Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met deze dame? Ziet er heel knap, wel geen prijzen…

 
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar zij is nog besproken geweest op hookers.nl. en ik weet niet of dit positief of negatief was. Dus misschien dat één van de oudgedienden er meer over weet?
Mijn ervaring was top een heel lieve dame. Idd niet meer van de jongste maar heel actief. Voor mij een aanrader. Prijs idd wat duur 180€
 
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar zij is nog besproken geweest op hookers.nl. en ik weet niet of dit positief of negatief was. Dus misschien dat één van de oudgedienden er meer over weet?
Zij doet zoals de meeste een aantal jaar af van haar leeftijd. Ze is professioneel. Ze weet hoe ze een man moet verwennen.
En wel een beetje aan de prijs
 
Iemand ervaring met deze latina?

Of welke latina die ontvangt in het Gentse is wel de moeite waard om langs te gaan?

Ze had 1 goede recensie op de vorige site. Reist rond (Zeebrugge, Drongen...). Wisselt wel eens van naam (Clara, Alice ...) dat deed me afhaken en niet proberen.
 
Massage LAURENCE Aalter, naar eigen zeggen terug na 10j gestopt te zijn en vind van zichzelf dat ze heel goed is...iemand die ze kent? Plaatste advertentie op 2dehands. Drie soorten massage met wel rare prijszetting.
 
Al meermaals gebeld
Al meermaals berichtjes gestuurd
En geen reactie

Iemand meer geluk?
 
Al meermaals gebeld
Al meermaals berichtjes gestuurd
En geen reactie

Iemand meer geluk?
Ze meld zelf dat ze geen sms wenst en je zegt zelf dat je ze sms stuurt ,dan is het normaal dat je geen antwoord krijgt denk ik ??
 
iemand al bij deze dame geweest? probeer hier al een enige tijd te geraken maar neemt nooit de telefoon op en antwoord niet op smsn
 
iemand al bij deze dame geweest? probeer hier al een enige tijd te geraken maar neemt nooit de telefoon op en antwoord niet op smsn
Ik Probeer er ook al ff bij te raken. Idd ook al paar keer gebeld en gsmst , moeilijk te bereiken. ervaringen hoor ik ook graag en alsk er bij geraak schrijf ik hier wel mijn ervaring.
 
Heren, opgelet voor de vele fake Aziatische profielen op Redlights.

Zoals deze dus :

De foto's van deze 2 advertenties zijn gestolen en afkomstig van het Japanse naaktmodel :

Wanneer je dit dan doorgeeft aan Redlights dan is dit hun letterlijke reactie :

Inderdaad, zoals eerder vermeld zijn wij hier van op de hoogte en zijn onze handen (tijdelijk) vastgebonden bij dit soort accounts.
U dient geen meldingen te maken van deze fake Aziatische profielen, dit zijn er helaas heel veel.
Wij kunnen op heden deze accounts niet blokkeren/op de zwarte lijst toevoegen (dit voor alle Aziatische accounts).
We zijn ons hier van bewust en kunnen hier helaas niet meer informatie over geven.


WTF !
Da's de allereerste maal dat ik zoiets te horen krijg van Redlights !
Wat is er ginds dan wel gaande als je geen overduidelijke fake advertenties van Aziatische dames meer mag doorgeven ?
Allee, je mag ze wel doorgeven maar ze doen er niets mee ...
 
Laatst bewerkt:
Heren, opgelet voor de vele fake Aziatische profielen op Redlights.

Zoals deze dus :

De foto's van deze 2 advertenties zijn gestolen en afkomstig van het Japanse naaktmodel :

Wanneer je dit dan doorgeeft aan Redlights dan is dit hun letterlijke reactie :

Inderdaad, zoals eerder vermeld zijn wij hier van op de hoogte en zijn onze handen (tijdelijk) vastgebonden bij dit soort accounts.
U dient geen meldingen te maken van deze fake Aziatische profielen, dit zijn er helaas heel veel.
Wij kunnen op heden deze accounts niet blokkeren/op de zwarte lijst toevoegen (dit voor alle Aziatische accounts).
We zijn ons hier van bewust en kunnen hier helaas niet meer informatie over geven.


WTF !
Da's de allereerste maal dat ik zoiets te horen krijg van Redlights !
Wat is er ginds dan wel gaande als je geen overduidelijke fake advertenties van Aziatische dames meer mag doorgeven ?
Allee, je mag ze wel doorgeven maar ze doen er niets mee .
Heren, opgelet voor de vele fake Aziatische profielen op Redlights.

Zoals deze dus :

De foto's van deze 2 advertenties zijn gestolen en afkomstig van het Japanse naaktmodel :

Wanneer je dit dan doorgeeft aan Redlights dan is dit hun letterlijke reactie :

Inderdaad, zoals eerder vermeld zijn wij hier van op de hoogte en zijn onze handen (tijdelijk) vastgebonden bij dit soort accounts.
U dient geen meldingen te maken van deze fake Aziatische profielen, dit zijn er helaas heel veel.
Wij kunnen op heden deze accounts niet blokkeren/op de zwarte lijst toevoegen (dit voor alle Aziatische accounts).
We zijn ons hier van bewust en kunnen hier helaas niet meer informatie over geven.


WTF !
Da's de allereerste maal dat ik zoiets te horen krijg van Redlights !
Wat is er ginds dan wel gaande als je geen overduidelijke fake advertenties van Aziatische dames meer mag doorgeven ?
Allee, je mag ze wel doorgeven maar ze doen er niets mee ...
Worden zeker goed betaald voor die advertenties?
 
Inderdaad, zoals eerder vermeld zijn wij hier van op de hoogte en zijn onze handen (tijdelijk) vastgebonden bij dit soort accounts.
U dient geen meldingen te maken van deze fake Aziatische profielen, dit zijn er helaas heel veel.
Wij kunnen op heden deze accounts niet blokkeren/op de zwarte lijst toevoegen (dit voor alle Aziatische accounts).
We zijn ons hier van bewust en kunnen hier helaas niet meer informatie over geven.
Dit is wel heel bizar :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan