Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met deze meid?
Is hier al ergens besproken. Ontvangt soms ook te gent.

Zal mijn tekst er nog eens bijzeten.
1 keer met afgesproken in gent. Zit soms op andere plaatsen. Meeste mogelijkheden doet ze wel, die dan aangegeven zijn bij voorspel en intiem. Is de dame op de foto's, groot en sportief. Als ik niet mis ben gesport op redelijk niveau.
Massage was dan ook na de harde kant toe, sportmassage eigenlijk. Was geen slechte ervaring.
En was toen ook al van oekraine
 
Laatst bewerkt:
Als je het niet erg vindt om bij een afspraak van 1 uur reeds na 45 minuten haar wekker hoort afgaan en zei jou vertelt dat je u terug mag aankleden omdat ze stipt op het uur haar volgende klant verwacht, dan moet je vooral met haar afspreken! Verder stoort ook haar luide metal muziek heel erg.
Ze wordt wel heel nat tijdens het vrijen, maar je moet haar leiden anders blijft ze te passief. Gespeelde geilheid vond ik het.
 
Iemand bij deze dame al geweest?
 

Ervaringen?
Dame ontvangt in een doodlopende straat in een sociale woonwijk in Lokeren. Niet makkelijk te vinden de eerste keer en niet echt discreet.
Haar gezicht verraadt haar leeftijd, maar haar lichaam is nog steeds top. Slank, siliconen borsten en een geweldig mooi klein kontje.
Je merkt dat ze ervaring heeft... PZC is zeer goed en ze neemt ook de ballen mee. Verder mag je haar beffen en af en toe een verdwaalde vinger in haar kontje liet ze gewillig toe. Neuken (MC) deed ze goed mee... vooral doggy met zicht op dat fijne kontje is een aanrader.
 
In het begin ok, dan begon de miserie. Elk woord zag ze als een aanval en draaien van woorden gewoon flipkonijn. Niets aantrekkelijk behalve haar gat.
Grz
Het probleem (nouja...) bij haar is dat ze redelijk eigenwijs is en een paar jaar geleden er nog vanuit ging dat sekswerk maar heel tijdelijk zou zijn. Dat blijkt nu tegen te vallen en als je haar dan ook nog eens niet op een voetstuk (ze heeft iets met voeten, haar voeten) zet, zal je het geweten hebben. In de haar advertentie somt ze overigens een aantal kwaliteiten van zichzelf op, waaronder "big mouth". Ik heb haar 3 jaar geleden in Leuven ontmoet (2u) en ik vind haar een tof mens, maar niet om mee te seksen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het probleem (nouja...) bij haar is dat ze redelijk eigenwijs is en een paar jaar geleden er nog vanuit ging dat sekswerk maar heel tijdelijk zou zijn. Dat blijkt nu tegen te vallen en als je haar dan ook nog eens niet op een voetstuk (ze heeft iets met voeten, haar voeten) zet, zal je het geweten hebben. In de haar advertentie somt ze overigens een aantal kwaliteiten van zichzelf op, waaronder "big mouth". Ik heb haar 3 jaar geleden in Leuven ontmoet (2u) en ik vind haar een tof mens, maar niet om mee te seksen.
Ik vond haar nochtans heel meegaand en vriendelijk
 
  • Geweldig
Waarderingen: BDJ
Iemand ervaring met deze dame?

Vorig jaar eens mee afgesproken. Ze is wel degelijk de dame op de foto's, wel enkele kilo's meer. Op de weg naar daar stuurde ze dat ze geen condooms meer had en ik er moest meebrengen. Ter plaatse kon ze niet van haar telefoon wegkijken. Ging haar puur om je zo snel mogelijk buiten te werken. Zeer slechte ervaring.
 
Freya komt blijkbaar af en toe terug.

Ik zal er niet meer gaan.
Nochtans potentieel de beste GFE-service. Verstandige meid, die zich presenteert vanuit een slachtofferrol, maar eigenlijk zelf op zoek is naar (fin. ??) slachtoffers.
In elk geval was het de eerste dame die mij zelf (telefonisch) contacteerde na een eerste bezoek. "Hey, ik ben uitzonderlijk deze week op woensdag in Wetteren, .., kan je komen, ... ik hou het hier niet meer vol .." Ik ben dus op deze invitatie ingegaan ..., was de laatste keer voor mi (bij haar).
 
Sorry aan de mods, denk dat ik deze vraag beter hier had gesteld in plaats van een geheel topic te maken. Hoedanook, iemand ervaring met Melissa (Gent)?
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-stella.html

Iemand ervaring mee? Ziet er wat te goed uit om waar te zijn helaas. Als ik nu korter had gewoond, ging ik wel even kijken..

Prijs valt best mee, met de vraag of haar fotos echt waren kreeg ik direct een andere foto opgestuurd. Vermoed dat ze wel zal videobellen indien je het vraagt. Gezien de thuissituatie kan ik dat niet zomaar doen.

ik ga er misschien volgende week wel eenz naartoe, moest er iemand anders daarvoor langsgaan dan hoor ik het graag
 
Prijs valt best mee, met de vraag of haar fotos echt waren kreeg ik direct een andere foto opgestuurd. Vermoed dat ze wel zal videobellen indien je het vraagt. Gezien de thuissituatie kan ik dat niet zomaar doen.

ik ga er misschien volgende week wel eenz naartoe, moest er iemand anders daarvoor langsgaan dan hoor ik het graag

Had gevraagd voor facetime to verify. Wou ze helaas niet.. Laat me weten mocht je geweest zijn aub :)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Mr.M
Prijs valt best mee, met de vraag of haar fotos echt waren kreeg ik direct een andere foto opgestuurd. Vermoed dat ze wel zal videobellen indien je het vraagt. Gezien de thuissituatie kan ik dat niet zomaar doen.

ik ga er misschien volgende week wel eenz naartoe, moest er iemand anders daarvoor langsgaan dan hoor ik het graag
Wel voor alles extra €.🤔
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan