Recensie Mara, Gent 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Experti

Vaste klant
108
14/01/22
60
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/belle-ebony-sexy-vous-recoit-last-day-in-brussels.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer onlangs Mara bezocht.
Lieve, gewillige Afrikaanse dame. Iets voller dan op de meeste foto's maar eerlijk en fijn in de omgang.
Spreekt goed Engels.
Heel pittig in het intieme gedeelte.
Zoals overal ben je best een heer, kan je bij haar veel mee bereiken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/belle-ebony-sexy-vous-recoit.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste recensie van een redelijk onervaren wandelaar.
Onlangs bij Mara geweest aan het E3 plein in Ledeberg (Gent).
Het was zaterdag vroeg in de morgen Toen ik met heel veel zin in sex wakker werd. Ik zag op redlights dat ze net haar advertentie had upgedate en ging mijn kans. Ik stuurde een berichtje en kneel minuten later kreeg ik antwoord terug. Afspraak om 8u bij haar.
Bij het binnenkomen gaf ze mij een dikke knuffel. Na het formele gedeelte van betaling (150€ voor een uurtje) vroeg ze mij wat ik lekker vond.
Ik vond Mara een heel sympathieke lieve vrouw. Ze heeft naar mijn smaak een prachtig lichaam. Mooie borsten waar je naar alle lust mag mee spelen. Ze heeft mooie benen en een heel lekkere kont die helemaal past bij haar figuur.
Ik mocht haar lekker beffen 😜 en ze gaf zichzelf helemaal in de tijd die we hadden.
Ik kwam buiten met een heel goed en voldaan gevoel. Wanneer ik weer in Gent ben en ze is er nog dan kom ik zeker weer langs bij Mara.
Toon je respect en ben je een heer dan krijg je heel veel terug van haar.
 
Dit is mijn eerste recensie van een redelijk onervaren wandelaar.
Onlangs bij Mara geweest aan het E3 plein in Ledeberg (Gent).
Het was zaterdag vroeg in de morgen Toen ik met heel veel zin in sex wakker werd. Ik zag op redlights dat ze net haar advertentie had upgedate en ging mijn kans. Ik stuurde een berichtje en kneel minuten later kreeg ik antwoord terug. Afspraak om 8u bij haar.
Bij het binnenkomen gaf ze mij een dikke knuffel. Na het formele gedeelte van betaling (150€ voor een uurtje) vroeg ze mij wat ik lekker vond.
Ik vond Mara een heel sympathieke lieve vrouw. Ze heeft naar mijn smaak een prachtig lichaam. Mooie borsten waar je naar alle lust mag mee spelen. Ze heeft mooie benen en een heel lekkere kont die helemaal past bij haar figuur.
Ik mocht haar lekker beffen 😜 en ze gaf zichzelf helemaal in de tijd die we hadden.
Ik kwam buiten met een heel goed en voldaan gevoel. Wanneer ik weer in Gent ben en ze is er nog dan kom ik zeker weer langs bij Mara.
Toon je respect en ben je een heer dan krijg je heel veel terug van haar.
Ik zou eigenlijk iets heel belangrijks willen melden voor mensen die geïnteresseerd zijn, en dit heb ik van haarzelf vernomen:

De advertentie staat niet altijd up to date wegens mogelijk probleem met redlights, dus het is niet omdat er bv op een bepaald moment géén adv. te zien is dat ze niet beschikbaar is. Blijft nog enkele weken in Gent.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit dezefde dame als "I need you inseed me"
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/belle-ebony-sexy-vous-recoit.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Langs geweest bij Mara.
Ik vond het wat tegen vallen, pijpen met condoom, zo kan ik niet klaarkomen.
Ik begrijp de recensies dat ze stevig kan neuken maar tot haar verbazing kon ze me niet doen komen, ik heb het zelf afgewerkt op zijn hondjes.
Ik vind kendall beter, meer enthousiasme...
 
Nog een kleine bemerking bij de lagere score.

Als ik bij een dvp ga dan ga ik om seks te hebben.

Een analyse van mijn persoonlijkheid heb ik dan niet nodig.

Indien ik dit wens, dan zal ik bij een geschoold iemand gaan die me hier kan in begeleiden.

Haar bedoelingen zijn ongetwijfeld goed maar ik bleef wat op mijn honger zitten….
 
Terug
Bovenaan Onderaan