenlijk altijd een beetje gevoel om blind naar de ramen te gaan. Ongeveer zelfde prijs voor zelfde duur en zelfde kwaliteit. En regelmatig met een bonus: vaak pzc, soms ook zoenen of beffen, en daarna gewoon een snelle wip. En dames zijn bijna altijd jong en dus aantrekkelijk genoeg, althans ik vind een twintiger zelden foeilelijk.
 
Mijn ervaring is altijd een beetje hetzelfde bij deze dames.. mijn verwachtingspatroon wel wat hoger als @Karb .
Als ze niet wil tongzoenen, pzc, en haar hoofd wegdraait is het voor mij een slechte date.
Maar goed, voor €60 mag je natuurlijk ook niet te veel verwachten.
 
Deze meiden stellen de advertentie niet zelf op, dit doet de "boss" zoals ze hem noemen.
Dezelfde boss die €100 per dag huur vraagt voor een kamer, en 50% van de inkomsten inpikt.
Ik heb dit van verschillende meiden uit de eerste uit de eerste hand gehoord.

Ik heb dit trouwens al een aantal keer bij Kinky gemeld, maar die zeggen dat de foto's kloppen.. dus alles ok..
Wel vreemd dat wij altijd andere meiden tegenkomen dan op de foto's maar goed 🤨
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan