Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 4 25,0%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 4 25,0%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 8 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik ben aan het sparen voor deze dame, gezien ze 500 EUR voor 1 uur vraagt, wel echt een hele mooie dame.

Heeft ze een gouden kutje? 500 euro voor een uurtje sex en waarschijnlijk kan je dan ook nog bijbetalen voor de extra's. Voor het zelfde geld ga je naar een even mooie dvp voor 150 peruur. Kan je 3x gaan.

Heeft ze een gouden kutje? 500 euro voor een uurtje sex en waarschijnlijk kan je dan ook nog bijbetalen voor de extra's. Voor het zelfde geld ga je naar een even mooie dvp voor 150 peruur. Kan je 3x gaan.
Ja dat is wel waar en ik vind haar reactie behoorlijk kortzichtig eigenlijk. Had voor dit tarief wel een volwassen dvp verwacht die respect heeft voor een ieder, zoals ik, die het wel leuk vindt om verschillende dvp's te bezoeken. Ik overtreed hiermee geen enkele wet mee, en bovendien doe ik alles veilig: zelfs gepijpt worden met condoom.

Deze week nog gedaan . Een date in Rozenhof dag hotel in Nazareth met een mooie milf uit Kortrijk, daarna nog mooie wandeling gedaan in de streek van Maarkedal/Nukerke. Vlaanderen op zijn best.
Gisteren nog gedaan!
Eerst die ongelooflijke sex met Lucia... en dan nog een avondwandeling door een stukje van de Mechelse heide dat ik nog niet kende: een bos vol Amerikaanse eik in herfstkleuren!

Ja dat is wel waar en ik vind haar reactie behoorlijk kortzichtig eigenlijk. Had voor dit tarief wel een volwassen dvp verwacht die respect heeft voor een ieder, zoals ik, die het wel leuk vindt om verschillende dvp's te bezoeken. Ik overtreed hiermee geen enkele wet mee, en bovendien doe ik alles veilig: zelfs gepijpt worden met condoom.
Je doet je naam eer aan ! Geef .
Ik hoop dat " Geniet " ook volgt .
Als ik zo de foto's zie van dat jong meiske dan straalt ze vooral uit Pakken wat je pakken kan.
Dat ze zo met haar gezicht op internet in een sex advertentie staat, vind ik persoonlijk ook een Rode Vlag . Dan geeft ze er niet om wat de omgeving van haar vindt. Haar klanten zijn ook haar omgeving........
Raamdame of prive-ontvangst?
Hij stond om half 9 al op de stoep.

En Marco zit ondertussen al aan meer polls dan 1ste recensies over een dame.

Ik denk dat ik een poll ga starten voor een naamsverandering van dit forum.

Of 1tje met 2 keurzes.

'Ik volg Marco'
'Ik volg Marco niet'.

Terug
Bovenaan Onderaan