Algemeen Oost- en West Vlaanderen - Het Privé Clubhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Elsje werkt tegenwoordig onder een ander naam.
 
Iemand ervaring eva of eveline? Voor mij is topper des huizes Layla (iemand weet wanneer ze terug is? ) cassandra was ook goeike, maya mooi lijf en doet haar best, vicky bleef het Tongzoenen uit en beetje automatische piloot naar mijn gevoel he

Ik ben 2 weken geleden even binnen geweest bij Dreamgirls. Ik had geen afspraak, en Eva was de enige die op dat moment vrij was. Normaal doe ik niet echt afrikaanse vrouwen, maar ze was ok. Helaas kon ik niet goed door-stoten omwille dat ze met haar hand een deel van mijn "vlieger" tegen hield. Ze was niet slecht maar voor mij geen herhalings-gevaar. Idd was/is leyla daar het toppertje, heb ze al meerdere malen bezocht.
 
Gegroet iedereen van de wandelclub. Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn gebrek aan berichten en recensies...ik hoop dat in de toekomst goed te maken.

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens op wandel ben geweest, maar het begint nu wel te kriebelen.

Heeft iemand recente ervaring met l'amazonia? Ik ben er vroeger in de tijd van Jeniffer en Yana nog geweest en heb goeie herinneringen aan het huis, maar de laatste jaren werken die vooral met buitenlandse meisjes lijkt het.

Zijn er desondanks aanraders in het huis? Ik heb mijn oog enigszins op Ana laten vallen, maar vraag me uiteraard af of dat een goeie keuze is. Iemand ervaring mee?
Ik ben vaak in l'amazonia geweest. Ik val enorm op buitenlandse, dus voor mij is dit het paradijs. Ana is een heel populaire, best reserveren). In dit huis wordt je goed ontvangen en zijn er vaak heel knappe vrouwen. Overwegend positieve ervaringen. Af en toe eens een tegenvaller wel. De vaste waardes die om de zoveel tijd terug komen zijn de beste keuze. De beste seks had ik met Lucia (zeer knap), Natalia en Alina. Sonia was de knapste dvp ooit, maar wat passief.
 
Iemand ervaring bij serena aa(red light)?vroeger eens afgesproken met haar,huisnr bestond niet en hoorde niks meer via telefoon of sms,achteraf zei ze mij een spoedgeval van zwanger zus,kan wel waar zijn maar stel mij wel vragen erover??
 
Hoe zijn jullie algemene indrukken van privé Margot?
Eén van de beter privéhuizen die ik reeds bezocht. Kamers zijn mooi en hygiënisch. Steeds vriendelijk en correct ontvangen. Afspraken worden nagekomen en een uur is een uur. 1 maal bij aankomst bleek de door mij gereserveerde dame een klant voor 3 uur voor te nemen wat ik ook wel verstond. Er werd mij toen een andere dame voorgesteld die ik daarna meermaals bezocht. In de zomer zeer aangenaam in de kamers achteraan, veel glas waar je enkel van binnen naar buiten kan kijken. Er zijn een paar dames die er reeds een poos werken wat mij vertrouwen geeft. Enkel de website zou beter wat sneller upgedateted mogen worden. Zeker de foto's.
 
Eén van de beter privéhuizen die ik reeds bezocht. Kamers zijn mooi en hygiënisch. Steeds vriendelijk en correct ontvangen. Afspraken worden nagekomen en een uur is een uur. 1 maal bij aankomst bleek de door mij gereserveerde dame een klant voor 3 uur voor te nemen wat ik ook wel verstond. Er werd mij toen een andere dame voorgesteld die ik daarna meermaals bezocht. In de zomer zeer aangenaam in de kamers achteraan, veel glas waar je enkel van binnen naar buiten kan kijken. Er zijn een paar dames die er reeds een poos werken wat mij vertrouwen geeft. Enkel de website zou beter wat sneller upgedateted mogen worden. Zeker de foto's.
Zou ik niet aanvaarden het moet de dame zijn die ik gezegd heb.
 
Tja. Het is begrijpelijk dat ze een klant die meteen voor drie uur boekt prioriteit geven op iemand die een half uur of een uur reserveert?

Dan mag je nog zeggen dat je het niet zou aanvaarden, het is een kwestie van vraag en aanbod en een dame kiest nog steeds zelf haar klanten.
Ik vind dat niet kunnen ik heb dat nog nooit meegemaakt ik zou direct terug vertrekken.
 
Ik vind dat niet kunnen ik heb dat nog nooit meegemaakt ik zou direct terug vertrekken.
Davy1976, dat had ik ook kunnen doen maar ik ben jou niet en ik heb me de aangeboden DVP ter vervanging ook niet beklaagt: zoals ik al schreef heb ik nadien heb ik haar meerdere malen nog bezocht.

In een ander privéhuis ben ik min of meer hetzelfde tegengekomen, dame was zogezegd ziek geworden maar kwam ik ze wel in de gang niet tegen met een andere klant… Dan liever eerlijk, zoals bij privé Margot. Mij hebben ze in dat andere, nochtans gerenomeerd privéhuis, niet meer weergezien…
 
Iemand ervaring met Sofie van bij privé Margot?
Sofie is een hele mooie, volledig natuurlijke dame. Haar postuur doet me denken aan een 'petite': slank met kleine borstjes en klein kontje. Zo heb ik ze wel graag. Is zeer lief en praat (soms wat veel 😜) met dat leuk Gents accent… Ze geeft je een groot GFE-gevoel maar heeft een wat labiele gemoedstoestand, hangt van dag tot dag af. Moet je bij haar zijn om haar lang en hard te neuken? Ik denk het niet maar als je tederheid zoekt dan ben je bij haar zéér goed gediend. Mijn preferé ten huize Margot!
 
Laatst bewerkt:
Sofie is een hele mooie, volledig natuurlijke dame. Haar postuur doet me denken aan een 'petite': slank met kleine borstjes en klein kontje. Zo heb ik ze wel graag. Is zeer lief en praat (soms wat veel 😜) met dat leuk Gents accent… Ze geeft je een groot GFE-gevoel maar heeft een wat labiele gemoedstoestand, hangt van dag tot dag af. Moet je bij haar zijn om haar lang en hard te neuken? Ik denk het niet maar als je tederheid zoekt dan ben je bij haar zéér goed gediend. Mijn preferé ten huize Margot!
Heb je link aub
 
Sofie is een hele mooie, volledig natuurlijke dame. Haar postuur doet me denken aan een 'petite': slank met kleine borstjes en klein kontje. Zo heb ik ze wel graag. Is zeer lief en praat (soms wat veel 😜) met dat leuk Gents accent… Ze geeft je een groot GFE-gevoel maar heeft een wat labiele gemoedstoestand, hangt van dag tot dag af. Moet je bij haar zijn om haar lang en hard te neuken? Ik denk het niet maar als je tederheid zoekt dan ben je bij haar zéér goed gediend. Mijn preferé ten huize Margot!
@Zico kan je mij pb sturen aub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan