Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na 235 pagina"s vol herhaling kun je de discussie hier wel als volgt samenvatten:
-'Verliefdheid op/relatie met DVP is onmogelijk. Zij is alleen verliefd op je portemonnee!'
-'Maar ik heb al jaren een goede relatie met een DVP.'
-'Maar toch is het
Vervang het woord 'DVP' door 'vrouw' en je zit ook dicht bij de waarheid volgens mij 😆

Na 235 pagina"s vol herhaling kun je de discussie hier wel als volgt samenvatten:
-'Verliefdheid op/relatie met DVP is onmogelijk. Zij is alleen verliefd op je portemonnee!'
-'Maar ik heb al jaren een goede relatie met een DVP.'
-'Maar toch is het onmogelijk.'

De waarheid tussen deze nu al 235 pagina's botsende uitersten ligt in het midden. Er kan iets opbloeien, maar de kans dat dit gebeurt in het contact tussen sekswerker en klant is gewoon klein.

Genoeg redenen om naar een sekswerker te gaan. Van platte lust tot een goed gesprek. Maar ik denk niet dat het zinvol is deze dames te bezoeken met het doel de liefde van je leven te ontmoeten. Daarvoor kun je beter op Tinder of een datingsite een profiel aanmaken. Of je gaat op dansles zoals mijn ouders. Of flaneren op het kerkplein, zoals mijn grootouders.
Ik denk dat jij het anders ziet , je gaat niet naar een dvp om de waren liefde te vinden , maar het gebeurt en daar kun je niks tegen doen het zijn gevoelens , ook al komen ze niet van 2 kanten , het over komt je omdat er boven in je brein iets gebeurt , heeft niks te maken om daar voor de liefde heen te gaan , want het gebeurt ook niet bij elke dame waar je heen gaat , je gaat niet naar een dvp om de grote liefde te vinden maar om sex , maar als er dan iets gebeurt met je kriebels in je buik doe je daar niks aan , alleen niet meer naar deze dame terug gaan als je geen moeilijke dingen mee wild maken .

Terug
Bovenaan Onderaan