Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 6 24,0%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 7 28,0%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 12 48,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Neen! Nog niet!
Nog steeds verkouden...
Je hebt het goed te pakken Marco , de dames staan elke avond al voor het raam te kijken van waar blijft ie nou , en ik Wil het wel over nemen maar t is n beetje te druk voor mij 😅😉 ziek het lekker uit , en dan volgende week weer er tegen aan . Nog n keer beterschap , want je kunt er goed beroerd van zijn , meestal is rust het enigen wat helpt

Ben je alweer genezen van verkoudheid ? Slecht nieuws voor de dvp's die je gaat ontmoeten want die krijgen weer een pak rammel van jewelste te verduren.😉😅
Nu... "een pak rammel" vast niet hoor!
Maar... hoe 'hard & passioneel' dat hangt natuurlijk volkomen af van de intensiteit tussen ons beiden! En dan zorg ik wel dat zij zeker 'in the mood' is!

Ben je alweer genezen van verkoudheid ? Slecht nieuws voor de dvp's die je gaat ontmoeten want die krijgen weer een pak rammel van jewelste te verduren.😉😅
Een pak rammel zal toch wel meevallen neem ik aan. 🤣. Sta je ook zo weer buiten en kun je weer een paar weken herstellen thuis. 😛
Lekker uitzieken is het beste. Brak naar een date gaan is 't hem ook niet.

Andersom geld hetzelfde. Als dames ziek zijn zouden ze niet moeten werken. Maar ja. Zelf blijf ik ook niet snel thuis van werk.
Wel eens meegemaakt dat een dame erg snotterig was. Of eentje die alleen maar liep te hoesten. 😷. Niet echt sensueel. Ook wel eens gehad dat iemand het netjes meldde en zei dat ze ziek was geweest maar nog een beetje snotneusje had. Of ik bezwaar had. Toch maar netjes de afspraak verplaatst en bedankt voor de heads up.

Qua jaar getijden: ik hou wel van de herfst en winter. Stormachtig weer en kou maakt het extra lekker om ergens in een hotel of goed privehuis de warmte op te zoeken. 😛. Bad of jacuzzi. En erotische massage zijn extra lekker met dit weer. Liever dit weer dan 30+ graden en zweten.

Dat we jaargetijden hebben is onontkoombaar, maar wat er voor morgen voorspeld is, daar wordt je niet vrolijk van.
Als het nu òf regen òf storm zou zijn, is er nog een mouw aan te passen, maar de combinatie ervan maakt dat het geen doen is om met een plu op pad te gaan.

Andersom geld hetzelfde. Als dames ziek zijn zouden ze niet moeten werken. Maar ja. Zelf blijf ik ook niet snel thuis van werk.
Wel eens meegemaakt dat een dame erg snotterig was. Of eentje die alleen maar liep te hoesten. 😷. Niet echt sensueel. Ook wel eens gehad dat iemand het netjes meldde en zei dat ze ziek was geweest maar nog een beetje snotneusje had. Of ik bezwaar had. Toch maar netjes de afspraak verplaatst en bedankt voor de heads up.
ja... dat 'snotterig'! Vervelend...
En, als je natuurlijk gaat voor erop-en-eraf... Zak legen... zal dat nog wel meevallen. Weinig kans op de ander opzadelen met jouw verkoudheid!

Maar voor langere dates... met veel passie en zoenen! Man! Dat kan je de ander toch niet aandoen!

Terug
Bovenaan Onderaan