Sjonnie Walker
Stamgast
Die houd vanzelf wel op als je huis en haard opgeneukt hebt .Ik heb denk ik echt een seksverslaving
Wat meer kilos op de halterstang zorgen dat je geen boeh of bah meer zegt ook

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie houd vanzelf wel op als je huis en haard opgeneukt hebt .Ik heb denk ik echt een seksverslaving
Ahahha nou ik zou liever hebben dat ik alleen aan neuken denk als ik geil ben. Het feit dat ik nu hoofdpijn heb en nog aan dvps denk, daardoor weet ikDie houd vanzelf wel op als je huis en haard opgeneukt hebt .
Als je dan 6 dames doet op één dag... dat lijkt meer op een verslaving!Dat is relatief die verslaving. Ik heb dates van 20 minuten, halfuurtje soms driekwartier. Heel af en toe een date op hotel met een milf van een uur maar dat ben ik helemaal kapot de rest van de dag.
Maar Marco gaat gelijk 2 uur krikken , daar moet ik 6 dames in het SKW voor langs. Moeilijk te bepalen wie is erger verslaafd.
Nu... niemand hoeft twee uur te neuken natuurlijk! Het is geen competitiesport hoor!Ja true 2 uur neuken jezus, ben geen robot ofzo. Maar ik hoef ook geen streken of knuffelen ofzo, maar gelijk lekker gepijpt worden en goed de dame beffen en dan eerst rustig beginnen met neuken maar dan ga ik daarna naar de snelste versnelling en echt achter elkaar pets pets pets, nou als je dat 2 uur kan, dan is de dame volgens mij ook kapot. En ik wil ook liever niet praten met de dameals ik dat wil, dan ga ik wel langs mn moeder, die praat de oren van mn kop af.
Ik denk dat ik aan max 45 min echt genoeg heb hoor hahha; maar Marco is een beest!
Leg eens in detail uit hoe jij twee uur kan neuken! En dan ook graag met de tijdsduur, dus bv zo:Nu... niemand hoeft twee uur te neuken natuurlijk! Het is geen competitiesport hoor!
Maar... kan je verzekeren... als het er écht lekker... passioneel... geil aan toe gaat, dat die twee uren voorbij zijn voor je het weet! Als het dus écht lekker gaat... loopt het dus soms wel wat langer uit...
Hoevaak ga je per week dan? Been there done that 2Dus inplannen die dates, en het erkennen, tjaaa en dan het goed praten: hey er zijn gewoon teveel lekkere dvp's, kan ik niets aandoen![]()
Poeh ehm ik hou het max bij 100 EUR per week dus dat is of 1x een halfuur/ 2 raambezoeken/ 1 bezoek bij een privehuis/ 30 min bij een dvp via kinky. Maar het gaat mij meer om de drang in mn hoofd: die is zeer hoogHoevaak ga je per week dan? Been there done that 2
En het waren geen penny dates.
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt ..
En... krijg nu al die 'bagger' over me heen... omdat m'n recensies te gedetailleerd zijn!Leg eens in detail uit hoe jij twee uur kan neuken! En dan ook graag met de tijdsduur, dus bv zo:
Totaal: 120 min: 2 uur
- Strelen: 2 min
- Kussen en elkaar aanraken: 15 min
- Haar beffen: 25 min
- Gepijpt worden: 25 min
- Neuken op rustige tempo: 10 min
- Neuken op harde tempo: 5 min
- Schoonmaken, kletsen en klaarmaken voor ronde 2 met praatje: hey r u ready for round 2
?: 5 min
- Haar weer beffen: 10 min
- Neuken rustig/ snel: 23 min
Als je t zo kan uitleggen, dan snap ik precies hoe jij dat als master aanpakt!
