Recensie Onbekend, Amsterdam, Molensteeg 7-2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar48

Wandelaar
70
14/09/21
81
2
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren naar Amsterdam afgereisd voor The Stones. Dat ging niet door en omdat ik toch een hotelovernachting in het centrum had geboekt belandde ik 's avonds automatisch op De Wallen waar ik al jaren niet meer geweest was. Voor de ramen kom ik eerder in Den Haag, Alkmaar of Leeuwarden (zolang als dat nog duurt), al vind ik het bezoeken van gangbangs de laatste jaren veel en veel aantrekkelijker.
Anyways. Op zoek naar aantrekkelijke dvp's, in de megadrukte tussen voornamelijk schreeuwende dronken Engelsen en andere toeristen, viel mijn oog op een knappe jonge brunette in een kort geruit schoolrokje in de Molensteeg 7-2 (rechterraam). Ik had geen zin om nog veel langer rond te lopen dus ging ervoor.
Achter het raam lachte ze nog. Gevraagd hoeveel pijpen en neuken was, daarbij in mijn achterhoofd houdend dat de prijzen een stuk hoger zijn op De Wallen. Ze vroeg € 100,- voor pijpen/neuken, of € 50,- voor pijpen/trekken. Ik ging voor het laatste. Wilde me op weg naar haar kamer nog even voorstellen maar dat was niet de bedoeling. Haar naam kan ik me niet precies herinneren, iets van Dianne (?). Andere vragen uit beleefdheid/interesse liet ik maar zitten.
Eenmaal binnen zei ze heel zakelijk 'you can pay me now'. Ik trok mijn portemonnee tevoorschijn en voordat ik € 50,- eruit haalde hield ze haar hand al op. Eenmaal overgedragen zei ze niks.
Ik wilde mijn broek uittrekken maar dat hoefde niet. Zo stond ik nog midden in de kamer met mijn broek op de enkels en ging er meteen een condoom om, waarna ze superafstandelijk tot 3 maal zei 'you can not touch me'. Al haar kleren en bh hield ze aan.
Het pijpen (15 seconden) ging over in trekken, beiden staand.
Het had meer weg van een onderzoek bij een zakelijke huisarts, of iets wat er op lijkt, dus 0,0 geiligheid.
Als ze het met een afstandsbediening had kunnen doen dan zou ze daarvoor gaan.
Na een minuut of 5 heb ik gezegd dat ze ermee kon stoppen. Ik kon er niet opgewonden van raken al probeerde ze mij nog wel quasi-geil aan te kijken. In vele jaren tijd misschien de 2e of 3e keer dat ik zonder klaarkomen een dame verlaat, maar niet eerder op deze manier.
Ik ben niet zo van het schrijven van negatieve recensies over dvp's maar dit was toch wel een dieptepuntje, ook al weet ik dat het er op De Wallen soms zo aan toe kan gaan. In die zin geen krokodillentranen, gevalletje van eigen risico.
Naderhand nog trek in een zak patat op de Damrak, maar nadat ik in een rij met nietsvermoedende toeristen de prijzen bekeek (€ 6,95, nog zonder mayonaise) dacht ik … laat ook dat maar.
Voor mij voorlopig geen Amsterdamse Wallen meer.
Om maar weer met The Stones af te sluiten … you can't always get what you want … ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het delen van je ervaring, helaas is dit wel hoe het bij veel dames op de Wallen aan toe gaat. Blijkbaar komen ze er mee weg.

Je had even naar de Febo moeten lopen op de Korte Niezel, die hanteren nog redelijk normale prijsjes voor een zak patat. Jij bent rechtstreeks een toerist trap ingelopen.
Ja, helaas komen ze er mee weg. De gemiddelde toerist weet niet beter, voor de doorsnee Nederlandse wandelaar is het uitkijken geblazen. Normaal lees ik van tevoren wat recensies, maar daar had ik geen tijd voor.
Thx voor de tip, ik belandde uiteindelijk bij de Burger King 😀
 
@Wandelaar48 Wat een slechte ervaring heb je gehad, maar inderdaad dat is meer regel dan uitzondering op de Wallen. Ik weet nog goed hoe het 20-25 jaar geleden heel anders ging, met dames waar je wel tevreden wegging (en terug wilde komen) ipv nu heel veel betalen en je mag nog niet eens je kleding uittrekken en haar lichaam aanraken.
En de toeristen vinden het misschien wel een goede prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik niet zeker weet omdat je dat nooit hier leest. Ik ga bijna alleen nog maar in de middag, dan vind ik nog wel een aantal leuke dames die je ook gewoon mag aanraken, compleet naakt ook 😁 De avonden zie ik geen lol meer in.
 
Gisteren naar Amsterdam afgereisd voor The Stones. Dat ging niet door en omdat ik toch een hotelovernachting in het centrum had geboekt belandde ik 's avonds automatisch op De Wallen waar ik al jaren niet meer geweest was. Voor de ramen kom ik eerder in Den Haag, Alkmaar of Leeuwarden (zolang als dat nog duurt), al vind ik het bezoeken van gangbangs de laatste jaren veel en veel aantrekkelijker.
Anyways. Op zoek naar aantrekkelijke dvp's, in de megadrukte tussen voornamelijk schreeuwende dronken Engelsen en andere toeristen, viel mijn oog op een knappe jonge brunette in een kort geruit schoolrokje in de Molensteeg 7-2 (rechterraam). Ik had geen zin om nog veel langer rond te lopen dus ging ervoor.
Achter het raam lachte ze nog. Gevraagd hoeveel pijpen en neuken was, daarbij in mijn achterhoofd houdend dat de prijzen een stuk hoger zijn op De Wallen. Ze vroeg € 100,- voor pijpen/neuken, of € 50,- voor pijpen/trekken. Ik ging voor het laatste. Wilde me op weg naar haar kamer nog even voorstellen maar dat was niet de bedoeling. Haar naam kan ik me niet precies herinneren, iets van Dianne (?). Andere vragen uit beleefdheid/interesse liet ik maar zitten.
Eenmaal binnen zei ze heel zakelijk 'you can pay me now'. Ik trok mijn portemonnee tevoorschijn en voordat ik € 50,- eruit haalde hield ze haar hand al op. Eenmaal overgedragen zei ze niks.
Ik wilde mijn broek uittrekken maar dat hoefde niet. Zo stond ik nog midden in de kamer met mijn broek op de enkels en ging er meteen een condoom om, waarna ze superafstandelijk tot 3 maal zei 'you can not touch me'. Al haar kleren en bh hield ze aan.
Het pijpen (15 seconden) ging over in trekken, beiden staand.
Het had meer weg van een onderzoek bij een zakelijke huisarts, of iets wat er op lijkt, dus 0,0 geiligheid.
Als ze het met een afstandsbediening had kunnen doen dan zou ze daarvoor gaan.
Na een minuut of 5 heb ik gezegd dat ze ermee kon stoppen. Ik kon er niet opgewonden van raken al probeerde ze mij nog wel quasi-geil aan te kijken. In vele jaren tijd misschien de 2e of 3e keer dat ik zonder klaarkomen een dame verlaat, maar niet eerder op deze manier.
Ik ben niet zo van het schrijven van negatieve recensies over dvp's maar dit was toch wel een dieptepuntje, ook al weet ik dat het er op De Wallen soms zo aan toe kan gaan. In die zin geen krokodillentranen, gevalletje van eigen risico.
Naderhand nog trek in een zak patat op de Damrak, maar nadat ik in een rij met nietsvermoedende toeristen de prijzen bekeek (€ 6,95, nog zonder mayonaise) dacht ik … laat ook dat maar.
Voor mij voorlopig geen Amsterdamse Wallen meer.
Om maar weer met The Stones af te sluiten … you can't always get what you want … ;)
 
vergelijkbaars meegemaakt bij 2 verschillende dames op de Wallen... ik ga er niet meer naar toe, blijkbaar is dit de nieuwe standaard aan het worden. (helaas)
 
Je ziet het ware gezicht van de dvp's deze vrouwen hebben een hekel aan mannen en haten hun werk. Ik vind dat als je voor het raam een masker opzet je dat rol binnenskamers verder moet spelen. Geef op z'n minst de klant het gevoel dat je hem als klant waardeert. Maar wat muis al zegt ze komen ermee weg omdat ze op de wallen werken en klanten in overvloed hebben.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan