Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 10 19,6%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 15 29,4%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 26 51,0%

• Totaal aantal stemmers
    51
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Wandelen wanneer het regent vind ik niet erg. Maar kou of sneeuw is drie keer niks. Je probeert warm te blijven terwijl kou in je botten trekt. En dan maak je snel een geforceerde keuze maken voor je ballen bevriezen 😂

Laatst bewerkt:
Ik ben in de basis geen koukleum, maar als het wat frisser is geworden, zijn de handen als eerste aan de beurt. Toch moet het echt goed koud zijn voordat ik handschoenen gebruik.
De dames vinden het uiteraard niet zo aangenaam als je ze met koude vingers aanraakt...

Wandelen wanneer het regent vind ik niet erg. Maar kou of sneeuw is drie keer niks. Je probeert warm te blijven terwijl kou in je botten trekt. En dan maak je snel een geforceerde keuze voor je ballen bevriezen 😂
Ik heb liever een iets lagere temperatuur, maar droog, dan een iets hogere temperatuur met regen.
Dan heb je veel meer last van de kou.

Zal blij zijn als het over maanden weer lente is. Vind er niks aan deze tijd van het jaar! Toch gaan bezoekjes door, weer of geen weer. 2 jaar terug zat een van mijn favorietjes veel in Haarlem (is ver voor mij). Op een winterdag in de vrieskou bij een harde noordenwind, was het eigenlijk niet te doen op het station, wachtend op mijn trein. Eenmaal op Heemstede-Aerdenhout aangekomen was het nog zo'n 8 minuten lopen over een beijzelde straat.... je moet wat over hebben voor de hobby!

Nogal. Vaak klagen vrouwen als eerste over de kou en ondanks dat zie je er die bij wat lagere temperaturen toch nog met onbedekte stukken vel lopen.
Das idd wel zo. 😅 vandaag had ik een de ik ben 10 min te voet gewandeld naar een dvp date met de handen in de zakken en toch waren ze ijskoud.

De reactie van de dame was wrijf ze warm aan mijn billen. 😜
Bij mij worden de verkeerde lichaamsdelen stijf dus heb niks met de winter
Als het sneeuwt zie je me niet tot het voorbij is
Hier is het ook zo. 😅 De benen en bekken worden stijver door de kou. Ik krijg ook pijn, waar door de bewegingen minder stroever gaan.

Laatst bewerkt:
Zal blij zijn als het over maanden weer lente is. Vind er niks aan deze tijd van het jaar! Toch gaan bezoekjes door, weer of geen weer. 2 jaar terug zat een van mijn favorietjes veel in Haarlem (is ver voor mij). Op een winterdag in de vrieskou bij een harde noordenwind, was het eigenlijk niet te doen op het station, wachtend op mijn trein. Eenmaal op Heemstede-Aerdenhout aangekomen was het nog zo'n 8 minuten lopen over een beijzelde straat.... je moet wat over hebben voor de hobby!
Een gemotiveerde neuker dus!

Terug
Bovenaan Onderaan