Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
die lippen wat is dat toch met die meiden van tegenwoordig
Vrijwaring (voor de meerderheid van de moderatoren die dit woord niet kennen, het is Nederlands voor disclaimer): wat volgt is pas echt een opmerking die de discussie niet verder helpt, in tegenstelling tot eerdere berichten van mij die recensies in een ander kader plaatsten, maar ijlings gewist werden; het is de fout van Instagram, dus trek Zuckerberg met zijn filters aan zijn flurk.
 
Volgens mij is Eva al eens besproken. Wellicht onder een andere naam.
Iemand ervaring met haar?

Heb ze wel eens gezien bij het bezoek van haar collega.
Ziet er een lieve dame uit. Wat mollig maar ok.
Heb ook wel intresse om te weten hoe de sex is met haar.
70 € en 2x klaarkomen is een scherpe prijs
 
Heb ze wel eens gezien bij het bezoek van haar collega.
Ziet er een lieve dame uit. Wat mollig maar ok.
Heb ook wel intresse om te weten hoe de sex is met haar.
70 € en 2x klaarkomen is een scherpe prijs
€80 inclusief anaal voor 30 minuten.

Wat me tegenhoudt is dat ze ontvangt in Value Stay. Te vaak bedrogen uitgekomen daar.
 

Iemand ervaring met deze ?
 
Iemand enkele goeie tips voor regio Geraardsbergen/Ninove/Aalst/Zottegem? Ik vind amper reviews van daar. Hou vooral van jong en petite maar een knappe latina van 35 kan er soms ook wel eens mee door. 😅

Ik heb heel weinig ervaring met privé ontvangst dus liefst geen al te "rare" adresjes…
 
Iemand enkele goeie tips voor regio Geraardsbergen/Ninove/Aalst/Zottegem? Ik vind amper reviews van daar. Hou vooral van jong en petite maar een knappe latina van 35 kan er soms ook wel eens mee door. 😅

Ik heb heel weinig ervaring met privé ontvangst dus liefst geen al te "rare" adresjes…
In de denderstreek is het om te janken, net als in het waasland overigens,in het Gentse daarentegen ben je nog het beste af.
 
In de denderstreek is het om te janken, net als in het waasland overigens,in het Gentse daarentegen ben je nog het beste af.
Op zich is Gent ook niet héél erg ver voor mij, dus als het de moeite waard is zie ik dat nog zitten...
Ik had heel graag eens bij Lessy langsgeweest maar die was net vertrokken toen ik haar contacteerde :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan