Ongevaccineerde dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een dame die ' enkel voor wakkere' doet (wat dat ook mag zijn hahaha)
ben hier 2x geweest voordat ze alleen "wakkere" ging masseren. Ik ben helaas geen "wakkere" en heb me nestjes laten vaccineren, dus ben niet meer welkom. Eigenlijk best jammer, want het was een erg prettige erotische massage met een gezellige, mooie dame. Destijds deed ze geen extra's, maar weet niet wat ze tegenwoordig allemaal wel of niet toelaat.

Als je in de categorie valt: lekker naartoe gaan. Als je erbuiten valt: lekker wegblijven....

Hallee!
 
ben hier 2x geweest voordat ze alleen "wakkere" ging masseren. Ik ben helaas geen "wakkere" en heb me nestjes laten vaccineren, dus ben niet meer welkom. Eigenlijk best jammer, want het was een erg prettige erotische massage met een gezellige, mooie dame. Destijds deed ze geen extra's, maar weet niet wat ze tegenwoordig allemaal wel of niet toelaat.

Als je in de categorie valt: lekker naartoe gaan. Als je erbuiten valt: lekker wegblijven....

Hallee!
Hoe weet ze dat je bent gevaccineerd?
 
Kijk, of je het nu eens bent of niet met de vraagstelling van de TS, het is niet nodig om hier een pro/contra discussie van te maken.
Tenzij je een antwoord weet op de TS zijn vraag, is het niet nodig van hier een reply te zetten.
Oh maar daar heb ik wel een antwoord voor hoor , gewoon vragen aan de dame of ze gevaccineerd is of niet , in Hellevoetsluis adverteerde op Kinky en sexjobs een dame die alleen ongevaccineerde klanten wilde ontvangen een jaartje of zo geleden , ze had een eigen website met een verhaaltje er over wat hier in het corona topic niet zou misstaan , beetje een zweverig type , rijpere Hollandse dame met zwart haar dus je moet er van houden
Ik heb de advertentie al een tijd niet meer gezien dus misschien is ze gestopt of aan Corona overleden ,maar ik geloof dat ze om een of andere reden ook in Kerkrade opereerde , ik ben niet zo sterk met namen onthouden maar misschien kan de TS er wat mee Alicia of Lisa Alicia of zo ? ik weet het niet meer maar ze had een hoedje op op een van haar foto's
 
Toen je hoedje zei. Ging belletje. Heeft ook 'vriendinnen' als er geen klik is.
Advertentie is idd weg. Zal vast snel weer terug zijn.
 
Omdat ik ervan overtuigd ben dat er veel rotzooi in de Coronavaccins zit wil ik er zo weinig mogelijk mee in contact komen, Daarom zoek ik dames die deze rommel niet in hun lichaam hebben.
Fan-tas-tisch! Alles goed met de reptielen? Volgens mij kan jij het gewoon vragen aan de dame in kwestie. Of misschien is er ergens een site van wakkere dvp's
 
Hoe weet ze dat je bent gevaccineerd?
Omdat er gewoon teveel informatie is die wakkere mensen weten of beweren te weten, met een aantal diepere vragen ben je er achter. Als je de psychologie snapt dan kun je het uitoefenen op vrijwel alle vlakken. Dat heeft verder niets te maken met of je gevaccineerd bent of niet. Maar als voorbeeld vraag je, op hoeveel cycle draait een PCR test, wat is max toegestane cycle? De meeste gevaccineerde weten niet tot wanneer een virus gekopieerd mag worden, en gaan ze blind uit dat een test werkt. Dus nagenoeg geloven ze ook in vaccinaties. Ze weten verder ook niet eens dat het virus niet eens is gevalideerd. Dus ja vraag maar wat vragen, en je weet het. Iemand die bewust niet gevaxxed is weet deze onderwerpen zo op te noemen zonder na te denken. Gevaccineerde spuiten zich in zonder na te denken, die geven niet zoveel om hun gezondheid kennelijk.
 
Omdat er gewoon teveel informatie is die wakkere mensen weten of beweren te weten, met een aantal diepere vragen ben je er achter. Als je de psychologie snapt dan kun je het uitoefenen op vrijwel alle vlakken. Dat heeft verder niets te maken met of je gevaccineerd bent of niet. Maar als voorbeeld vraag je, op hoeveel cycle draait een PCR test, wat is max toegestane cycle? De meeste gevaccineerde weten niet tot wanneer een virus gekopieerd mag worden, en gaan ze blind uit dat een test werkt. Dus nagenoeg geloven ze ook in vaccinaties. Ze weten verder ook niet eens dat het virus niet eens is gevalideerd. Dus ja vraag maar wat vragen, en je weet het. Iemand die bewust niet gevaxxed is weet deze onderwerpen zo op te noemen zonder na te denken. Gevaccineerde spuiten zich in zonder na te denken, die geven niet zoveel om hun gezondheid kennelijk.
Oké, dus voor aanvang massage vind er een interview plaats. Ik denk dat m'n zin dan direct verdwenen is. Ik heb persoonlijk niks tegen "de wakkeren" maar gevaccineerde mensen weigeren is een brug te ver. Daarmee creëer je een tweedeling
 
Ik ben gevaccineerd, juist vanwege personen als de topicstarter. Ik wil namelijk niet ernstig ziek worden als zzp zijnde. Sekswerkers hebben namelijk nergens recht op, dus zitten we thuis onbetaald achter de geraniums.

Dat anderen zich niet laten vaccineren is hun recht, maar om die nu te gaan weigeren is geen optie. Dat je niet wilt afspreken met een gevaccineerde sekswerker vanwege bepaalde stoffen in haar lichaam is raar, zover ik weet wordt er niemand radioactief van 🤔

Sommige mensen 🙄
 
Helemaal mee eens Joke.
Ik ben als zzp-er erop gebrand niet ziek te worden van principiële weigeraars. Het heeft me tot nu toe 4.500 euro omzet gekost (niet die weigeraars hoor, maar positieve tests).
Dat is dus te overzien. Maar positief getest is per direct klus kwijt, geld kwijt, 0 euro compensatie.
Want ja: zzp-er hè.
 
Zoals ik al zei, ik heb niks tegen de wakkeren cq ongevaccineerden. Dus ben ook tegen die tw
Ik ben gevaccineerd, juist vanwege personen als de topicstarter. Ik wil namelijk niet ernstig ziek worden als zzp zijnde. Sekswerkers hebben namelijk nergens recht op, dus zitten we thuis onbetaald achter de geraniums.

Dat anderen zich niet laten vaccineren is hun recht, maar om die nu te gaan weigeren is geen optie. Dat je niet wilt afspreken met een gevaccineerde sekswerker vanwege bepaalde stoffen in haar lichaam is raar, zover ik weet wordt er niemand radioactief van 🤔

Sommige mensen 🙄
Dat kan dat je zo denkt. Ik wil verder iedereen in zijn waarde laten. Radioactief zal het zeker niet zijn, toch heb ik mijn bedenkingen omtrent schedding, Dus overdracht van een vaccin via o.a seks. Ik zit niet te wachten op gemuteerde spike eiwitten. In de dierenwereld is deze manier van vaccinatieoverdracht heel gewoon. Nee niet radioactief maar het zou kunnen zijn dat het overdraagbaar is. Ik kies net als de toppicstarter absoluut voor ongevaccineerd, ik neem geen risico. Maar laten we het daar bij houden. Iedereen heeft een andere mening, dus je opmerking met 'sommige mensen' dat zou ik ook tegen jou kunnen zeggen. Niet leuk he om verder te polariseren..
 
Ik snap wat je bedoelt. ik zit daarentegen ook niet te wachten op seks met een vrouw die alleen maar met ongevaccineerden in bed wil liggen. Dat vergroot de kans op een besmetting aanzienlijk en dus in mijn geval de kans op omzetverlies.
Dan heb je het niet over mogelijke bijwerkingen die niet onderzocht zijn, maar gewoon over keihard geld minder in de portemonnee.
Foetsie weg basta pleite geld dus. Gewoon inkomen dat je misloopt. Als je daarvan afhankelijk bent kijk je er ineens met andere ogen naar. Althans, ik doe dat.

Daar komt bij dat ik me geen zorgen maak over het vaccin. Na prik 4 heb ik 4x 1 middag een beetje spierpijn gehad in de bovenarm. That's it, verder niks.
 
Als jij gewoon overal condooms bij gebruikt, beste loan31, hoezo krijg je dan gemuteerde eiwitten in je lijf? Als dat al zo is dan, wat ik ten zeerste betwijfel..maar goed.

En ja, het is beter om hier niet verder over uit te breiden, want dan zou deze topic wel eens heel vervelend kunnen gaan worden.
 
Ik snap dat er 2 kampen zijn die beide de wijsheid in pacht denken te hebben, daar gaan we nooit uitkomen. De één vindt wat van de ander en de ander van de één. Lekker belangrijk en aangezien we daar nooit uitkomen is dit weer zo'n eindeloos gezwets topic :sleep:

En mag het trouwens van de AVG? Hier dames noemen met of wel of niet gevaccineerde status?
@topicstarter.. als je wat meer interesse in dames toont, je komt wat vaker en niet alleen om je zak te legen, dan kom je veel van ze te weten en wellicht dus ook waar je naar op zoek bent. Zo weet ik van ten minste 1 dame deze status. En nee ik zeg niet wie dat is en of dat nu juist wel of juist niet gevaccineerd is. Dat gaat helemaal niemand wat aan.

Mooi moment om dit topic te sluiten ;)
 
Toen je hoedje zei. Ging belletje. Heeft ook 'vriendinnen' als er geen klik is.
Advertentie is idd weg. Zal vast snel weer terug zijn.
lexyalexia.nl , haar website is nog in gebruik maar tegenwoordig kennelijk alleen voor leden , en dat ben ik niet want die club van haar heeft meer van een of andere maffe hippie achtige sekte weg dan van ,,ja eh wat dan ook
Maar goed , tot voor kort adverteerde ze dus op Kinky en Sexjobs met als bijsluiter dat ze alleen ongevaccineerden wenste te ontvangen
En dat was de vraag van de topic starter

Aangezien ze hier zelf mee adverteerde verwacht ik niet dat ik hiermee de AVG regels overtreed en anders moet het berichtje maar weer verwijderd worden
 
Helemaal mee eens Joke.
Ik ben als zzp-er erop gebrand niet ziek te worden van principiële weigeraars. Het heeft me tot nu toe 4.500 euro omzet gekost (niet die weigeraars hoor, maar positieve tests).
Dat is dus te overzien. Maar positief getest is per direct klus kwijt, geld kwijt, 0 euro compensatie.
Want ja: zzp-er hè.
Dit is helemaal onnodig. Een positieve test zegt helemaal niets (een negatieve ook niet). Het zijn trouwens vreemd genoeg lijkt mij voornamelijk gevaccineerden die nog "Covid" krijgen. Wat werd er ook alweer gezegd door de Jonge en BIden enz? "Het is een pandemie van de ongevaccineerden". Dit blijkt dus juist niet zo te zijn.
 
Wanneer wordt deze topic gesloten? Jezus...als je weer wil gaan bekvechten doe het maar op andere plekken. Wat heeft dit te maken met deze site, behalve het irriteren van de meeste gebruikers??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.301
Leden
34.390
Nieuwste lid
peteypirate
Terug
Bovenaan Onderaan