Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Candy in Bredene.
Zoë in Oostende is mijns inziens te professioneel, anderzijds wel een lekker stuk.
Voor de rest niet veel soeps aan de Westkust of in de Westhoek.
Zoë is off line op RL ,toch niet meer in Oostende.
Misschien Axelle. Vlaamse jonge dame zou 28jaar zijn en ziet er niet slecht uit.
 
Laatst bewerkt:
Zoë is off line op RL ,toch niet meer in Oostende.
Misschien Axelle. Vlaamse jonge dame zou 28jaar zijn en ziet er niet slecht uit.
Ook al gezien, maar k weet niet ...
Als ik haar foto's zo zie, twijfel ik al over haar 55kg en al die vlekken op haar benen ... ziet er niet erg verzorgd uit 🙄
Mocht iemand ervaring hebben met haar, laat gerust weten !
 
Candy in Bredene.
Zoë in Oostende is mijns inziens te professioneel, anderzijds wel een lekker stuk.
Voor de rest niet veel soeps aan de Westkust of in de Westhoek.
Na een 10al dvp's te hebben bezocht blijft Zoé toch wel met voorsprong mijn nummer 1 ... goede klik met haar en vind haar verre van professioneel .. lekker gfe bij haar en ziet er nog steeds super knap uit en nu toch al de 40 gepasseerd
 
Ligt het aan mij of is erin deze regio niets te vinden de laatste weken?
Het is heel magere kost momenteel. Veel mooie en goeie dames van voor de corona periode zijn er precies mee gestopt.. anderen hebben dan hun foto's niet meer geüpdatet de afgelopen 6 jaar (minimum) laat staan hun leeftijd aangepast op redlights.. al maanden op zoek naar een mooie knappe milf tussen 35 en 45 die een gfe geeft... tot nu toe zonder succes ...
 
Iemand ervaring met Celine? Ontvangt ook aan zee.
 
Iemand ervaring mee?
Ik heb er zo'n zin in maar wil geen 200 ballen in de vuilbak gooien.

just check: niemand?
Lijkt me echt een knappe lady, maar twijfel ook om zonder enige referentie iets te ondernemen

 
Vage foto's, geen verificatie (al betekent dat nu niet echt veel ... 🙄) en is O Vl ...
Kreft.
Aalter ligt net op de grens met West Vlaanderen, je moet er iets voor over hebben. Vage foto's zijn geen slecht teken, kan om identiteit te verbergen zijn. Bovendien is dit een tip van een collega-wandelaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan