Recensie Day, Evere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bengac

Stamgast
Forumpionier
279
06/07/21
82
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sexy-hot-460244130.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Day eens een bezoekje gebracht. Ze was groter dan ik verwacht had maar wel zeer mooie dame. Ze was zeer enthousiast. Wat me meer en meer opvalt trouwens bij Latina's. Je krijgt meer respons van hen.
Kussen was wat matig maar de rest maakte het in de zone van herhalingsgevaar. Ze stond direct klaar om gerimt en gebeft te worden (moest het zelfs niet vragen) waar ze van leek te genieten. Met wat meer centjes en tijd kan er veel vermoedelijk. Nog eve korte pijpbeurt en afgemaakt in doggy.
 
is al verhuisd nu in Ganshoren.
Ik vind het een kwalijke zaak dat DVP'S, vooral buitenlandse, nog slechts 2 weken of minder op dezelfde plaats blijven. aangezien zij dit weten voelen zij geen behoefte om een goede service te geven want de meeste klanten zien ze slechts 1 keer. Is het om problematische commentaren op dit soort fora uit de weg te gaan? ik weet het niet . Het zet er mij alleen toe aan om nog meer naar dames te gaan die hier langer blijven en een cliënteel opbouwen
 
Meestal is dit inderdaad het geval maar bij Day was het dit keer wel raak. Maar wel spijtig. Meestal eerst uitproberen met minste tijd, als dit goed is ga'k volgende keer altijd voor langer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan