Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vandaag bij Joy geweest na het zien van deze advertentie https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-684.html Ik zou hier dan ook graag een recensie van maken, maar deze dame reist al enkele jaren door België zei ze me. Ik vermoed dat de B&B naar B&B trekt.
Ik vind haar zeker het vermelden waard en vond nog geen enkele bespreking van haar. Maar doe ik dat dan in de groep van Oost- en West-Vlaanderen omdat ik haar in Gent bezocht of is er een geschiktere groep ?
 

Iemand bij Julia geweest ?
 
Iemand ervaring? Ontvangt in Gent!
 
Inderdaad ben 26j. Ik ben opzoek naar dames die ontvangen regio Ieper.
In Ieper is er weinig te beleven qua Belgische/Vlaamse dames. Er zijn een aantal buitenlandse die een kort tijdje hier zijn. Al goed mee gevaren en al minder mee gevaren. Over het algemeen zijn de aziatische dames helemaal niet degene die op de foto staan op redlights. Latijnse dames zijn betrouwbaarder :)
 
Gisteren eens Lily uit Oostende gecontacteerde om aftespreken. Eerst naar de tarieven gevraagd 100€ voor een halfuur, 150€ drie kwartier en 200€ één uur. Haar stem aan de telefoon klonk ook ouder dan 33 jaar.
Door het de eerste keer is dat ik wij langs gaan voor een half uur gekozen en haar adres gevraagd, geen probleem zal het adres doorsturen zei ze. Blijkbaar heeft ze geen interesse voor afspraken van een halfuur want ze heeft haar locatie nooit doorgestuurd.
Ik heb ook een vermoeden dat Lily en Jessie de zelfde dames zijn.
 
Gisteren eens Lily uit Oostende gecontacteerde om aftespreken. Eerst naar de tarieven gevraagd 100€ voor een halfuur, 150€ drie kwartier en 200€ één uur. Haar stem aan de telefoon klonk ook ouder dan 33 jaar.
Door het de eerste keer is dat ik wij langs gaan voor een half uur gekozen en haar adres gevraagd, geen probleem zal het adres doorsturen zei ze. Blijkbaar heeft ze geen interesse voor afspraken van een halfuur want ze heeft haar locatie nooit doorgestuurd.
Ik heb ook een vermoeden dat Lily en Jessie de zelfde dames zijn.
Ziet er ook redelijk uitgedroogd uit voor 33 🙄
 

Iemand hier al geweest ?
Effe de zoekfunctie gebruiken helpt ook wel

 
Iemand ervaring met allena / Jessica uit Roeselare? Beide advertenties gaan over dezelfde dame.



Zeer slecht ervaring gehad. Niet aangeraden
 
VALUE STAY HOTEL BRUGGE
Iemand ervaring mee?
Ik heb gemerkt dat veel Roemeense, Bulgaarse enz meisjes dit hotel opgeven als adres...
Weet iemand hoe dit werkt? Ik bedoel zitten die daar continu of komen ze enkel naar daar voor de date?
En is dit een goede plek of best wegblijven daar ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan