Recensie Nikky, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo, weeral eentje die ik kan afvinken van de bucketlist.
Eerst wens ik alle mede-wandelaars die recensies schrijven te bedanken zodat we een goed beeld/idee krijgen vd dames. Adhv deze recensies heb ik dus Nikky bezocht die al een lange tijd op mijn radar stond.
Dame heeft een perfecte body, is zeer sociaal en stelt je onmiddellijk je gemak. Ik voelde dat er een klik was. Mijn kledingwensen werden ook perfect ingevuld, dus het plaatje klopte volledig. Tongzoenen (+deepthroat) zonder weerga en a volente. Intiem high level, voor mij waren het cowgirl, missio (waarbij ze haar handen rond je achterste goed vastklemt 😀), dan op einde vh bed waarbij ze omgekeerd zich afzet tegen de muur (waar tv hangt), zalig!! Om te eindigen in gehurkte stand en diep over je paal heen en weer glijdt. Hierbij diep in je ogen kijkend en je aanmoedigd.
Heb haar getrakteerd op een massage due ze wist te appreciëren. Goddelijk sportief lichaam. Ga ik nog terug? Jazeker, maar de lijst is nog lang 😉. Deze week andere dame bezocht rond het Brusselse. Zie recensies
 
Tiens, ik dacht dat de prijs van een uurtje gestegen was naar 200€?

Jou heeft ze niet gerimd?
Jawel hoor, ze zei tijdens het douchen al lachend dat ik me overal goed moest wassen. Bij de start heb ik aangegeven dat een vinger of voorwerp in mij uit den boze was. Daar knap ik van af. Een tong daarentegen....
Al moet ik eerlijk toegeven dat dit niet echt men ding is. Voel me er eigenlijk niet zo comfortabel bij.
 
Jawel hoor, ze zei tijdens het douchen al lachend dat ik me overal goed moest wassen. Bij de start heb ik aangegeven dat een vinger of voorwerp in mij uit den boze was. Daar knap ik van af. Een tong daarentegen....
Al moet ik eerlijk toegeven dat dit niet echt men ding is. Voel me er eigenlijk niet zo comfortabel bij.
Haha! Heb ik eigenlijk ook een beetje...
Maar... als zo'n vrouw het goed doet! OMG! Je weet niet wat je voelt!

Zo ook bij Super Marta... Man! En zij dan: 'I like the sounds you make' telkens ik 'gaspte' Haha!
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan