Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou mijn geld terug eisen je bent veel te braaf man.
idd heb er nog over na gedacht om terug te gaan maar dan, ze heeft nog op de chat geweest van RL en heb haar daar gevraagd naar de beloofde diensten daarna maar ze verdween telkens zonder een woord.
 
Ik denk de foto's van deze dame te kennen. Werkte vroeger net over de grens in Nederland (Hulst).
Zeer hete brok en ook een mooie dame. Als zij het is wie ik denk dat het is, een aanrader.
 
Lijkt me te mooi om waard te zijn. Indien niet ga ik er onmiddellijk heen. :cool:

 
Laatst bewerkt:
2DE is echt.
fotos zijn getrokken in value stay brugge.
Dat is goed nieuws. Dit poppetje heeft wel een heel mooi snoetje en dus niet fake. :)

Nu rest nog de vraag of haar dienstverlening van hetzelfde niveau is dan hoe ze eruitziet.

* Aanvulling: heb er net contact mee gehad. Kussen doet ze niet.
Jammer, want qua schoonheid zit ze toch in de topklasse van alle hier besproken dames, maar zonder kussen ga ik er niet bij...
 
Laatst bewerkt:
Dat is goed nieuws. Dit poppetje heeft wel een heel mooi snoetje en dus niet fake. :)

Nu rest nog de vraag of haar dienstverlening van hetzelfde niveau is dan hoe ze eruitziet.

* Aanvulling: heb er net contact mee gehad. Kussen doet ze niet.
Jammer, want qua schoonheid zit ze toch in de topklasse van alle hier besproken dames, maar zonder kussen ga ik er niet bij...
sta nochtans tz en kussen in profiel
 
Tis in Brugge dat we moeten zijn blijkbaar. Iemand ervaring?

 
Iemand ervaring met Sofie uit Waregem?
 
Iemand ervaring met Lisa uit Temse? Zou reeds 15 jaar in het vak zitten... Pijpkunsten klinken veelbelovend en ze zou daarbovenop nog rimmen ook.

Ook benieuwd, staat ook op mijn lijstje. Iand moet hier toch ervaring mee hebben?
 
Iemand ervaring met deze knappe blonde? Adverteert al een tijdje op redlights en verhuist vaak van regio. De fotos en videos zien er alvast veelbelovend uit, maar ik ben benieuwd naar haar service.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan