Mathijs heeft zin
Stamgast
hoe kan jij dat meten precies bij zoveel adressen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren1+1=2hoe kan jij dat meten precies bij zoveel adressen?
Omdat het simpelweg goedkoper is. Maar ook de service is vaak beter dan bij prive-ontvangst je hebt meer zekerheid bij een privehuis.bij ramen hoor je ook dat het stil is en ook deels lege ramen en weinig mannen, privehuizen hebben het wat drukker wellicht door de veel lagere uurprijs en betere kamers etc?
Ik denk dat de ramen stiller zijn doordat betalende klanten niet gefilmd willen worden en geen risico meer nemen in Den Haag. Onderschat niet het psychologische effect van het feit dat mannen in den haag met hun gezicht van dichtbij zo op yt belandden sinds begin 2025. Bij privehuizen gebeurt dat niet gezien die filmer dan direct juridische problemen krijgt. De niet-betalende klanten zijn er genoeg dus het lijkt optisch heel druk als je de straten passeert maar dat zijn dan vaak alleen maar de kijkers, en de meiden merken dit.bij ramen hoor je ook dat het stil is en ook deels lege ramen en weinig mannen, privehuizen hebben het wat drukker wellicht door de veel lagere uurprijs en betere kamers etc?
Zou het ook niet mee kunnen spelen omdat veel mooie dames nu voor prive-ontvangst kiezen. En dat de klanten daarom wegblijven? Raam klanten liepen altijd al risico's om gezien te worden dus dat zal denk ik niet zijn. Ik zie steeds minder mooie dames achter de raam werken, het zijn nu toch vooral de oudere en minder mooie dames die daar de dienst uitmaken.Ik denk dat de ramen stiller zijn doordat betalende klanten niet gefilmd willen worden en geen risico meer nemen in Den Haag. Onderschat niet het psychologische effect van het feit dat mannen in den haag met hun gezicht van dichtbij zo op yt belandden sinds begin 2025. Bij privehuizen gebeurt dat niet gezien die filmer dan direct juridische problemen krijgt. De niet-betalende klanten zijn er genoeg dus het lijkt optisch heel druk als je de straten passeert maar dat zijn dan vaak alleen maar de kijkers, en de meiden merken dit.
Toch jammer dat je mij moet missen de 24steDeze herfst wordt bijzonder onstuimig: ik heb feestjes in mijn agenda staan op 17, 19, 24, 31 oktober en 7 november. Misschien ook nog de 30e naar DS. Daarnaast hoop ik met de mooiste meiden nog wat hoteldates in te plannen en saampies ook nog een herfstwandeling te doen.
Waar ben je dan kiekieToch jammer dat je mij moet missen de 24ste![]()
Een echte schipper vaart tenslotte ook uit bij slecht weer.ik koppel jaargetijde niet aan sex
Ik denkt thuis. Ipv in Den HaagWaar ben je dan kiekie
Toch wel enigzins.Een echte schipper vaart tenslotte ook uit bij slecht weer.
Ik mag jou wel.
Ik denkt thuis. Ipv in Den Haag![]()
Ik doe mee zorg jij dan wel voor een warme auto.Toch wel enigzins.
Met koud pokkenweer ga ik niet langs de ramen.
Is het vroeger donker , kies ik eerder voor cardate .
Dus maakt wel degelijk verschil.
Ik ben nu onderweg naar Alkmaar, gewoon thermokleding aandoen man, daar bestaat t voor! Plus een goede jas met Gore-Tex houdt je ook lekker warmToch wel enigzins.
Met koud pokkenweer ga ik niet langs de ramen.
Is het vroeger donker , kies ik eerder voor cardate .
Dus maakt wel degelijk verschil.
Hij snapt het. Mijn kut word veel natter van 500 dan van 200 hoorHoe meer je ze betaald hoe geiler de dvp's worden wist je dat nog niet?![]()
Haha ik heb hier een account om te zien wie ik moet werenHahah ja kan gebeuren toch? Vind het wel top dat deze mooie didi een account hier heeft.
Precies!Ik ben nu onderweg naar Alkmaar, gewoon thermokleding aandoen man, daar bestaat t voor! Plus een goede jas met Gore-Tex houdt je ook lekker warm
Ik heb een wachtwoord-reset gestuurd naar: https://www.girlsreview.nl/members/didi.20966/Ben mijn wachtwoord van dat account kwijt. Wil best een foto bij sturen met bewijs dat ik het ben hoor, maar waarom zou iemand doen alsof hij mij is? Zou een beetje gek zijn toch? Naja ik ben blij dat het voor jullie te duur is, ik hoef geen risico's op gekke dingen xxx
Exclusiviteit bij betaalsex... Tsja...Haha ik heb hier een account om te zien wie ik moet werenIk ben een hypocriete dvp. Ik hou van mannen die alleen naar mij gaan en niet naar heel kinky
Niks mis meeExclusiviteit bij betaalsex... Tsja...
En hoe weet jij welke man die een afspraak heeft met jou, welke gebruiker is op GR ?Haha ik heb hier een account om te zien wie ik moet werenIk ben een hypocriete dvp. Ik hou van mannen die alleen naar mij gaan en niet naar heel kinky
En waarom hou je daarvan ? Hoe komt het dat je denkt dat een man alleen naar jou zou gaan? Ben oprecht benieuwd.Ik hou van mannen die alleen naar mij gaan en niet naar heel kinky