Niks mis mee natuurlijk! Warmt mij alvast meteen (een beetje) op!Nogal. Vaak klagen vrouwen als eerste over de kou en ondanks dat zie je er die bij wat lagere temperaturen toch nog met onbedekte stukken vel lopen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiks mis mee natuurlijk! Warmt mij alvast meteen (een beetje) op!Nogal. Vaak klagen vrouwen als eerste over de kou en ondanks dat zie je er die bij wat lagere temperaturen toch nog met onbedekte stukken vel lopen.
Een oost europese dame die ik eens bezocht zei me: voor ons is dit lekker weer.Nogal. Vaak klagen vrouwen als eerste over de kou en ondanks dat zie je er die bij wat lagere temperaturen toch nog met onbedekte stukken vel lopen.
Grappig, ik kom Poolse vrouwen tegen die bij deze temperaturen al vinden dat het (te) koud is, terwijl je zou verwachten dat het in hun thuisland een stuk frisser is dan bij ons met een zeeklimaat.Een oost europese dame die ik eens bezocht zei me: voor ons is dit lekker weer.
Terwijl ik echt kapot ging van de kou
Volgende week is het alweer +7°C hoor! En regen! Prima herfstweer dus...Inmiddels wordt het wel tijd voor een nieuw item. DE WiNTERWordt het dit jaar vriezen of laat jij je ontdooien!
![]()
Dat zal het eerstgenoemde gaan worden, zoals de zaken er nu voorInmiddels wordt het wel tijd voor een nieuw item. DE WiNTERWordt het dit jaar vriezen of laat jij je ontdooien!
![]()
Ik heb liever een iets lagere temperatuur, maar droog, dan een iets hogere temperatuur met regen.Wandelen wanneer het regent vind ik niet erg. Maar kou of sneeuw is drie keer niks. Je probeert warm te blijven terwijl kou in je botten trekt. En dan maak je snel een geforceerde keuze voor je ballen bevriezen![]()
Ik heb liever een iets lagere temperatuur, maar droog, dan een iets hogere temperatuur met regen.
Dan heb je veel meer last van de kou.
Das idd wel zo.Nogal. Vaak klagen vrouwen als eerste over de kou en ondanks dat zie je er die bij wat lagere temperaturen toch nog met onbedekte stukken vel lopen.