Ahh dacht je spendeerde serieus veel geld.Poeh ehm ik hou het max bij 100 EUR per week dus dat is of 1x een halfuur/ 2 raambezoeken/ 1 bezoek bij een privehuis/ 30 min bij een dvp via
Nu... jij bent toch actief in Den Haag? Maak een keertje een afspraak met MollyMol! Die zal het je haarfijn weten te vertellen hoe dat ging!Nee joh niets van aantrekken, doe het voor mij alsjeblieft! Ik ben oprecht benieuwd maar zou je ook die opsommingtekens kunnen gebruiken aub? Dan snap ik het, en geloof me, dan ga ik het wellicht ook eens proberen. Ik ben alleen niet into anaal enz bij een dame: dat blijft voor mij een uitgang, waar ik niet in wil
Maar hou t gewoon beknopt andere. Zoals hoe ik t deed want t gaat erom dat ik je snap op hoofdlijnen, teveel detail is niet nodig maar de duur per activiteit is veelzeggend! Je mag me ook via PM een bericht sturen als je dat liever hebt, laat maar weten
Twee uur is echt zo voorbij. Sterker nog, bij 4 uur ookNu... niemand hoeft twee uur te neuken natuurlijk! Het is geen competitiesport hoor!
Maar... kan je verzekeren... als het er écht lekker... passioneel... geil aan toe gaat, dat die twee uren voorbij zijn voor je het weet! Als het dus écht lekker gaat... loopt het dus soms wel wat langer uit...
Leg eens in detail uit hoe jij twee uur kan neuken! En dan ook graag met de tijdsduur, dus bv zo:
Totaal: 120 min: 2 uur
- Strelen: 2 min
- Kussen en elkaar aanraken: 15 min
- Haar beffen: 25 min
- Gepijpt worden: 25 min
- Neuken op rustige tempo: 10 min
- Neuken op harde tempo: 5 min
- Schoonmaken, kletsen en klaarmaken voor ronde 2 met praatje: hey r u ready for round 2
?: 5 min
- Haar weer beffen: 10 min
- Neuken rustig/ snel: 23 min
Als je t zo kan uitleggen, dan snap ik precies hoe jij dat als master aanpakt!
Als dat economisch model werkt is het goed. Veel geld om weinig te werken. Deze prijs betalen is voor weinig mannen weggelegd denk ik dan.Vind de aannames over hogere prijs klassen wel grappig. Ik ben Didi en ik vraag dus 500 per uur. Ik kan jou vertellen dat grotendeels van mijn klanten bestand meerdere keren per maand komen als ik meerdere keren per maand zou werken. Maar nee ik werk 1 week in de maand a 2 maanden om het voor iedereen leuk te houden en vooral ook goed geil te blijven. Mijn klanten zijn gewoon vaak anders dat zijn geen types die bezig zijn om zo veel mogelijk op kinky gehad te hebben. Die willen gewoon sex en goeie sex en niet de gok wagen op goeie sex. Die willen niet dat als je haar borsten aanraakt dat ze dan tegen je zegt 50 euro. Ik ontvang vaak in hotel kamers van 400 euro per nacht met jacuzzi en sauna. Ik werk gewoon op een andere manier. Ik hou van seks maar wil niet het gevoel hebben dat als ik met een klant ben dat ik met een klant ben. Ik zie het als een leuke date en door het bedrag wat ik vraag kan het allemaal wat leuker relaxter en minder zakelijkhoop dat je het nu beter begrijpt
Dat is het mooie aan deze hobbyAls dat economisch model werkt is het goed. Veel geld om weinig te werken. Deze prijs betalen is voor weinig mannen weggelegd denk ik dan.
Inderdaad maar 2 weken terug betaalde een klant een behoorlijk bedrag voor een 4some.Als dat economisch model werkt is het goed. Veel geld om weinig te werken. Deze prijs betalen is voor weinig mannen weggelegd denk ik dan.
Zijn keuze dus!Inderdaad maar 2 weken terug betaalde een klant een behoorlijk bedrag voor een 4some.
Inderdaad hij wou dit absoluut beleven.Zijn keuze dus!
Mooi op tijd om Fransje van munitie te voorzien !