Ongeschoren wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op dit forum gaan jullie winnen, maar ik denk omdat jullie/wij een uitgesproken doelgroep
Jij gooit wel erg makkelijk de handdoek in de ring
Toen ik voor het eerst begin jaren 90 ging samenwonen gaf mijn vriendin aan dat het misschien wel leuk zou zijn als ik mijn schaamhaar er af zou scheren , nou ja ik dat dus gedaan het jeukte als een gek , ik heb de hele andere dag aan mijn zak lopen klauwen en het werd vuurrood

Dat was dus eens maar nooit meer , ze heeft er daarna nooit meer om gevraagd en ook de drie andere vrouwen waar ik daarna nog relaties mee heb gehad zijn er nooit over begonnen of hebben er ook maar een hint over gegeven dat ze dat misschien wel een goed idee zouden vinden
Geen van de vele DVP's die ik ooit bezocht heb heb ik ooit vreemd zien kijken op het moment dat het monument onthuld werd
Inderdaad zal een DVP tegen jullie zeggen dat jullie er zo lekker glad van onder bij lopen , daar is ze tenslotte een professional voor

Eigenlijk werd ik voor het eerst geconfronteerd met de stelling dat scheren de normaalste zaak van de wereld zou zijn sinds ik een blauwe maandag op hookers zat , vervolgens weer op dat rare Citygirl en nu weer hier , dus eigenlijk ben ik van mening dat het meer iets is waar mannen zich mee bezig houden waarvan ze denken dat ze dames er een plezier mee doen dan dat dit door de dames nu zo op prijs gesteld wordt
 
...op het moment dat het monument onthuld werd
:ROFLMAO: Af en toe ben je een prachtige woordkunstenaar. Respect.

Ik ben in juni vorig jaar begonnen met deze fantastische hobby en na een paar maanden vroeg ik een DvP of zij geschoren prettiger vond. Ja, zei ze, da's lekker fris. Sinds ik mijn monument en aanpalend terrein kaal hou, worden mijn ballen en perineum vaker oraal verwend. En dat vind ik enorme winst!
 
Hopelijk ben je wel gegaan. Want dat is totaal niet erg!
Als je er zo mee inzit denk ik dat de dame dat wel lief zou vinden als je zei 'sorry normaal scheer ik mij maar...'
Weet ze dat je eraan denkt. :giggle:
Zelf vindek geschoren niet nodig, maar trimmen toch wel?
Als ik mijn tanden wil flossen ga ik wel om draad bij de kruidvat. 🤷‍♀️
Ziet er veel netter uit ook
 
Heb net met 3 vriendinnen hierover gebeld.

Natuurlijk niet gezegd waarom ik het vroeg. Gezegd dat het in de kroeg ter sprake kwam.

1 zei dat ze er wel de voorkeur aan gaf als en man geschoren was maar het ook weer niet echt erg vond als het niet zo was.

1 zei dat het haar niet uitmaakte en dat ze het zelf wel deed.

1 zei dat ze het zelf niet deed en dat een man het zeker niet moest doen omdat het niet mannelijk is om het te scheren.

Dus of ik begeef me in rare kringen of jullie vormen echt een sub-groepje en realiseren je niet dat misschien maar 30% van alle mannen het bijhoudt.

Zeg het maar! Ik weet het echt niet.

Of zouden 80% van de mannen onder de 35 het bijhouden en maar 50% van de mannen boven de 35?

In ieder geval hoeft de topic starter zich nergens zorgen over te maken want de meningen zijn verdeeld.
Ik denk dat het van de leeftijd van de vrouwen afhangt ,hoe jonger hoe meer ze houden van geschoren 😉
 
Hopelijk ben je wel gegaan. Want dat is totaal niet erg!
Als je er zo mee inzit denk ik dat de dame dat wel lief zou vinden als je zei 'sorry normaal scheer ik mij maar...'
Weet ze dat je eraan denkt. :giggle:
Zelf vindek geschoren niet nodig, maar trimmen toch wel?
Als ik mijn tanden wil flossen ga ik wel om draad bij de kruidvat. 🤷‍♀️
Ziet er veel netter uit ook
Maar hoe doe je dat?

Ik denk dat ik dan gewoon met een schaar zou gaan bijknippen, maar dan is het weer de vraag wanneer je stopt.
 
Kom op Knightrider , laat me niet in de steek , gewoon karakter blijven tonen en niet als de eerste de beste Belgische blondine zich in het gesprek mengt overstag gaan
Ik vraag er alleen naar, ik heb nog niks gedaan.....maar dit zijn meestal niet de dingen die je aan de keukentafel bespreekt, dus wat info pro of contra is nooit slecht.
 
Dag geile mannen en vrouwen en alle andere genders.

Gaan jullie wel eens met de prive delen ongeschoren wandelen?
Ik ben nu in de buurt van een privehuis en ik heb best wel zin om te neuken en dat soort ongein, maar ik heb me al een paar weken niet geschoren tussen mijn benen.
Normaal scheer ik me altijd van te voren.. ik weet niet of het zo netjes is om nu te gaan..
Voor de rest ben ik uiteraard schoon en fris

Nooit, ik scheer me ook nagenoeg altijd voordat ik ga...zou het bijzonder waarderen als de dames dat ook zouden doen :p

Vind het zelf wel hygienisch; ieder zijn ding, maar een bushbush waar de pussy zou moeten zitten vind ik niet aantrekkelijk; kan me voorstellen dat dat voor de meeste dames niet anders is...daarvan zijn er gradaties uiteraard hahah ik heb zelf meestal boven me lul getrimpt maar balzak / lul kaal...alles voor die optische illusie van grootsheid :D owja en side-note ik heb met regelmaat dat vrouwen mijn ballen likken ;)
 
Scheermesje gaat er langs dag voor bezoek hier. Verwacht ook van de dames dat ze glad zijn down there. Bezocht tot voor kort nog dame die geregeld flinke stoppels had. Inmiddels andere dames leren kennen, dame met de stoppels gaat mij niet meer zien.
 
Maar hoe doe je dat?

Ik denk dat ik dan gewoon met een schaar zou gaan bijknippen, maar dan is het weer de vraag wanneer je stopt.
Morning! Mijn man doet dat met een trimmer en inderdaad balzak zelf kaal. Leuk om dat dan in de mond te hebben :love:
Maar hé, altijd doen waar je u het beste bij voelt!
 
Persoonlijk vind ik het fijner zonder, want ballen likken met een laag haar daarop geeft gegarandeerd haren in je mond. Dat laatste is zo niet sexy om die uit te spugen 🙄 en kost kostbare secondes om iemand geil te houden.

Op zich moet iedereen zelf weten wat ze doen en zal ook niemand weigeren of aanspreken daarop, maar als ik mag kiezen.. dan liever geen behaarde intieme zone.
 
Maar hoe doe je dat?

Ik denk dat ik dan gewoon met een schaar zou gaan bijknippen, maar dan is het weer de vraag wanneer je stopt.
Gebruik een kam om alles wat daarboven komt weg te scheren met een tondeuse of trimmer, dan hoef je geen angst te hebben dat je wondjes veroorzaakt. De kroonjuwelen zelf doe ik wel met een scheermesje, dat mag haarvrij zijn, maar om de omgeving helemaal glad te maken is bijna ondoenlijk in mijn situatie.
 
Alsof ongeschoren per se onhygiënisch is? Alles wordt goed gewassen voor en na de date hoor. Maar begrijp zeker dat het voor het mondwerk onaangenaam is.

Het is niet onhygiënisch als je goed wast, maar er blijft wel altijd een bepaald luchtje aanhangen. Helemaal als er ook haar in je bilnaad zit, hoe vaak iemand daar nog onaangenaam ruikt ná douchen is meer aanwezig dan niet.

Zeep gebruiken is schijnbaar erg lastig 🤔 Enkel afspoelen behoudt de vieze geuren.
 
Het is niet onhygiënisch als je goed wast, maar er blijft wel altijd een bepaald luchtje aanhangen. Helemaal als er ook haar in je bilnaad zit, hoe vaak iemand daar nog onaangenaam ruikt ná douchen is meer aanwezig dan niet.

Zeep gebruiken is schijnbaar erg lastig 🤔 Enkel afspoelen behoudt de vieze geuren.
Bilnaad lukt me niet lol. Misschien moet ik dat maar eens aan de dame overlaten 😜 Maar ik wil eigenlijk altijd vooraf douchen/bad. Niet alleen dat ik schoon ben maar de dame ook.
 
Het is niet onhygiënisch als je goed wast, maar er blijft wel altijd een bepaald luchtje aanhangen. Helemaal als er ook haar in je bilnaad zit, hoe vaak iemand daar nog onaangenaam ruikt ná douchen is meer aanwezig dan niet.
Ik ga altijd in bad. Ik vermoed dat dat beter is? Sowieso komen de meeste dvp's van nature niet nabij m'n bilnaad. Als dat wel te verwachten is, dan scheer ik net zoals bij de ballen alles glad.
 
Het is niet onhygiënisch als je goed wast, maar er blijft wel altijd een bepaald luchtje aanhangen. Helemaal als er ook haar in je bilnaad zit, hoe vaak iemand daar nog onaangenaam ruikt ná douchen is meer aanwezig dan niet.

Zeep gebruiken is schijnbaar erg lastig 🤔 Enkel afspoelen behoudt de vieze geuren.
Voor dat haar in de bilnaad bestaat er ook voor mannen zoiets als Veet of waxen. Scheren vind ik zelf onhandig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan