Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ze antwoord nog steeds niet op de whatsapp, ze is zeker te voet naar China?
Jaartje sabbatical? Ik was ook graag naar haar geweest in ieder geval, maar geraakte er ook niet meer voor ze stopte met antwoorden in juli... We hopen dat ze terugkeert, las er wel enorm goeie dingen over.
 
Iemand ervaring met Luna.

Contact via mail gaat heel vlot.

op tijdstip van de date belt ze jou met een privenummer en mag je naar kamer in ptit amie gaan. Iets in mij zegt dat er iets niet klopt ?

 
Iemand meningen over deze dame? over het tongzoenen en de algmene prijs-kwaliteit?
 
Iemand meningen over deze dame? over het tongzoenen en de algmene prijs-kwaliteit?
zou ik ook eens willen weten , ontvangt wel op uren dat ik nooit kan ...
 
Ja , wegblijven! Vooraf man alles. Als je daar bent heeft ze overal een kwaaltje
Ken iemand die bestolen is door haar. Zijn portefeuille gepakt en horloge ook. Was even naar het toilet en hoorde de deur dichtslaan en weg was de vogel. Heeft vroeger nog in instituut Marbella gewerkt maar nooit bijgeweest.
 
Iemand ervaring met Victoria die ontvangt in Deinze?

 
Iemand ervaring met deze dame:

 

1x mee afgesproken voor n uur, is echt en is de dame van op de foto's. Heb haar mogen neuken (met condoom) in de poes en in de poep. Ik moest wel zelf het initiatief nemen. Dan maar (zc) haar mondje mogen neuken (ook deepthroat) voor toch wel zeker 20 min. Laat dit wel toe. Ook haar mondje mogen vullen.
Vond wel het leuk voor 1 maal.
 
Iemand ervaring met volgende dames?

- Vlaamse Kimmie uit Waregem
old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-kimmie-lees-advertentie-aub.html
Ik ben er al eens bijgeweest ,maar dit was wel voor de Corona. Zou thuis moeten kijken op mijn lijst wanneer juist. Ontving in de kelder van haar woning met jacuzzi met bar in de zelfde kamer en bed in de aanliggende kamer wat allemaal proper was.
Persoonlijk vond ik het goed , was proper en vriendelijk en omdat ze redelijk goed op een vriendin van me trekt vond ik het leuk om te fantaseren dat ik met men vriendin aant neuken was.
Prijs was wel minder 150 of 130 dacht ik maar weet het niet meer juist.
 
Ik heb er een 2 tal jaar geleden geweest.
Oppassen van haar ouderdom want deze dame zal rond 60 jaar draaien.
Wel vriendelijk en de sex is matig .
Ze was vroeger kapster en is dus zo een 3a4 jaar terug in deze wereld gestapt al bij al als je van oudere vrouwen houd geef ik haar op een schaal van 10 een 5 voor het totale pakket.
 
Deze dame heb ik een goeie 5 jaar geleden bezocht en ze zat toen al enkele jaren in het milieu, ik denk wel dat haar leeftijd klopt maar ze ziet er niet jonger uit dan ze is maar ze is wel slank en het is wel een dame die doet wat ze beloofd!
In massages heeft ze veel ervaring, zoenen en tongzoenen doet ze ook zonder probleem, als je voor eind veertigers bent denk ik niet dat je zult teleurgesteld zijn maar ik kan niet oordelen in jouw plaats, ze heeft idd wel een luisterend oor en komt intelligent over, ik zou ze toch beter beoordelen dan 5 op 10!
 
Oké thx collega's denk dat ik ze nog effe in de wachtkamer hou , mag gezien haar leeftijd ook niet te lang wachten ? misschien eens een tussendoortje wie weet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.511
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan