Omikron, dalende aantallen dvp’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.533
02/07/21
4.228
47
Hebben jullie ook het gevoel dat door Omikron er voor het eerst dalende aantallen waarneembaar zijn?

De Wallen zijn open, maar de ene dag staan er aanzienlijk minder dames dan de andere.

Op alle niveaus lijkt men iets terughoudender.
Een vaste dame van me is hier nu wel maar zei dat ze een weekje niet afspreekt.

Misschien is ze zelf besmet en wil ze dat niet zeggen.

Het gaat hard nu met die infecties, dus dat zal naast scholieren en vooral jongeren momenteel ook de dvp's wel raken.....

Of is het onveranderd in jullie geval?
 
Ik ken de Wallen niet, wel het SKW in Antwerpen. Dames staan er enkel indien ze inschatten dat ze na aftrek van de raamhuur nog iets deftigs kunnen verdienen voor zichzelf. Vermits er nog steeds veel gewerkt wordt van thuis uit, komen heel wat mannen er moeilijker toe om eens weg te glippen voor een pleziertje bij de meisjes. Dat heeft niet noodzakelijk iets te maken met angst voor besmetting.

Een aantal meisjes zullen hierop reageren door tijdelijk naar hun thuisland te gaan want dan wordt er bespaard op nodeloze huur en andere kosten. Of er ook minder dvp's zijn in het algemeen, durf ik te betwijfelen. In crisistijden verschijnen er normaal gesproken altijd méér dames op het toneel, die via sekswerk hopen hun vaak penibele financiële toestand weer onder controle te krijgen. Alleen gaan dit soort 'amateurs' niet meteen in een raam staan. Veel gebeurt onderhuids.
 
De wallen heb ik al geruime tijd niet meer van dichtbij gezien.
Onder andere vanwege de huidige besmettingsaantallen stel ik mijn volgende bezoek uit, al lijkt er op SJ toch nog een redelijk aantal dames beschikbaar te zijn.
 
Naast de Omikron besmettingsgolf lijkt het er ook op dat een redelijk aantal thuiswerk locaties zijn gesloten. Het is heel erg lastig voor de dames om op dit moment aan geschikte ontvangstlocaties te komen begrijp ik. Dat verklaart ook waarom degene die er nu wel zijn, erg voorzichtig/terughoudend zijn met nieuwe 'klanten'.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan