Recensie Ivonne, Gent 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook eens bij Ivonne geweest. Over haar afkomst werd al genoeg geschreven, het is idd zo. Na een moeilijke zoektocht er toch geraakt. Had wel telefonisch verwittigd dat ik wat later zou zijn, was geen probleem.
Ivonne is een sympathieke dame die erg haar best doet om je als vaste klant te houden. Op het einde vroeg ze mij wel als ik nogmaals kwam naar de zaak dat ik terug voor haar ging kiezen. Ik stelde haar gerust, want ze is echt héél lief. Na de kleine intro rechtstaand voor het bed met wat tongzoenen en mekaar betasten, ging ze liggen op bed. Het kutje voelde reeds goed nat aan. Nog wat tongzoenen en strelen en dan ging ik tussen haar wijd gespreide benen zitten (liggen). Nog lekkere tongzoen en ook haar tepels gelikt. Ze daagt je idd graag uit want terwijl ik haar tepels likte en borsten streelde, nam ze mijn piemel en speelde er mee tegen haar clitje. Een paar deugniet kreuntjes erbij en zo'n blik van doe ik verder? Ik lachte gewoon eens en ze ging nog wat verder. Terwijl ik haar tongzoende stak ze de eikel gewoon tussen haar schaamlippen en zo ging ze over en weer. Een klein duwtje en hij zat er zo in. Maar ik liet haar zelf doen en voelde wel dat ik er een paar maal goed in zat. Dan vroeg ze mij haar te likken. Ze was echt al goed nat en genoot er blijkbaar van. Ik weet dat dames van plezier goed kunnen faken, maar deze kwam wel héél hard klaar en dit met de nodige sappen. Heerlijk! Daarna lekker pijpbeurt waarbij ik haar een beetje afremde, en dan maar liet doen. Ze wou mij proeven... Wat ze ook deed. Normaal is 1 ronde genoeg voor me, maar ze wou nog meer en ze wou hem ook in haar kutje. Dus deed ze haar best er terug leven in te brengen, condoom aan en cowgirl erop, daarna reverse cowgirl waarbij ik tot mijn eigen verbazing terug vlug klaar kwam. Uitgeblust nog een hele tijd geknuffeld en daarna afscheid genomen met nog een leuke babbel aan de deur met haar en de bazin, die echt héél vriendelijk en goedlachs is. Een zalig uurtje doorgebracht. Geen spijt van. Ik zag ook het Afrikaans meisje. Dit was een leuk tafereeltje. We kwamen samen uit de kamer naast elkaar. Ik was eerst buiten en toen Ivonne het zag, trok ze mij terug binnen. Ik zag ook haar klant, maar wat maakt dat uit. Je komt uiteindelijk voor hetzelfde doel. We wachten tot de mijnheer weg was en het meisje kwam terug naar haar kamer. Toen zag ik ze dus echt goed. Ze glimlachte eens mooi. Lijkt me ook wat. Maar Ivonne reageerde met mij vast te nemen en te zeggen dat ik haar wel beloofde bij haar terug te komen. Leuk.
 
Vandaag ook eens bij Ivonne geweest. Over haar afkomst werd al genoeg geschreven, het is idd zo. Na een moeilijke zoektocht er toch geraakt. Had wel telefonisch verwittigd dat ik wat later zou zijn, was geen probleem.
Ivonne is een sympathieke dame die erg haar best doet om je als vaste klant te houden. Op het einde vroeg ze mij wel als ik nogmaals kwam naar de zaak dat ik terug voor haar ging kiezen. Ik stelde haar gerust, want ze is echt héél lief. Na de kleine intro rechtstaand voor het bed met wat tongzoenen en mekaar betasten, ging ze liggen op bed. Het kutje voelde reeds goed nat aan. Nog wat tongzoenen en strelen en dan ging ik tussen haar wijd gespreide benen zitten (liggen). Nog lekkere tongzoen en ook haar tepels gelikt. Ze daagt je idd graag uit want terwijl ik haar tepels likte en borsten streelde, nam ze mijn piemel en speelde er mee tegen haar clitje. Een paar deugniet kreuntjes erbij en zo'n blik van doe ik verder? Ik lachte gewoon eens en ze ging nog wat verder. Terwijl ik haar tongzoende stak ze de eikel gewoon tussen haar schaamlippen en zo ging ze over en weer. Een klein duwtje en hij zat er zo in. Maar ik liet haar zelf doen en voelde wel dat ik er een paar maal goed in zat. Dan vroeg ze mij haar te likken. Ze was echt al goed nat en genoot er blijkbaar van. Ik weet dat dames van plezier goed kunnen faken, maar deze kwam wel héél hard klaar en dit met de nodige sappen. Heerlijk! Daarna lekker pijpbeurt waarbij ik haar een beetje afremde, en dan maar liet doen. Ze wou mij proeven... Wat ze ook deed. Normaal is 1 ronde genoeg voor me, maar ze wou nog meer en ze wou hem ook in haar kutje. Dus deed ze haar best er terug leven in te brengen, condoom aan en cowgirl erop, daarna reverse cowgirl waarbij ik tot mijn eigen verbazing terug vlug klaar kwam. Uitgeblust nog een hele tijd geknuffeld en daarna afscheid genomen met nog een leuke babbel aan de deur met haar en de bazin, die echt héél vriendelijk en goedlachs is. Een zalig uurtje doorgebracht. Geen spijt van. Ik zag ook het Afrikaans meisje. Dit was een leuk tafereeltje. We kwamen samen uit de kamer naast elkaar. Ik was eerst buiten en toen Ivonne het zag, trok ze mij terug binnen. Ik zag ook haar klant, maar wat maakt dat uit. Je komt uiteindelijk voor hetzelfde doel. We wachten tot de mijnheer weg was en het meisje kwam terug naar haar kamer. Toen zag ik ze dus echt goed. Ze glimlachte eens mooi. Lijkt me ook wat. Maar Ivonne reageerde met mij vast te nemen en te zeggen dat ik haar wel beloofde bij haar terug te komen. Leuk.
Ik zou morgen gaan voor de afrikaanse is ze wat de moet van uiterlijk of
 
Ik vond ze mooi. Zoals op de foto's. Ik zie op redlights wel dat er al 2 "zwartjes" zijn daar, ik zag Sarita. Ziet eruit zoals op de foto's. Er is nu ook een Chantal, maar deze heb ik niet gezien.
 
Ik vond ze mooi. Zoals op de foto's. Ik zie op redlights wel dat er al 2 "zwartjes" zijn daar, ik zag Sarita. Ziet eruit zoals op de foto's. Er is nu ook een Chantal, maar deze heb ik niet gezien.
Hopelijk heeft sarita de zelfde service als ivonne , want ben zwaar aan het twijfelen thuis die 2
 
Het is vooral kiezen tussen wat je wilt. Ivonne is half Roemeens, half Duits en mollig. Sarita is Afrikaans en slank. Quai service kan ik niet over die laatste oordelen.
 
Het is vooral kiezen tussen wat je wilt. Ivonne is half Roemeens, half Duits en mollig. Sarita is Afrikaans en slank. Quai service kan ik niet over die laatste oordelen.
Geboekt bij ivonne spraak mij meer aan uiteindelijk en vind afrikaanse wel lekker op foto, maar mss beetje te slank, heeft niet echt een ferm kont op foto
 
Vandaag niet veel bezoek gekregen, denk ik. Gezien het huis mij plots een whatsappje stuurde om te melden dat Ivonne aanwezig is
 
Dit weekend bij hen in sintdenijswestrem geweest. Googlemaps stuurde me eerst verkeerde kant uit. Maar uiteindelijk het kleine, discrete weggetje naar hun huisje gevonden.
Advertentie beloofde voor €150 één uur met twee wulpse dames, tongzoenen, pzc en deepthroat inbegrepen.
Daar kan een mens niet voor sukkelen.
Al bestaat natuurlijk risico dat zulk een aanbod simpelweg te schoon is om waar te zijn.
Slechts één manier om hier achter te komen!
Geloof me, niet zo bij deze dames: zij boden effectief wat me beloofd werd.
Bazin liet me binnen, zeer joviaal.
Liet me wachten in een kamer terwijl de drie dames zich kwamen voor stellen.
Word ik altijd enorm geil van.
Bazin zelf mocht er trouwens ook best wezen.
Iemand een idee of ze ook soms mee doet?
Volgende keer zal ik het haar vragen.
Uiteindelijk voor Ivonne en Patricia gekozen.
Het bleken twee hete stoten.
Voor wie houdt van stevige wulpse dames als ik, leek dit wel paradijs.
Ze gingen er volledig voor.
Zochten naar wat ik lekker vond en deden dit dan uitgebreid.
Ik hou van voorspel.
Ivonne kan heerlijk en diep pijpen. Deed ze meerdere keren.
Op gegeven moment draaide ik haar na zo´n pijpbeurt op haar knieën naar me toe zodat ik haar kale kutje en kontje kon likken.
Ondertss kwam patricia op eigen initiatief achter me zitten en rukte ze me heerlijk af.
Na een tijdje begon ze hierbij mijn kont te masseren, smeerde het tot mijn aangename verbazing in met glijmiddelen en begon ze me te vingeren.
Wat een heerlijke combinatie van prikkels was me dat. Het maakte mijn fluit beenhard van opwinding.
En zo ging dat maar door met die twee dames die het duidelijk ook privé goed met elkaar konden vinden. Dat zorgde voor een zeer fijne en ongedwongen hitsige sfeer.
Toen alles erop zat was het uur en een kwartier later.
Wat een verademing buiten al hun klokkijkende collega's.
Ongeziene service en dan nog voor zo weinig geld.
Ook achteraf was het trouwens echt fijn met hen.
Ze bleven maar geil doen, vroegen of ik ook een pintje wou tijdens het douchen.
Met die twee lekkere romige opgewekte dames samen douchen was ronduit gezellig.
Fijnste ervaring in lange tijd.
Had alle ingrediënten van een GFE.
Maar dan wel met twee zeer hete en goed op elkaar ingespeelde Girlfriends.
Ik raad hen eenieder die van stevige vrouwen houdt stellig aan.
 
