Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met Nina uit Oostende? Klonk veelbelovend aan de telefoon, heel veel mogelijk tegen eerlijke prijzen... en net daarom vertrouw ik het zaakje niet.

 
Heeft iemand hier ervaring met deze Ebony? Ze staat al lang op mijn lijstje, maar hoopte om eerst een recensie te lezen alvorens de sprong te wagen.
Ze adverteert met verschillende profielen, wat me toch altijd een beetje achterdochtig maakt

Ik heb deze een tijdje geleden eens bezocht. Zeer knappe dame en prachtig lichaam, alsook zeer vriendelijk.
Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.
 
Heeft iemand hier ervaring met deze Ebony? Ze staat al lang op mijn lijstje, maar hoopte om eerst een recensie te lezen alvorens de sprong te wagen.
Ze adverteert met verschillende profielen, wat me toch altijd een beetje achterdochtig maakt

Als je alleen al de titel leest, weet je dan nog niet genoeg ??
Verschillende profielen, verschillende 'namen, locatie', je weet echt niet wie je gaat bezoeken, maar wat je wel weet is dat het geen hoogvlieger zal zijn.
 
Al 2x mee afgesproken, antwoord vlotjes via sms, maar toch 2x voor een gesloten deur gestaan helaas...
Vreemd, ik ben ondertss reeds 5x bij haar geweest zonder probleem. Ontvangst is zeer hartelijk en pijpen is top. Wist me vorige maand wel te vertellen dat ze net haar job had opgezegd omdat ze teveel opgeroepen werd om in te vallen telkens op de laatste moment.
Sommige dames rekenen voor pzc extra €50 aan bovenop hetgeen je al moet betalen en dan hoort cim er dikwijls nog niet bij. Bij haar is het 65€ topless pzc en cim. Je kan er zelfs uitgebreid douchen na je werk. Correcte prijs vind ik dan.
 
Vreemd, ik ben ondertss reeds 5x bij haar geweest zonder probleem. Ontvangst is zeer hartelijk en pijpen is top. Wist me vorige maand wel te vertellen dat ze net haar job had opgezegd omdat ze teveel opgeroepen werd om in te vallen telkens op de laatste moment.
Sommige dames rekenen voor pzc extra €50 aan bovenop hetgeen je al moet betalen en dan hoort cim er dikwijls nog niet bij. Bij haar is het 65€ topless pzc en cim. Je kan er zelfs uitgebreid douchen na je werk. Correcte prijs vind ik dan.
Exact zoals bij mij, 2x afspraak twee maal echt last minute bericht kan niet (sterfgeval)...Of 65 weinig goh is relatief, ik heb plaatsen waar ik 1u goed gemasseerd wordt en afgesloten met PZC dan is 65 voor pijpbeurt alleen wel veel (vind ik).
 
100 euro (en dan nog op hotel) met deze zwarte poes? als iets te mooi lijkt...https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/annabel-sexy-hot-girl-in-bruges.html
Iemand?
 
100 euro (en dan nog op hotel) met deze zwarte poes? als iets te mooi lijkt...https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/annabel-sexy-hot-girl-in-bruges.html
Iemand?
cfr
Wees er maar van overtuigd, als je zoiets weet te vinden ben je gejost en dat geldt voor alle etniciteiten maar vooral voor de Afrikaanse in Vlaanderen.
 
100 euro (en dan nog op hotel) met deze zwarte poes? als iets te mooi lijkt...https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/annabel-sexy-hot-girl-in-bruges.html
Iemand?
Heb ze gecontacteerd op WhatsApp.
Gevraagd als ik haar live mag zien.
Ze noemt me gek 🙂.
Dus jammer genoeg fake😕.
Aficaanse zijn echt mijn ding maar amper deftige te vinden.
Hoop dat kendall snel terug komt. Die kon er wat van 😋
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan