Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier al geweest? Lijkt me wel een leuke dame maar via mail gecontacteerd maar Vraagt direct foto en weet nie wat ik er van moet denken.
 

Bijlagen

  • 61AE7790-25D8-42D4-B90F-82EC696A46CE.jpeg
    61AE7790-25D8-42D4-B90F-82EC696A46CE.jpeg
    298,7 KB · Weergaven: 75
Te meiden, ...gisteren een afspraak gemaakt , 6 min voor ik toekwam me laten weten via Whatsapp dat ze dringend weg moest , vandaag kon ze. Hier sta ik nu terug , bij aankomst een sms gestuurd , geen reactie , kijk op what's app , me geblokkeerd. Via andere telefoon een sms gestuurd , ze was volboekt ,...morgen kon ze. Gezegt dat ik haar gecontacteerd had via andere telefoon , geen reactie meer
 
Iemand ervaring met deze? Is af en toe in Brugge te vinden...

Ze heet idd Lira en is eigenlijk halfgek. Doet ook aan nzc en deelde vorig jaar zodoende soa-cadeautjes uit. Maar geil is ze wel.
 
Zie hier ivm Lira
 
Zie hier ivm Lira
Wat ik er kan van op uitmaken is eigenlijk. Dat het een geile ervaring kan zijn met een risico. Zelf ben ik niet voor het nzc bij dvp's. En bezoek die dames niet normaal. Al bekoren haar foto's mij wel. Zal best nog even wachten op meer recensies.
 
Ben ook als eens bij die Lira geweest (enkele jaren geleden). De kans op een soa is groot, want ze klaagde zelf ook van jeuk in haar kutje en als ze iedereen zonder rubbertje neemt dan hoef je ook geen expert te zijn om te weten dat besmettingsgevaar bij haar heel groot is.

Voor de rest een wat gekke dame, maar wel knap en goede seks mee gehad.
 
Iemand ervaring met deze Thaise meid ?
 
Iemand ervaring met deze Thaise meid ?
Quote uit het boek 'Vrouwen zijn slechte minnaressen punt': zoals vrouwen met een clitoris ter grootte van een pink een uitzondering zijn, zo zijn ook de vrouwen die ejaculeren tijdens een orgasme een zeldzame rariteit.
Anders gezegd: ze pissen je vol in de bek. Daar is niks op tegen, maar benoem het dan ook zo.
 
De services was maar heel gewoontjes. Ze neemt zelf geen initiatief. Tongzoenen enkel puntje van de tong en draait steeds haar hoofd weg ook haar grote bril zit wat in de weg. Pijpen is niet met gevoel en ook enkel maar de eikel. Het neuken vond ik ook heel koel en na het klaarkomen is het ook gedaan en mag je vertrekken. Betaalt voor een uur en na 35 min zat ik terug in mijn wagen.
Qua look geen waw dame. Een blonde girl next door met een grote bril op.
Enkele dagen na haar bezoek werd ik ziek, dus eerste gedacht Corona maar test was negatief dan een gewoon bloed onderzoek en daar zagen ze enkele waarden die niet goed waren. Toen naar ziekenhuis gestuurd daar onderzoeken en terug bloed afname maar nu volledig bloed analyse dag erop uitslag met resultaat soa opgelopen meneer.
 
De services was maar heel gewoontjes. Ze neemt zelf geen initiatief. Tongzoenen enkel puntje van de tong en draait steeds haar hoofd weg ook haar grote bril zit wat in de weg. Pijpen is niet met gevoel en ook enkel maar de eikel. Het neuken vond ik ook heel koel en na het klaarkomen is het ook gedaan en mag je vertrekken. Betaalt voor een uur en na 35 min zat ik terug in mijn wagen.
Qua look geen waw dame. Een blonde girl next door met een grote bril op.
Enkele dagen na haar bezoek werd ik ziek, dus eerste gedacht Corona maar test was negatief dan een gewoon bloed onderzoek en daar zagen ze enkele waarden die niet goed waren. Toen naar ziekenhuis gestuurd daar onderzoeken en terug bloed afname maar nu volledig bloed analyse dag erop uitslag met resultaat soa opgelopen meneer.
Echt van deze dame ? Amaai nog niet !!!
 
De services was maar heel gewoontjes. Ze neemt zelf geen initiatief. Tongzoenen enkel puntje van de tong en draait steeds haar hoofd weg ook haar grote bril zit wat in de weg. Pijpen is niet met gevoel en ook enkel maar de eikel. Het neuken vond ik ook heel koel en na het klaarkomen is het ook gedaan en mag je vertrekken. Betaalt voor een uur en na 35 min zat ik terug in mijn wagen.
Qua look geen waw dame. Een blonde girl next door met een grote bril op.
Enkele dagen na haar bezoek werd ik ziek, dus eerste gedacht Corona maar test was negatief dan een gewoon bloed onderzoek en daar zagen ze enkele waarden die niet goed waren. Toen naar ziekenhuis gestuurd daar onderzoeken en terug bloed afname maar nu volledig bloed analyse dag erop uitslag met resultaat soa opgelopen meneer.
Bedankt voor de info te mijden dame.
 
een paar jaar geleden eens bezocht te gent. Ze was niet de vrouw van de foto's...gewoon type girl next door... Als ik me goed herinner was de service maar matig...
Eventjes geleden was ze bij mijn bezoekje idd het 'meisje' van de foto's van haar toenmalige Redlights advertentie.
Dus weliswaar een knappe, slanke dame die indertijd ontving in een hotel in Sint-Niklaas.
Herhalingsgevaar (moest ze zich nog eens in contreien bevinden) : nope !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan