Recensie Omega club GB Sabrina 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar valse foto's plaatsen op zijn advertenties op Afspraakjes is nog steeds zijn handelsmerk... zouden er nu echt mannen geloven dat deze 4 bloedmooie sletjes vanavond aanwezig zullen zijn?????
Nee, het is een ongezellige vent. Hij liegt waar hij erbij staat. Ziet zichzelf en vooral de meisjes niet graag. Geld, geld, geld. Da's zijn enig doelwit. Ik heb het al eens vermeld: toen een brave man zei dat zijn inkombandje het begeven had, werd hij door de patron uitgescholden alsof hij de keet in brand in bestoken had. Die bewuste meneer kromp haast inéén van de schaamte. En die gestolen foto's? Da's zijn handelsmerk. Werkelijk niks klopt. Nooit.
 
Gisterenavond dus naar omega geweest en moet zeggen dat wij heren goed aan onze trekken zijn gekomen, denk da we met een 10tal heren waren, opzich niet overdreven, maar ook nog eens 4koppels waarvan de dames ook nog eens bare mee speelden! Die waren ook gekomen omdat bare aangekondigd was vertelde ze, dus 2 aangekondigde dames plus 4 van de koppels 😅wij mannen waren in elk geval goed verwend🤤 kwam er nog bij da we getrakteerd werden door de 2vaste dames op een lesbisch showtje bij aanvang..
Conclusie, leuke actieve avond en voor herhaling vatbaar!
 
Gisterenavond dus naar omega geweest en moet zeggen dat wij heren goed aan onze trekken zijn gekomen, denk da we met een 10tal heren waren, opzich niet overdreven, maar ook nog eens 4koppels waarvan de dames ook nog eens bare mee speelden! Die waren ook gekomen omdat bare aangekondigd was vertelde ze, dus 2 aangekondigde dames plus 4 van de koppels 😅wij mannen waren in elk geval goed verwend🤤 kwam er nog bij da we getrakteerd werden door de 2vaste dames op een lesbisch showtje bij aanvang..
Conclusie, leuke actieve avond en voor herhaling vatbaar!
Ja, ieder zijn meug. En je mag dankbaar zijn dat het leuk verlopen is. Maar verklaar me eens: slechts 10 heren? Da's toch geen gangbang? 100 euro x 10 = 1000 euro???? Magertjes toch.
 
Wij zijn er gisteren geweest.
Keurig behandeld, verder nette zaak.
Probleem was, er waren in totaal 6 vrouwen, en 6 heren ( buiten de mannen van de stellen ) dus er was niet echt gangbang actie.
Uiteraard kunnen hun aan de opkomst niets doen, maar voor ons was het te rustig om als gangbang door te gaan.
2 van de mannen neukten ook alleen met condoom, die hebben het begrip barebang niet begrepen denk ik.
 
Klopt maar op hun website verandert dit in een foto mét 4 mooie blondines ...... hahahaha.. deze uitbater blijft een foemp.
Kan zijn maar heb me in elk geval met 2dames + dames van koppels kunnen amuseren, voor mij toch wel een leuk avondje, 2 aangekondigde dames hebben ook nog een leuk showtje gegeven bij aanvang...
En wat Hama zegt magertjes, 10heren op een gb, voor sommige is't nooit goed, ofwel te weinig van dit of teveel van dat...
 
Klopt maar op hun website verandert dit in een foto mét 4 mooie blondines ...... hahahaha.. deze uitbater blijft een foemp.
Enkele jaren terug paar keer geweest voor gb,...... Zijn beloftes op zijn flyers kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Deze uitbater idd totaal niet te vertrouwen,...... Liegen daar is ie nen topper in, en andere clubs afbreken,.....
 
Blijf daar weg. Triestige bedoening. Fotos zijn fake als de meisjes er herkenbaar opstaan. Absoluut te mijden zaak. Uitbater onvriendelijk. Ben er 3x geweest omdat ik steeds dacht er op een slechte dag te zijn geweest. Maar alle dagen zijn daar slecht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan