Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 3 23,1%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 4 30,8%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 6 46,2%

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
hoe kan jij dat meten precies bij zoveel adressen?
1+1=2
bij ramen hoor je ook dat het stil is en ook deels lege ramen en weinig mannen, privehuizen hebben het wat drukker wellicht door de veel lagere uurprijs en betere kamers etc?
Omdat het simpelweg goedkoper is. Maar ook de service is vaak beter dan bij prive-ontvangst je hebt meer zekerheid bij een privehuis.

Laatst bewerkt:
bij ramen hoor je ook dat het stil is en ook deels lege ramen en weinig mannen, privehuizen hebben het wat drukker wellicht door de veel lagere uurprijs en betere kamers etc?
Ik denk dat de ramen stiller zijn doordat betalende klanten niet gefilmd willen worden en geen risico meer nemen in Den Haag. Onderschat niet het psychologische effect van het feit dat mannen in den haag met hun gezicht van dichtbij zo op yt belandden sinds begin 2025. Bij privehuizen gebeurt dat niet gezien die filmer dan direct juridische problemen krijgt. De niet-betalende klanten zijn er genoeg dus het lijkt optisch heel druk als je de straten passeert maar dat zijn dan vaak alleen maar de kijkers, en de meiden merken dit.

Ik denk dat de ramen stiller zijn doordat betalende klanten niet gefilmd willen worden en geen risico meer nemen in Den Haag. Onderschat niet het psychologische effect van het feit dat mannen in den haag met hun gezicht van dichtbij zo op yt belandden sinds begin 2025. Bij privehuizen gebeurt dat niet gezien die filmer dan direct juridische problemen krijgt. De niet-betalende klanten zijn er genoeg dus het lijkt optisch heel druk als je de straten passeert maar dat zijn dan vaak alleen maar de kijkers, en de meiden merken dit.
Zou het ook niet mee kunnen spelen omdat veel mooie dames nu voor prive-ontvangst kiezen. En dat de klanten daarom wegblijven? Raam klanten liepen altijd al risico's om gezien te worden dus dat zal denk ik niet zijn. Ik zie steeds minder mooie dames achter de raam werken, het zijn nu toch vooral de oudere en minder mooie dames die daar de dienst uitmaken.

Uiteraard en ik denk dat de hoge lasten er voor veel mensen ook inhakt. Er zullen meer redenen zijn, maar dat de raambuurten minder klanten hebben, vind ik opvallend. Maar of dit over de gehele linie zo is, voor privehuizen en clubhuizen geen idee. Eigenlijk om die vraag te beantwoorden zou je het totaal aantal dvp bezoeken moeten hebben per datum om zo een goede vergelijking te maken met dezelfde periode in 2025 tov 2024,2023,2022 met de bijbehorende prijzen. Beetje zoiets als Datum, Duur bezoek, Betaalde prijs en uit datum kun je de jaar, maand en weeknr extraheren en dan een goede draaitabel eroverheen mja het zou een fantasie zijn dat je denkt dat je daar ooit een betrouwbaar overzicht van zou kunnen genereren. Daarvoor zou elke raambezoek, clubhuis bezoek, privebezoek etc vastgelegd moeten worden op 1 plek🤣 gaat never nooit gebeuren

En... Hop! We zijn weer bezig over "die hoge prijzen"!
Nu... hier had ik graag gehoord wat jullie allemaal van plan zijn deze herfst!

Zelf heb ik morgen alvast een uitstapje gepland naar Maasmechelen... mét champagne. En, als het weer het toelaat, ook nog een mooie herfstwandeling op de Mechelse heide!

De herfst is goed gestart. Dit is een mooie tijd voor wandelingen. Heel goed voor cardate vroeg donker, en ook veel milfen die de kas wat willen aanvullen.
En op zijn @Marco s gezegd die zijn nog goed geil zijn ook . Zo lekker erin en pompen maar.
Toevallig via Afspraakjes weer 2 echte Vlaamse gevonden , allebei met siliconen borsten dat wel maar voor de rest super. Ik ontmoet ze op RDV Hotel.
Overweeg ook nog 2 weken Thailand te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan