Algemeen Oost- en West Vlaanderen - Het Privé Clubhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er al geweest ondertussen. ..
Ik ben een trouwe fan van Caty, al jaren. Is een van de toppertjes van dit huis. Met Angi ben ik in het verleden ook eens geweest, weet nog dat ze een geil en lief meisje is; was haar lekker aan het heffen toen ze me plots helemaal nat spoot... ze had me wel verwittigd maar wou het wel eens meemaken.
 
Ik ben er al geweest ondertussen. ..
Ik ben een trouwe fan van Caty, al jaren. Is een van de toppertjes van dit huis. Met Angi ben ik in het verleden ook eens geweest, weet nog dat ze een geil en lief meisje is; was haar lekker aan het heffen toen ze me plots helemaal nat spoot... ze had me wel verwittigd maar wou het wel eens meemaken.
Josdoordewind: Werk Angin ook in drongen ?
 
Is er hier eigenlijk ooit al iemand naar The Chalet in Waasmunster geweest, of recent nog?

Was daar vroeger, tot 2018, een vrij trouwe klant.
 
Laatst bewerkt:
Is er hier eigenlijk ooit al iemand naar The Chalet in Waasmunster geweest, of recent nog?

Was daar vroeger, tot 2018, een vrij trouwe klant.
Nooit geweest, wel dikwijls gepasseerd. In zover ik weet is dat zo'n ouderwetse uitzuipbar zoals er ooit nogal wat waren langs die baan. 's Avonds brandt er nog wel licht, dus het bestaat nog.
 
Nooit geweest, wel dikwijls gepasseerd. In zover ik weet is dat zo'n ouderwetse uitzuipbar zoals er ooit nogal wat waren langs die baan. 's Avonds brandt er nog wel licht, dus het bestaat nog.

Ja, de dochter en zoon zitten nu in de zaak.

Vermoed dat het de laatste is langs de baan daar, roodkapje is failliet en het minirokje zou ook niet meer open zijn.
 
Ja, de dochter en zoon zitten nu in de zaak.

Vermoed dat het de laatste is langs de baan daar, roodkapje is failliet en het minirokje zou ook niet meer open zijn.
Het is de laatste zaak daar waar nog een teken van leven is. Als het een indicatie mag zijn, je ziet er niet vaak auto's staan...
 
Het is de laatste zaak daar waar nog een teken van leven is. Als het een indicatie mag zijn, je ziet er niet vaak auto's staan...

De eerste jaren toen ik er ging had je vaak de keuze uit 5-6 dames, voor elk wat wils. Van Belgisch tot Hollands tot Marokkaans. Daarna werd het altijd maar minder, het verloop nam ook al maar toe.

Misschien heb spring ik wel nog eens binnen, ooit. Al moet ik wel zeggen dat ik niet veel moet weten van dat Albanees "personeel". (toog)
 
denk dat deze Vicky vroeger de ramen deed in Gent. Had daar enkele redelijk goeie beurten. Zou ze graag nog eens bezoeken. Mijn vragen : is zij dat , werkt ze nog bij Kiya , iemand ervaring(en) ? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/25j-hongaars-vicky-ontvangt-prive-in-kiya-gentbrugge.html
Inderdaad, in een ver verleden deed die "de ramen" in Gent. Voor Corona heb ik die wel eens bezocht bij Kiya. Service was naar Kiyanormen redelijk ok. Bij haar leeftijd mag je intussen wel zeker 10 jaar bijtellen
 
Hier is al een topic:

We wachten met spanning op jouw recensie :cool:
 
Hier is al een topic:

We wachten met spanning op jouw recensie :cool:
Idd recensie geefft wel de link van Aime en niet van Milana. Kan een vergissing zijn. Ben benieuwd naar de recensie
 
Zal een foutje op de website geweest zijn (ze werken nu met dame-1, dame-2 enz. in plaats van een pagina voor Mila, Xena,.. ) want Aimé is daar al een tijdje weg.
 
Hallo iedereen, newbie hier maar volgende week plan ik om Bella Donna te bezoeken.

Sorry voor de saaie vraag. Kan iemand mij iets vertellen over parkeren? Kan ik op de oprit links van de woning parkeren of hoort deze bij een andere woning? Ik kon het niet goed zien op Google Street View...

Bedankt!
 
Hallo iedereen, newbie hier maar volgende week plan ik om Bella Donna te bezoeken.

Sorry voor de saaie vraag. Kan iemand mij iets vertellen over parkeren? Kan ik op de oprit links van de woning parkeren of hoort deze bij een andere woning? Ik kon het niet goed zien op Google Street View...

Bedankt!
Links van de woning is de parking van de meisjes. Gewoon voor het huis parkeren.
 
Zou vrijdag naar Bella Donna gaan. Twijfel enorm tussen Xena en Mila. Wie geeft de ultieme tip? 😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan