Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week in de Villa in Harelbeke zag ik deze dame, die net een andere heetzak binnen liet.


Kent iemand haar? Ik vond geen recensies voor haar profiel (wel 6 bladzijden andere Diana's).
 
Laatst bewerkt:

Lijk ik niets van terug te vinden wat me straf lijkt. Niemand mee info?
 
Iemand ervaring met haar?

Heeft het profiel van Mel die tot voor kort in Brugge zat overgenomen. Ook hetzelfde adres.

 
Vorige week in de Villa in Harelbeke zag ik deze dame, die net een andere heetzak binnen liet.


Kent iemand haar? Ik vond geen recensies voor haar profiel (wel 6 bladzijden andere Diana's).
Lijkt wat op het profiel van Daiana uit Brussel? Iemand die kan bevestigen?
 

Iemand die ervaring heeft?
Advertentie sinds vandaag online.

4 jaar geleden deze dame geboekt… ze is 50 jaar en haar foto's dateren van 20 jaar geleden… ik ben direct teruggekeerd
Klopt, werd hier reeds besproken.

 
Iemand ervaring met haar?

Heeft het profiel van Mel die tot voor kort in Brugge zat overgenomen. Ook hetzelfde adres.

Jouw Mel zit blijkbaar in Hasselt nu

 
4 jaar geleden deze dame geboekt… ze is 50 jaar en haar foto's dateren van 20 jaar geleden… ik ben direct teruggekeerd
Hier vreesde ik al voor aan haar foto's te zien.
Op zich niets verkeerd aan een dvp van 50+, maar dan weet ik het toch graag op voorhand.
Al teveel teleurstellingen gehad eens ik aan hun deur stond.
Edit: advertentie is blijkbaar al terug weg
Nieuwe:

 
Laatst bewerkt:
Binnenkort jarig en dergelijk bezoekje staat toch al enige tijd op de bucketlist.
Suggesties van de ervaringsdeskundigen in w-vl?
ik dacht aan sanne uit oostkamp of Alyssa uit Torhout.
Wel graag een ongedwongen sfeer of gfe voor zover dat kan uiteraard ;) (first timer)
 
Binnenkort jarig en dergelijk bezoekje staat toch al enige tijd op de bucketlist.
Suggesties van de ervaringsdeskundigen in w-vl?
ik dacht aan sanne uit oostkamp of Alyssa uit Torhout.
Wel graag een ongedwongen sfeer of gfe voor zover dat kan uiteraard ;) (first timer)
Xena kan ik van harte aanraden. Neem minstens 2 uur, zal je geen seconde spijten
 


Iemand ervaring met een van deze dames?
Ga eens langs en weet het ons te zeggen...

Ik zou het niet betrouwen allzinds
 
@Rud19 je mag mij gerust ook enkele goede adresjes doorgeven in die streek.

Reeds enkele weken verscheen er op afspraakjes.com soms een advertentie van een Sandra in Lede. De foto leek aardig en ook de prijzen vielen goed mee dus ik belde voor een afspraak. Bleek dit uiteindelijk Melody te zijn die vroeger regio Dendermonde ontving, ik herkende ze meteen. Ik betwijfel of ze haar eigen foto's gebruikt bij de advertentie
sandra is melody
wat zijn je ervaringen daarbij
 
Iemand ervaring met deze dame... ziet er wel leuk uit .. nog niets te vinden op het forum over haar

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan