Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 5 23,8%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 7 33,3%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 9 42,9%

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Dat is een flink eind voor een wip 😅dan woon je een eindje weg , maar ja als het je leuk lijkt geef ik je groot gelijk
Mijn favorieten zitten oa in Den Haag wat 35 min rijden is voor mij en Utrecht en Amersfoort resp 15 en 25 min rijden, dan nog 1 in Amsterdam 30 min rijden en Antwerpen kom ik gemiddeld 1x in de week, alleen of met wandelvriend, en san bv met hapje eten en als het meezit 2x een bezoek aan een dame. In de auto vaak podcasts luisteren, autorijden vind ik ook ontspannend en zo kan ik ook relaxt over van alles nadenken.

Mijn favorieten zitten oa in Den Haag wat 35 min rijden is voor mij en Utrecht en Amersfoort resp 15 en 25 min rijden, dan nog 1 in Amsterdam 30 min rijden en Antwerpen kom ik gemiddeld 1x in de week, alleen of met wandelvriend, en san bv met hapje eten en als het meezit 2x een bezoek aan een dame. In de auto vaak podcasts luisteren, autorijden vind ik ook ontspannend en zo kan ik ook relaxt over van alles nadenken.
😅je hebt t er maar druk mee met de dames , zo te lezen wat je allemaal doet ben je nog een jonge hengst 🤭ik zit in de leeftijd van een wauw ik wou dat ik dat ook nog kon , tot 10 jaar terug lukten het ook nog elke dag ,maar nu bijna 70 is 1 x in de maand naar de dames voor mij genoeg 😅 . Geniet er van het kan zo minder worden kun je je eigen niet voorstellen , had ik ook die gedachten , maar het komt ineens , ben je wat dat betreft in eens iemand anders 🫣 , dus geniet van de sex heerlijk 🥰

Ik heb denk ik echt een seksverslaving, Marco spreekt meer liefdestaal uit vind ik hahah maar wellicht is Marco vermond als een complexe seksverslaafde
Dat is relatief die verslaving. Ik heb dates van 20 minuten, halfuurtje soms driekwartier. Heel af en toe een date op hotel met een milf van een uur maar dat ben ik helemaal kapot de rest van de dag.
Maar Marco gaat gelijk 2 uur krikken , daar moet ik 6 dames in het SKW voor langs. Moeilijk te bepalen wie is erger verslaafd.

Dat is relatief die verslaving. Ik heb dates van 20 minuten, halfuurtje soms driekwartier. Heel af en toe een date op hotel met een milf van een uur maar dat ben ik helemaal kapot de rest van de dag.
Maar Marco gaat gelijk 2 uur krikken , daar moet ik 6 dames in het SKW voor langs. Moeilijk te bepalen wie is erger verslaafd.
Ja true 2 uur neuken jezus, ben geen robot ofzo. Maar ik hoef ook geen streken of knuffelen ofzo, maar gelijk lekker gepijpt worden en goed de dame beffen en dan eerst rustig beginnen met neuken maar dan ga ik daarna naar de snelste versnelling en echt achter elkaar pets pets pets, nou als je dat 2 uur kan, dan is de dame volgens mij ook kapot. En ik wil ook liever niet praten met de dame 😂 als ik dat wil, dan ga ik wel langs mn moeder, die praat de oren van mn kop af.

Ik denk dat ik aan max 45 min echt genoeg heb hoor hahha; maar Marco is een beest!

Ja true 2 uur neuken jezus, ben geen robot ofzo. Maar ik hoef ook geen streken of knuffelen ofzo, maar gelijk lekker gepijpt worden en goed de dame beffen en dan eerst rustig beginnen met neuken maar dan ga ik daarna naar de snelste versnelling en echt achter elkaar pets pets pets, nou als je dat 2 uur kan, dan is de dame volgens mij ook kapot. En ik wil ook liever niet praten met de dame 😂 als ik dat wil, dan ga ik wel langs mn moeder, die praat de oren van mn kop af.

Ik denk dat ik aan max 45 min echt genoeg heb hoor hahha; maar Marco is een beest!
Ik date nog al veel met Milfen en amateurdames en die hebben het vooral over hun vreselijk ex en.

Ja en ik denk dat ik dus wel echt seksverslaafd ben. Ik moet die dates echt inplannen. Maar zoals nu bv, heb echt fucking slecht geslapen, en ben echt helemaal op. Maar dan nog heb ik de drang om te neuken: ben niet geil ofzo maar toch denk ik van hmm zo even via kinky afspreken/ clubhuis of in de regen door geleen lopen en hopelijk is Sibel er?

Terug
Bovenaan Onderaan