Dit weekend bij hen in sintdenijswestrem geweest. Googlemaps stuurde me eerst verkeerde kant uit. Maar uiteindelijk het kleine, discrete weggetje naar hun huisje gevonden.
Advertentie beloofde voor €150 één uur met twee wulpse dames, tongzoenen, pzc en deepthroat inbegrepen.
Daar kan een mens niet voor sukkelen.
Al bestaat natuurlijk risico dat zulk een aanbod simpelweg te schoon is om waar te zijn.
Slechts één manier om hier achter te komen!
Geloof me, niet zo bij deze dames: zij boden effectief wat me beloofd werd.
Bazin liet me binnen, zeer joviaal.
Liet me wachten in een kamer terwijl de drie dames zich kwamen voor stellen.
Word ik altijd enorm geil van.
Bazin zelf mocht er trouwens ook best wezen.
Iemand een idee of ze ook soms mee doet?
Volgende keer zal ik het haar vragen.
Uiteindelijk voor Ivonne en Patricia gekozen.
Het bleken twee hete stoten.
Voor wie houdt van stevige wulpse dames als ik, leek dit wel paradijs.
Ze gingen er volledig voor.
Zochten naar wat ik lekker vond en deden dit dan uitgebreid.
Ik hou van voorspel.
Ivonne kan heerlijk en diep pijpen. Deed ze meerdere keren.
Op gegeven moment draaide ik haar na zo´n pijpbeurt op haar knieën naar me toe zodat ik haar kale kutje en kontje kon likken.
Ondertss kwam patricia op eigen initiatief achter me zitten en rukte ze me heerlijk af.
Na een tijdje begon ze hierbij mijn kont te masseren, smeerde het tot mijn aangename verbazing in met glijmiddelen en begon ze me te vingeren.
Wat een heerlijke combinatie van prikkels was me dat. Het maakte mijn fluit beenhard van opwinding.
En zo ging dat maar door met die twee dames die het duidelijk ook privé goed met elkaar konden vinden. Dat zorgde voor een zeer fijne en ongedwongen hitsige sfeer.
Toen alles erop zat was het uur en een kwartier later.
Wat een verademing buiten al hun klokkijkende collega's.
Ongeziene service en dan nog voor zo weinig geld.
Ook achteraf was het trouwens echt fijn met hen.
Ze bleven maar geil doen, vroegen of ik ook een pintje wou tijdens het douchen.
Met die twee lekkere romige opgewekte dames samen douchen was ronduit gezellig.
Fijnste ervaring in lange tijd.
Had alle ingrediënten van een GFE.
Maar dan wel met twee zeer hete en goed op elkaar ingespeelde Girlfriends.
Ik raad hen eenieder die van stevige vrouwen houdt stellig aan.
Hoop het morgen om 10u afspraak ?
 
Sochtends?
Wauw, dat is de dag beginnen met een knal.
Was heerlijk nagenieten voor mij de rest van de dag.
Anabel die ook vermeld stond op hun advertentie werd niet voorgesteld.
Jammer want zij leek wel de knapste van de vier.
Benieuwd naar hoe je het stelde. :)
Check je de bazin ook eens?
Wie weet wil ze wel eens meespelen ?
 
Hallo deze morgen bij Ivonne en Patrica gedaan.
Beste ervaring ooit in trio voor deze voorwaarden. Ivonne is echt sexbeest en Patricia eerder zachte kant maar zeer leuk. Veel staat hierboven reeds. Bazin duidelijk geen mogelijkheid was duidelijk nee daar zijn de meisjes voor. Ook Sara gezien ziet er ook wel goed uit. Patricia tot eind volgende week hier en Ivonne tot midden November normaal. Echte aanrader denk ook met Ivonne alleen zal het wel dik feest zijn. Zeker terugkomer voor mij, evenals voorwaarden $.
 
Vandaag niet veel bezoek gekregen, denk ik. Gezien het huis mij plots een whatsappje stuurde om te melden dat Ivonne aanwezig is
Ben je op de uitnodiging van Ivonne ingegaan maandag? Lijkt mij leuk om op een minder drukke dag te gaan.
 
Is CIM toegestaan bij Ivonne?
En Hoe is haar tongzoenen gaat ze daar voluit in .
Vrijdag komende heb ik een afspraak met haar en zou voor een trio gaan iemand die weet heeft welke ik er best bij zou nemen ?
 
Heeft iemand ondertussen al de andere Afrikaanse dame geprobeerd? En zo ja let me know. Zou mss wel eens willen passeren
 
Ik heb vrijdag een afspraak voor een trio en zal mijn ondervindingen hier neer zetten heb dus een trio met Yvonne de andere dame mocht ze zelf kiezen ik zie wel wie dat gaat worden.
 
Anabel is terug naar Spanje, vanavond komt er een nieuwe, misschien wordt dat wel een kanjer? Laat het ons maar weten achteraf. Succes en plezier!
 
Ik breng verslag uit.
Maar bij mij is het mijn eerste bezoek daar ben gewend naar mijn vast adres te gaan
Is die Yvonne zo een hete poes dat ik mag verwachten
 
Ondertussen al iemand bij sarita geweest? Het zwartje? Qua foto's spreekt die mij het meeste aan…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan