Algemeen Oost- en West Vlaanderen - Het Privé Clubhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Villa Rosés te mijden in Harelbeke.
Werken bezig in de straat en men kan de privé parking enkel bereiken te voet.
Ik dacht dat de werken duren tot eind Juni
 
Iemand al belevenissen in de 'VIPP club Meerbeke'? Hoe zijn de dames daar?
Ik heb de indruk dat er geen enkele ervaring hiervan gedeeld is op dit forum.
 
Kan het dat AnnaG (een tijdje geleden nog werkzaam in 'l Amazonia Loppem = Casa-brugge) NU opnieuw aangekondigd wordt maar nu onder de naam Samantha ? (zie site Casa-brugge). Mogelijks moet de naam onder haar foto nog gewijzigd worden van Samantha naar AnnaG (?).
 
Kan het dat AnnaG (een tijdje geleden nog werkzaam in 'l Amazonia Loppem = Casa-brugge) NU opnieuw aangekondigd wordt maar nu onder de naam Samantha ? (zie site Casa-brugge). Mogelijks moet de naam onder haar foto nog gewijzigd worden van Samantha naar AnnaG (?).
Dat zijn inderdaad de foto's van AnnaG. Op redlights amazonia staat ze trouwens als AnnaG, maar in de tekst als Sara. Duidelijk slordig met de namen dus.
 

Iemand ervaring met deze dame? alles naturel?
 
iemand al in de blue moon geweest in Kuurne? die is onlangs veranderd van uitbaters. Opmerkelijk is dat het telefoonnummer op de advertentie op RL hetzelfde is als die van het nieuwe huis Leiehof in Harelbeke
 
Iemand al langs geweest bij Denise? Het lijkt me dezelfde Denise te zijn die jarenlang int glazen straatje heeft gezeten (overdekt gedeelte). De taille, haar,... ik woon een beetje te ver om het erop te wagen dus dacht hier eens een poging te wagen op bevestiging.
 
Kiya vroeger geweest meer slechte ervaringen dan goede.
Bij kyia kun je toch ook wel heel goed scoren ook. Hangt volledig van het gekozen meisje af. Mija, emely, Tina, Vicky zijn echt goed. De rest ziet er niet echt boeiend uit. Is een eerlijk adres waar ik al mooie tijden beleeft heb.
Heeft er trouwens iemand ervaring met de bazin, Kiki? Dat zou ook tot de mogelijkheden behoren.
 
Heeft er iemand ervaring met dit (denk ik) nieuwe 'huis' te Aalst?

 
@BiggusDickusFTW een tweetal keer geweest toen ze nog niet zo lang open waren. Zeer aangename ervaring gehad en ook mooi de tijd gehad om te douchen voor en na de massage met actie.
Indertijd een massage gehad van Angel en nog een dame wiens naam ik niet herinner. Dat waren zeer leuke ervaringen. Weet nu wel niet hoe het er nu aan toe gaat. Maar ik hoop wel dat deze trend zich doorgezet heeft.
 
Bij kyia kun je toch ook wel heel goed scoren ook. Hangt volledig van het gekozen meisje af. Mija, emely, Tina, Vicky zijn echt goed. De rest ziet er niet echt boeiend uit. Is een eerlijk adres waar ik al mooie tijden beleeft heb.
Heeft er trouwens iemand ervaring met de bazin, Kiki? Dat zou ook tot de mogelijkheden behoren.

Kiki behoort inderdaad ook tot de mogelijkheden. Zelf adverteert ze wel niet, maar ik heb wel enkele dates met haar gehad. Ze doet zowat alle normale handelingen, maar geen TZ. PZC was meer dan voortreffelijk. Zeker het proberen waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Clay
Privé Sofie is inderdaad zwaar onbetrouwbaar. Foto's en leeftijd kloppen vaak niet. Sommige meiden doen het precies tegen hun zin. Ik ga er niet meer.
Hoi heren,
Ik snap dit toch niet, maar ik ben vrij nieuw in de sector. Eind april begonnen bij Sofie, en ik ervaar het huis als heel positief.
Tss de 20 en 16 meisjes, waarvan vele reeds lange dienst daar. Beetje verloop is er overal (meiden verhuizen, beginnen zelfstandig, stoppen, gaan dichter of verder bij huis werken,...). Een mix tss jong en jonger, van blank tot zuiders, van Vlaams tot exotischer, van smal tot volslank, van full-time tot bijklussers, ... Allemaal officieel en met goede afspraken en verdeling.
In dit beroep kan een dvp al es haar dagje niet hebben, we zijn vrouwen onderhevig aan diverse zaken.
Maar ik werk er om de 14 dagen met alle plezier. De sfeer tussen de meisjes is goed, de ruimtes verzorgd, douchen voor en na, drankje,...
Foto's zijn van ieder ofwel recent ofwel nog steeds gangbaar.
En leeftijd... , niet alles wordt a jour bijgehouden mogelijks (er komt veel bij kijken), maar bij mij werd 46 geplaatst terwijl ik nog 45 was, dus geen verbloeming. En wat ik echt niet doe (bv trio mvv) staat ook niet bij de mogelijkheden.

Ik snap wel dat het al es tegenvalt, zoals overal wel kan, maar het is een deftig en lekker huis. Toch al 17 jaar zo blijkt en met een zeer hoog percentage vaste klanten.

Ik ben er graag. En samen met mij vele mannen.
Maar ieder tevreden krijgen, is mss wel niet eenvoudig. No hard feelings, maar het zij zo. Geen eenvoudige sector.

Groetjes,
Eef
 
Klinkt bekend in de oren...👌
Zit momenteel in het buitenland, als ik terug ben... en in de geburen... wip ik eens binnen... zie dat ze een glaasje aanbieden...🍾 altijd lekker.
 
Casa brugge ( l'amazonia) gaat maandag weer open zag ik . April, Nuria en Victoria zijn er maandag en vanaf woensdag Anna G 🥰 . De prijs is ook een beetje verhoogd viel me op van 90€ naar 100€ voor 30 min , van 110€ naar 120€ voor 45 min , van 140 € naar 150 € voor een uurtje plezier 😍 enkel uurtje met jaccuzie is hetzelfde gebleven 190€
 
Hoi heren,
Ik snap dit toch niet, maar ik ben vrij nieuw in de sector. Eind april begonnen bij Sofie, en ik ervaar het huis als heel positief.
Tss de 20 en 16 meisjes, waarvan vele reeds lange dienst daar. Beetje verloop is er overal (meiden verhuizen, beginnen zelfstandig, stoppen, gaan dichter of verder bij huis werken,...). Een mix tss jong en jonger, van blank tot zuiders, van Vlaams tot exotischer, van smal tot volslank, van full-time tot bijklussers, ... Allemaal officieel en met goede afspraken en verdeling.
In dit beroep kan een dvp al es haar dagje niet hebben, we zijn vrouwen onderhevig aan diverse zaken.
Maar ik werk er om de 14 dagen met alle plezier. De sfeer tussen de meisjes is goed, de ruimtes verzorgd, douchen voor en na, drankje,...
Foto's zijn van ieder ofwel recent ofwel nog steeds gangbaar.
En leeftijd... , niet alles wordt a jour bijgehouden mogelijks (er komt veel bij kijken), maar bij mij werd 46 geplaatst terwijl ik nog 45 was, dus geen verbloeming. En wat ik echt niet doe (bv trio mvv) staat ook niet bij de mogelijkheden.

Ik snap wel dat het al es tegenvalt, zoals overal wel kan, maar het is een deftig en lekker huis. Toch al 17 jaar zo blijkt en met een zeer hoog percentage vaste klanten.

Ik ben er graag. En samen met mij vele mannen.
Maar ieder tevreden krijgen, is mss wel niet eenvoudig. No hard feelings, maar het zij zo. Geen eenvoudige sector.

Groetjes,
Eef

Er werd mij door een dame zelf (ik zal er geen naam bijvoegen uit respect) verteld, dat ze er al 42 was i.p.v. de op de site vermeldde 31.
Ze kan er misschien nog net voor doorgaan 31 te zijn omdat ze er ondanks haar ware leeftijd nog heel strak uitziet.
Er durven dus echt wel "opzettelijke" foutjes inzitten hoor Eef.
No hard feelings, maar correct is nog zo eerlijk.
Ik ga er vanuit dat er maar héél weinig dames of huizen zijn die met de correcte leeftijd adverteren. "Jonger" zal wellicht beter "verkopen", laat ons eerlijk zijn.
Sfeer, hygiene en service kan ik enkel en alleen positief beamen, eerlijk is eerlijk.
En ja, ik ga er graag, maar word anderzijds even graag correct geïnformeerd.
 
Laatst bewerkt:
Pff gisteren nog eens binnen gewipt bij Angels, en elke keer denk ik als ik buiten kom verdomme alweer weggegooid geld.
Deze keer voor Luna gegaan …. Is zeer dominant , toen ik haar aan het beffen was en iets dieper afdwaalde naar haar kontgaatje begon ze tekeer te gaan. Zij bepaalde wat er ging gebeuren , normaal laat ik dit niet toe maar mijn goesting was na 15min al over en heb het laten gebeuren. Pijpen gebruikt ze indd haar tanden , ik had dit al gelezen. Voor mij persoonlijk vind ik het niet zo aangenaam.
Had beter wat verder gereden en wat meer betaald had dan hoogstwaarschijnlijk betere sex gehad
 
Pff gisteren nog eens binnen gewipt bij Angels, en elke keer denk ik als ik buiten kom verdomme alweer weggegooid geld.
Deze keer voor Luna gegaan …. Is zeer dominant , toen ik haar aan het beffen was en iets dieper afdwaalde naar haar kontgaatje begon ze tekeer te gaan. Zij bepaalde wat er ging gebeuren , normaal laat ik dit niet toe maar mijn goesting was na 15min al over en heb het laten gebeuren. Pijpen gebruikt ze indd haar tanden , ik had dit al gelezen. Voor mij persoonlijk vind ik het niet zo aangenaam.
Had beter wat verder gereden en wat meer betaald had dan hoogstwaarschijnlijk betere sex gehad
Pijpen met haar tanden??? :mad::eek: Is dat een nieuwe vorm van SM of zo? :confused: Wij als deftige wandelaars beffen de dames hun poes toch ook niet met onze tanden? ;)
 
Pijpen met haar tanden??? :mad::eek: Is dat een nieuwe vorm van SM of zo? :confused: Wij als deftige wandelaars beffen de dames hun poes toch ook niet met onze tanden? ;)
Ja is een irritant gevoel , ik had dit al eerder gelezen van een andere wandelaar en bij deze bevestigd. Het zal nu toch nog enige tijd duren vooraleer ik daar nog ga. Had nog een andere dame in het vizier maar heb ze gisteren allemaal in de living gezien en had zoiets van mmm nee toch niet , ga deze week eens naar het Antwerpse en de kust voor twee squirtende milfen
 
Ook al eens meegemaakt, ze pijpen eerst gewoon en plots zetten ze eens hun tanden erin.
Efkes verschieten (figuurlijk) is dat dan.
Ook nooit geweten wat daar erotiserend aan is.
 
Ja is een irritant gevoel , ik had dit al eerder gelezen van een andere wandelaar en bij deze bevestigd. Het zal nu toch nog enige tijd duren vooraleer ik daar nog ga. Had nog een andere dame in het vizier maar heb ze gisteren allemaal in de living gezien en had zoiets van mmm nee toch niet , ga deze week eens naar het Antwerpse en de kust voor twee squirtende milfen
Squirtende MILF aan de kust... (y):) mogen we wat meer info ?
 
Casa brugge ( l'amazonia) gaat maandag weer open zag ik . April, Nuria en Victoria zijn er maandag en vanaf woensdag Anna G 🥰 . De prijs is ook een beetje verhoogd viel me op van 90€ naar 100€ voor 30 min , van 110€ naar 120€ voor 45 min , van 140 € naar 150 € voor een uurtje plezier 😍 enkel uurtje met jaccuzie is hetzelfde gebleven 190€
Anna G trekt de prijzen omhoog voor de rest :):)
 
Iemand ervaring met Sofie van the Lounge in Erpe-Mere?

Voor Covid ben ik bij Vlaamse Lies geweest. Was een super GFE ervaring. ik weet nog dat er op h***s goede recensies waren en n.a.v deze recensie ook daar geweest... Met Sofie geen ervaring
 
Iemand die ervaring heeft met Laura bij Dreamgirls Kortrijk? Een aanrader? Op de site staat er 30er, is diet begin de 30 of eerder tegen de 40 aan?
 
Zie dat Emanuel angels een 2de vestiging hebben geopend in drongen. Emma's angels. Voor mij wel pak interessanter. Al zijn de dames wel aan "vernieuwing" toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan