Algemeen Ontspanningsmassage ervaren masseuse (Eva) Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds 5 dagen lid van MP. En met zo'n foto. Bovendien zegt ze dat ze dit naast haar baan als verpleegster doet, maar is ze wel dagelijks vanaf 16.00 beschikbaar voor massages. 🤔
Ik heb mijn bedenkingen
 
Ik hoef inderdaad geen footjob maar dat is toch al geen fetish van me. Gelukkig heb ik mijn ogen dicht als ik op mn buik lig en zou de pret moeten beginnen nadat ik ben omgedraaid, tenzij ze een handstand doet maar dat lijkt me ook best opwindend met een badjas dan...
 
Ik ben ook benieuwd, heb een berichtje gestuurd. Maar nog geen reactie teruggekregen.
Want de massage opzich lijkt mij al prettig. Zoals Adam het zegt.
Tja... net nieuw op mp. Met een snelle reverse image search kreeg ik geen resultaten.
Zolang er geen berichten komen met van te voren betalen, wil ik wel een gokje wagen. Moet ik wel een reactie terugkrijgen. Zal het wel druk hebben qua berichten gezien de hoeveelheid views op de advertentie.
 
Criminelen dus die na je reactie je telefoonnummer (via whatsapp en je profielfoto) kijken of er iets te halen valt. Whatsapp fraude waarschijnlijk!
MP melden dat de adv niet klopt
 
In haar advertentie staat dat ze niet antwoordt op vragen mbt erotische massages. Misschien verklaart dat?
Waarom denk je dat iedereen die hier reageert in zijn whatsapp bericht vraagt naar een erotische massage?
De dame reageert überhaupt niet. In combinatie met dat nieuwe MP account zegt het mij voldoende. Dit klopt niet
 
Waarom denk je dat iedereen die hier reageert in zijn whatsapp bericht vraagt naar een erotische massage?
De dame reageert überhaupt niet. In combinatie met dat nieuwe MP account zegt het mij voldoende. Dit klopt niet
Daar heb je een punt. Ik heb wellicht onterecht aangenomen dat iedereen die haar heeft benaderd nogal direct is geweest in zijn bedoelingen.

Dat gezegd hebbende: als ze niet nep is, hoor ik het graag. Want een massage zonder erotiek van deze knappe dame lijkt mij ook wel wat.
 
Om de hoop op een positieve afloop nog iets meer te temperen kan ik er aan toevoegen dat er op haar telefoonnummer een nauwelijks verstaanbare vage Engelstalige voicemail zit. Succes heren!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan