Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand moet de eerste zijn 😁
Ooit jaar of 2 geleden mee afgesproken in Brugge, adverteerde toen onder de naam June. Vrolijke meid maar daarmee is het positieve ook gezegd. Sex matig en op automatische piloot,weinig mogelijk tenzij je euro's bovenhaalt. Wss nu in die €200 inbegrepen ??? Der is veel beter te krijgen voor minder centjes.
 
Bruin haar bruin ogen.... Te nemen of te laten! Relaxse!
Om ons nog minder kansen te geven om deze top "high class" ervaring te missen heeft deze dame zelfs een 2de profiel aangemaakt. Zo verhogen we zelfs het vertrouwen !!!!
Ook helemaal newwwww !
 
Ooit jaar of 2 geleden mee afgesproken in Brugge, adverteerde toen onder de naam June. Vrolijke meid maar daarmee is het positieve ook gezegd. Sex matig en op automatische piloot,weinig mogelijk tenzij je euro's bovenhaalt. Wss nu in die €200 inbegrepen ??? Der is veel beter te krijgen voor minder centjes.
Sprak June op z'n Hollands?
 
Ik volg. Staat al een tijdje op mijn lijstje omdat het in de buurt is.... maar iets weerhoudt mij. Een ervaring van een andere wandeleer zou handig zijn.
Volgens mij heeft ze een tijdje in Hamme gezeten ook, ben er toen eens geweest en heb er echt een afkeer van gekregen. Ongeschoren kut, een huilend kind in de kamer ernaast en ze was precies volledig verdoofd. Ben maar doorgegaan zonder te eindigen...
Te mijden (als het over dezelfde dame gaat teminste)
 
Ik wandel nu toch ook al een 15 tal jaar, maar wat is me dat toch de laatste tijd?
  • De standaard prijs voor 30 minuten lijkt bijna overal naar minstens € 100 euro te zijn gegaan, zeer vaak is dit dan nog zonder PZC of tongzoenen.
  • Aanbod is verschrikkelijk beperkt geworden, veel 'vaste' waarden lijken van de aardbol te zijn verdwenen en er komt niets bij.
  • Zeer veel dames die je op RL onder verschillende gemeentes vindt, soms zie je staan in Wetteren, dan in Aalst, Affligem, Lede, Ternat, ... maar waar ontvangen ze nu eigenlijk?
  • Bijna allemaal fake foto's.
  • ALS je dan al eens iets interessants lijkt gevonden te hebben, dan is de dame in kwestie onmogelijk te bereiken. Ofwel is het zo een advertentie zonder telefoonnummer en moet je eerst via mail een foto van jezelf doorsturen.

De moed zakt me echt tot in de schoenen...
 
Ik wandel nu toch ook al een 15 tal jaar, maar wat is me dat toch de laatste tijd?
  • De standaard prijs voor 30 minuten lijkt bijna overal naar minstens € 100 euro te zijn gegaan, zeer vaak is dit dan nog zonder PZC of tongzoenen.
  • Aanbod is verschrikkelijk beperkt geworden, veel 'vaste' waarden lijken van de aardbol te zijn verdwenen en er komt niets bij.
  • Zeer veel dames die je op RL onder verschillende gemeentes vindt, soms zie je staan in Wetteren, dan in Aalst, Affligem, Lede, Ternat, ... maar waar ontvangen ze nu eigenlijk?
  • Bijna allemaal fake foto's.
  • ALS je dan al eens iets interessants lijkt gevonden te hebben, dan is de dame in kwestie onmogelijk te bereiken. Ofwel is het zo een advertentie zonder telefoonnummer en moet je eerst via mail een foto van jezelf doorsturen.

De moed zakt me echt tot in de schoenen...
Het is uw broek die op uw schoenen zou moeten zakken he? 😂 Mijn advies : clubs. 135-150€ en 4-5 u mooie meiden vogelen.
 
Wel, ik heb die al een aantal keer gebeld en gemaild wanneer ze haar ad online vernieuwde, soms bijna op hetzelfde moment. Nooit opgenomen of bericht terug. Ook geen antwoord via mail.
Iemand meer succes ??
Op het forum wordt er geïnsinueerd dat "Annelies" dezelfde dame is die vroeger als "Emilie" adverteerde. De advertenties lijken inderdaad op elkaar maar of het dezelfde persoon is kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat "Emilie" nog steeds ontvangt via haar oude nummer, sedert haar advertentie offline is heb ik haar reeds 2 keer gedate, de laatste keer een goede maand geleden. Toen zei ze me 'dat ze voorlopig niet meer adverteert en enkel vaste klanten ontvangt. Als Emilie en Annelies dezelfde persoon is, begrijp ik niet goed de marketing erachter. Vooral omdat, voor zover ik weet, nooit geen slechte recensies verschenen zijn over Emilie.
 
Op het forum wordt er geïnsinueerd dat "Annelies" dezelfde dame is die vroeger als "Emilie" adverteerde. De advertenties lijken inderdaad op elkaar maar of het dezelfde persoon is kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat ik wel zeker weet is dat "Emilie" nog steeds ontvangt via haar oude nummer, sedert haar advertentie offline is heb ik haar reeds 2 keer gedate, de laatste keer een goede maand geleden. Toen zei ze me 'dat ze voorlopig niet meer adverteert en enkel vaste klanten ontvangt. Als Emilie en Annelies dezelfde persoon is, begrijp ik niet goed de marketing erachter. Vooral omdat, voor zover ik weet, nooit geen slechte recensies verschenen zijn over Emilie.
Ja, ik snap het ook niet goed. Haar antwoordapparaat is ook in een standaard Engelse stem.
Via mail ook niks. Sms idem.
Nergens reactie op.
Ik zou kunnen begrijpen dat ze geen interesse heeft, maar een kort antwoordje via mail zou dan toch niet teveel zijn ... en blijkbaar ben ik ook niet de enige die geen contact krijgt.
Moest je haar nog eens contacteren, misschien eens naar polsen of zij dat is ? 🤔😉
 
Ik wandel nu toch ook al een 15 tal jaar, maar wat is me dat toch de laatste tijd?
  • De standaard prijs voor 30 minuten lijkt bijna overal naar minstens € 100 euro te zijn gegaan, zeer vaak is dit dan nog zonder PZC of tongzoenen.
  • Aanbod is verschrikkelijk beperkt geworden, veel 'vaste' waarden lijken van de aardbol te zijn verdwenen en er komt niets bij.
  • Zeer veel dames die je op RL onder verschillende gemeentes vindt, soms zie je staan in Wetteren, dan in Aalst, Affligem, Lede, Ternat, ... maar waar ontvangen ze nu eigenlijk?
  • Bijna allemaal fake foto's.
  • ALS je dan al eens iets interessants lijkt gevonden te hebben, dan is de dame in kwestie onmogelijk te bereiken. Ofwel is het zo een advertentie zonder telefoonnummer en moet je eerst via mail een foto van jezelf doorsturen.

De moed zakt me echt tot in de schoenen...
Helemaal mee eens
 
Hi @SinsOfMyJohnny toffe bijdrage van jou hier. 👍
Over welk soort clubs heb je het? Gangbangs, of andere? Enkele voorbeelden? Benieuwd 🤔
Sexclubs natuurlijk.
Je vindt ze hier ook gerecenseerd.
Per provincie, gangbangs in clubs of events op andere locaties.
Gang bangs of koppelavonden gemixt met alleenstaande mannen.
Het kan bij de koppelavonden wat tactiek vergen als je niet in de smaak valt. Ga ook niet naar koppelavonden alleen maar om te neuken maar ook om wat plezier te maken.
Dansen - drinken - eten - neuken.
 
Heeft iemand ervaring met Marianne/Wulpse dame?

 
Rung in Liedekerke, mss niet super jong hoewel ze er nog jong uitziet en knap lichaam en hete donder, ben er eens geweest voor massage, volgens advertentie geeft ze enkel massages maar ben bijna zeker dat er meer mogelijk is. Is wel moeilijk te bereiken
 
Volgens mij, kan verkeerd zijn, is deze geboren als man. Dacht enkele foto's te herkennen van vroeger.
Klopt, haar advertentie komt soms ter sprake op dit forum maar een topic / review is niet te vinden. Stond vroeger letterlijk in haar advertentie vermeld maar nu blijkbaar niet meer.
Ja, het was vroeger een man. En ik heb zeker al eens gelezen van iemand die er bij geweest was dat ze een zeer goeie chirurg zal gehad hebben, want dat er "down there" niets te merken was van haar "transitie" en er dus 100% vrouw uit zag.
Los daarvan: haar postuur verraadt het natuurlijk wel. 190cm / 74kg...
Ik vind ook dat op haar foto's ze soms een heel mannelijk gezicht heeft, en soms een vrouwelijk gezicht maar die laatste foto`s lijken me toch wat bijgewerkt.
Van haar advertentie kreeg ik vroeger al de indruk dat ze er niets op tegen heeft om "stevig afgeragd" te worden als dat je ding is.
Is al enkele malen van regio veranderd omdat ze blijkbaar nogal stevig lastig gevallen werd door "haters".
Voor mij is het een dubbeltje dat op z`n kant blijft: kan denk ik een heel geile ervaring zijn, of heel erg tegenvallen. Is alleszins te ver voor mij om deze té grote gok te wagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan