Recensie Olivia, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring mee maar is voor mij toch een vraagteken.....
Bij haar mogelijkheden geen vermelding van zoenen bv; er staat zelfs geen directe aanwijzing dat intiem mogelijk is. Men kan het natuurlijk altijd vragen bij telef contact.
 
Ik heb met haar in het verleden al eens afgesproken toen ze onder een andere naam werkte. Toen mocht tongzoenen. Maar ze kan verandert zijn qua zoenen. Je kan het altijd vragen aan de telefoon.
Ze kon goed squirten toen ze klaar kwam..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze namiddag heb ik nog eens afgesproken met Olivia. Het was een paar jaar geleden dat ik haar nog gezien heb daar ze een tijd niet gewerkt heeft. Wanneer ik de deur van de kamer opendeed stond er een aangename verschijning voor mij. Ze was stijlvol maar sexy gekleed zoals ik gevraagd had. Naderhand gezien had ze daaronder een nice turqoise lingeriesetje aan.
Toen ze binnenkwam gaf ze mij dadelijk een leuke tongzoen. We ging toen de kamer binnen en konden niet van elkaar blijven. Eerst namen we samen een douche en plaagde elkaar. Na de douche kwamen we op bed terecht en ze begon mij heerlijk te pijpen. Hij was snel in volle glorie. Toen gingen we over tot ronde 1 en nam haar diep. Ze vroeg aan mij om over haar borsten klaar te komen, wat ik deed. Na even bekomen te hebben, nam ik haar rustig anaal. Ze genoot er echt van en enkele ogenblikken later kwam zij al squirtend klaar. Ik kwam enkele ogenblikken later ook klaar. We zijn samen eerst wat bekomen op het bed en toen kreeg ik nog even een massage. Achteraf nog samen een lekkere douche genomen. Is voor herhaling vatbaar
 
Deze namiddag heb ik nog eens afgesproken met Olivia. Het was een paar jaar geleden dat ik haar nog gezien heb daar ze een tijd niet gewerkt heeft. Wanneer ik de deur van de kamer opendeed stond er een aangename verschijning voor mij. Ze was stijlvol maar sexy gekleed zoals ik gevraagd had. Naderhand gezien had ze daaronder een nice turqoise lingeriesetje aan.
Toen ze binnenkwam gaf ze mij dadelijk een leuke tongzoen. We ging toen de kamer binnen en konden niet van elkaar blijven. Eerst namen we samen een douche en plaagde elkaar. Na de douche kwamen we op bed terecht en ze begon mij heerlijk te pijpen. Hij was snel in volle glorie. Toen gingen we over tot ronde 1 en nam haar diep. Ze vroeg aan mij om over haar borsten klaar te komen, wat ik deed. Na even bekomen te hebben, nam ik haar rustig anaal. Ze genoot er echt van en enkele ogenblikken later kwam zij al squirtend klaar. Ik kwam enkele ogenblikken later ook klaar. We zijn samen eerst wat bekomen op het bed en toen kreeg ik nog even een massage. Achteraf nog samen een lekkere douche genomen. Is voor herhaling vatbaar
Dankjewel voor de uitgebreide beoordeling. Ze wekt ook wel mijn interesse 😀
 
Ik heb deze ook gehad, vond ze eerlijk gezegd minder mooi dan op foto's. Nieuwere foto's zijn ook 'eerlijker' dan de foto's destijds. Op de nieuwe foto's kan je degelijk zien dat ze een buikje heeft en niet slank is. Ook haar gebit mocht wat beter zijn voor me.

Qua inzet en seks is ze wel meer dan gemiddeld, uiterlijk sprak me persoonlijk niet aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan