Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
In Tielt zijn het bijna allemaal fake profielen, ik mijd die 'stad'.
Groot gelijk. Het is een stad die vroeger bijna niet in de advertenties voorkwam en nu duikt de ene na de andere schoonheid op. Het klopt langs geen kanten. Fake foto's, rare panden, handelingen beloven en niet uitvoeren (volgens reactie hier, niet zelf getest). Het is een louche bedoening.
 

Of die ?
 
Ze hebben precies een blik Brazilianen opengedaan rond het Kortrijkse/Roeselare.
Vertrouw het niet echt.
 

Heeft iemand deze al geproefd? Als de advertentie klopt lijkt deze me wel de moeite waard om eens naar de Kust te rijden.
 
Hier zijn negatieve ervaringen over te vinden op dit forum.
 
Iemand al ervaring met deze dame?


Zo niet dan laat ik wel wat weten deze week.
(Zolang het iets of wat recente foto's zijn..)
 
Heb een tijd geleden naar zo'n latina geweest in tielt, fotos klopte de dame die voor me stond, was de dame van de fotos (dacht al "oof gelukkig" , na enkele verhalen al te lezen hier). Date is zalig verlopen, enkel ik die wat stuntelig was (2de paydate🙈). Was aan het kijken voor een 2de met haar, blijkt dat ze in houthalen-helchteren zit met 3 actieve profielen 🤷🏻‍♂️, nu zit ze een week terug in tielt (ook met 3 profielen) maar nu twijfel ik als ik terug zou gaan....jammer heb er aangename date mee gehad.
 
Heb een tijd geleden naar zo'n latina geweest in tielt, fotos klopte de dame die voor me stond, was de dame van de fotos (dacht al "oof gelukkig" , na enkele verhalen al te lezen hier). Date is zalig verlopen, enkel ik die wat stuntelig was (2de paydate🙈). Was aan het kijken voor een 2de met haar, blijkt dat ze in houthalen-helchteren zit met 3 actieve profielen 🤷🏻‍♂️, nu zit ze een week terug in tielt (ook met 3 profielen) maar nu twijfel ik als ik terug zou gaan....jammer heb er aangename date mee gehad.

Sommige dames reizen het land door. En hebben verschillende profielen. Zolang het dezelfde fotos zijn en nr kan het kloppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan