Ongeschoren wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4665

Vaste klant
141
05/11/21
98
2
Dag geile mannen en vrouwen en alle andere genders.

Gaan jullie wel eens met de prive delen ongeschoren wandelen?
Ik ben nu in de buurt van een privehuis en ik heb best wel zin om te neuken en dat soort ongein, maar ik heb me al een paar weken niet geschoren tussen mijn benen.
Normaal scheer ik me altijd van te voren.. ik weet niet of het zo netjes is om nu te gaan..
Voor de rest ben ik uiteraard schoon en fris
 
Dag geile mannen en vrouwen en alle andere genders.

Gaan jullie wel eens met de prive delen ongeschoren wandelen?
Ik ben nu in de buurt van een privehuis en ik heb best wel zin om te neuken en dat soort ongein, maar ik heb me al een paar weken niet geschoren tussen mijn benen.
Normaal scheer ik me altijd van te voren.. ik weet niet of het zo netjes is om nu te gaan..
Voor de rest ben ik uiteraard schoon en fris
Als je spreekt van scheren dan denk ik dat het aangenamer is voor de dame als dit al een week of twee niet gebeurd is. de haartjes zijn dan al iets zachter. Maar ik gebruik Veet om te ontharen en dan is er na twee tot drie weken nog maar amper iets van terug groei. Op die manier ben je dus voor een tweetal weken zonder zorgen en kan je op steeds aankloppen zonder je beschaamd te voelen.
Maar zoals reeds eerder vermeld , als verder alles netjes gewassen is zijn er maar weinig dames die een probleem hebben met een beetje haargroei. De meeste dames zijn de dag van vandaag allemaal wel geschoren maar ik zie graag een stripje ook hoor. Als het rondom de lipjes maar mooi haarvrij is.
 
Dag geile mannen en vrouwen en alle andere genders.

Gaan jullie wel eens met de prive delen ongeschoren wandelen?
Ik ben nu in de buurt van een privehuis en ik heb best wel zin om te neuken en dat soort ongein, maar ik heb me al een paar weken niet geschoren tussen mijn benen.
Normaal scheer ik me altijd van te voren.. ik weet niet of het zo netjes is om nu te gaan..
Voor de rest ben ik uiteraard schoon en fris
Ik heb me nog nooit geschoren sinds mijn geboorte.

En nog nooit een klacht gehad daarover.

(Wel mijn gezicht maar daar ging dit niet over).
 
Gaat hij dan ook naar dames die ook nog nooit geschoren zijn ?? En wat vind hij dan van hun oerwoud ?
Een oerwoud is wat anders als een beschaafd bosje schaamhaar , ik heb er geen enkel probleem mee als er wat haar opgroeit hoor
En ik heb ook nog nooit een dame meegemaakt die er moeite mee had dat ik niet geschoren was , zowel zakelijk als privé niet , zolang het maar schoon is
 
Ja, ik deel die mening dus niet zo.

Maar zal wel hopeloos verouderd zijn. Wanneer zijn mannen begonnen met hun schaamhaar bijhouden?
In de 90s?

Het zal voor geschoren mannen misschien gek klinken maar ik heb in mijn hele leven echt maar 1x een klacht gehad van een dame die idd iets van not hygienic zei.

Maar ook echt nooit iemand zien schrikken als ik mijn broek naar beneden deed ofzo.

Zowel privé als bij betaalde bezoekjes.

Ik was me goed, douche vaak, ben schoon en ik denk dat het nu amper groeit omdat ik het nooit geschoren heb.

Net zoals bij je gezicht eigenlijk, herinner ik me van toen ik 15 was.

Het is een soort oerwoudje maar ook niet zo heel erg veel.
Zachte lange haren, kriskras in een dotje, maar los van de penis.
Gewoon echt nooit iemand over gehoord.
 
Heb net met 3 vriendinnen hierover gebeld.

Natuurlijk niet gezegd waarom ik het vroeg. Gezegd dat het in de kroeg ter sprake kwam.

1 zei dat ze er wel de voorkeur aan gaf als en man geschoren was maar het ook weer niet echt erg vond als het niet zo was.

1 zei dat het haar niet uitmaakte en dat ze het zelf wel deed.

1 zei dat ze het zelf niet deed en dat een man het zeker niet moest doen omdat het niet mannelijk is om het te scheren.

Dus of ik begeef me in rare kringen of jullie vormen echt een sub-groepje en realiseren je niet dat misschien maar 30% van alle mannen het bijhoudt.

Zeg het maar! Ik weet het echt niet.

Of zouden 80% van de mannen onder de 35 het bijhouden en maar 50% van de mannen boven de 35?

In ieder geval hoeft de topic starter zich nergens zorgen over te maken want de meningen zijn verdeeld.
 
misschien moet er maar een poll van gemaakt worden.
Op dit forum gaan jullie winnen, maar ik denk omdat jullie/wij een uitgesproken doelgroep zijn.

Realiseer me opeens dat de dame mij misschien hierdoor niet goed kan deep throaten en dat is hier misschien een issue, maar ik denk dat 90% van alle mannen nog nooit gedeepthroat is, laten we wel wezen.

Ik denk zelfs dat 40% van alle mannen vrijwel nooit gepijpt worden.
Vaste relatie, vrouw is daar niet van, man vindt het niet zo belangrijk etc
 
Ik heb weleens dames bezocht terwijl ik me niet geschoren had niets mis mee zolang je maar schoon bent daar beneden.
Tuurlijk en dat staat ook los van elkaar.

Ik was me dagelijks prima, er zit alleen wat haar, dat zit ook op mijn hoofd en ik heb ook geen hoofdluis, dus het een heeft helemaal niks met het ander te maken volgens mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan