Algemeen Oost- en West Vlaanderen - Het Privé Clubhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand aanbevelingen regio Kortrijk?
Dreamgirls? https://www.dreamgirlskortrijk.com/dames/

Persoonlijk heb ik enkel ervaring met Vicky (slanke MILF; goede ervaring) en Cassandra (maar die werk daar helaas niet meer).
In deze rubriek zijn er een paar recensies van de andere dames. Ik ben wel ook nieuwsgierig naar Maya, Eva en Eveline.

@Coike Als je één van deze dames probeert, laat dan gerust een recensie achter :)
 
Laatst bewerkt:
? Stel je voor dat je vandaag even een scheve schaats bent gaan rijden in Kortrijk of Waregem, en plots wordt de hele streek in lockdown geplaatst (omwille van die vermoedelijke schutter) Moet je dan bijbetalen per uur dat je 'vast' zit? En hoe leg je thuis uit dat je zo laat bent? :ROFLMAO:
 
Voor Corona was er bij l'amazonia om de zoveel weken een Sonia. Een slanke grote Roemeense brunette. Ze droeg altijd fijne hoge hieltjes bij de voorstelling en had een grote tattoo van een diamant. Ze zou privé ontvangst begonnen zijn. Iemand een idee waar ze zit?
 
Dreamgirls? https://www.dreamgirlskortrijk.com/dames/

Persoonlijk heb ik enkel ervaring met Vicky (slanke MILF; goede ervaring) en Cassandra (maar die werk daar helaas niet meer).
In deze rubriek zijn er een paar recensies van de andere dames. Ik ben wel ook nieuwsgierig naar Maya, Eva en Eveline.

@Coike Als je één van deze dames probeert, laat dan gerust een recensie achter :)
Iemand ervaring eva of eveline? Voor mij is topper des huizes Layla (iemand weet wanneer ze terug is? ) cassandra was ook goeike, maya mooi lijf en doet haar best, vicky bleef het Tongzoenen uit en beetje automatische piloot naar mijn gevoel he
 
Relaxdreams ervaringen gent ? Ivonne of andere ?
 
De uitbater van Emmanuela vertelde me dat de twee zaken onafhankelijk van elkaar zijn, maar Relaxdreams is wel van iemand die vroeger ook in Waasmunster werkte.
Dus wat overlapping is niet vreemd.
 
Iemand ervaring eva of eveline? Voor mij is topper des huizes Layla (iemand weet wanneer ze terug is? ) cassandra was ook goeike, maya mooi lijf en doet haar best, vicky bleef het Tongzoenen uit en beetje automatische piloot naar mijn gevoel he
Ik ben al eens bij eveline geweest zeker voor herhaling vatbaar.. het enige dat wat meer mocht was het tongzoenen. En voor mij is layla ook wel de topper des huizes!
 
Gegroet iedereen van de wandelclub. Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn gebrek aan berichten en recensies...ik hoop dat in de toekomst goed te maken.

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens op wandel ben geweest, maar het begint nu wel te kriebelen.

Heeft iemand recente ervaring met l'amazonia? Ik ben er vroeger in de tijd van Jeniffer en Yana nog geweest en heb goeie herinneringen aan het huis, maar de laatste jaren werken die vooral met buitenlandse meisjes lijkt het.

Zijn er desondanks aanraders in het huis? Ik heb mijn oog enigszins op Ana laten vallen, maar vraag me uiteraard af of dat een goeie keuze is. Iemand ervaring mee?
 
Bij Jade ben ik enkele jaren terug geweest ontving in Roeselare op de zelfde plek waar Yelena ( de mooie madame met grote f cup ) ontving in het industrieterrein. Persoonlijk vond ik ze we knap en een goede service en haar kutje werd goed nat. Zou er nog eens bij gaan .

Claudia ook eens ontmoet toen ze nog in Zwijnaarde ontving maar is wel al lang geleden.
Was ook een goede ervaring mooie MILF en keek niet op de klok. Zou er ook nog bij gaan .
 
Heeft iemand recente ervaring met l'amazonia? Ik ben er vroeger in de tijd van Jeniffer en Yana nog geweest en heb goeie herinneringen aan het huis, maar de laatste jaren werken die vooral met buitenlandse meisjes lijkt het.

Zijn er desondanks aanraders in het huis? Ik heb mijn oog enigszins op Ana laten vallen, maar vraag me uiteraard af of dat een goeie keuze is. Iemand ervaring mee?
Ik ben er onlangs nog geweest, voor Chanel. Intussen weer (tijdelijk?) verdwenen. Ben eerlijk gezegd ook geen fan van een carrousel aan buitenlandse dames, maar sommigen zijn te knap om te laten liggen. Bij l'Amazonia totnogtoe altijd correct behandeld geweest ook.
 
Heeft er iemand ervaring met Privé Elsje in Oudenburg ? Zat vroeger in Oostende, nu Oudenburg mr niet zeker of ze daar nu nog zijn vermits op,site staat dat ze er maar zijn tot eind oktober.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan