Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met haar? Wat een pijpmuilke
 
Iemand enig idee waarom er in Sint Niklaas zo weinig animo is. Buiten steeds dezelfde latina's en fake chinese dames zo goed als geen afwisseling
 
Iemand ervaring met haar ?


Kijk eens hier ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Gan

Gisteren langs geweest bij deze mooie Kylie, een 23-jarige Roemeense. Niet al te groot, heel mooi lichaam. Strakke buik en kont, welgevormde billen. Kleine tietjes, dat wel, maar puur natuur. Vriendelijk en lief. De seks was goed, pijpen was ok. Ze draaide zich wel helemaal weg op zo'n manier dat je niet kon vingeren. Seks in drie standjes. Ze kan wel wat hebben. Leuk! Ze vertrekt nu voor paar weken naar Roemenië, maar belooft dat ze daarna terugkomt.
 

Iemand ervaring met Laura uit Zottegem?
 
Ik zie al een ganse tijd geen RL adv voor ontvangst in Nevele (het gekende huis daar). Iemand een idee wat er daar aan de hand is ?
 
Iemand ervaring met haar? Wat een pijpmuilke
Ik ben er juist geweest. Ontvangt in een hotel in Gent centrum. Haar opgespoten lippen hoefde niet voor mij. Het is een heel strak meisje. Wie van tight houdt , zeker doen. Type schoolmeisje . Ze doet haar best . Ik mocht spijtig genoeg niet 69 of likken. Ondanks haar bereidheid komt het wat stroef of slecht geacteerd over. Maar de wil is er wel. Zou ik nog terug gaan ? Als ik die avond geen ander vind wel.
 
Ik ben er juist geweest. Ontvangt in een hotel in Gent centrum. Haar opgespoten lippen hoefde niet voor mij. Het is een heel strak meisje. Wie van tight houdt , zeker doen. Type schoolmeisje . Ze doet haar best . Ik mocht spijtig genoeg niet 69 of likken. Ondanks haar bereidheid komt het wat stroef of slecht geacteerd over. Maar de wil is er wel. Zou ik nog terug gaan ? Als ik die avond geen ander vind wel.
Hey Warme bakker, wat heb je betaald voor hoelang? Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan