Oost-Europese en Zuid-Amerikaanse DVP’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
705
29/10/21
1.397
18
Ik wilde eens even checken met de medewandelaars hoe jullie er over denken.

De laatste 2 jaar als ik een Oost-Europese of Zuid-Amerikaanse dame bezoek kom ik 4 vd 5 keer bedrogen uit. Dik €100 lichter voor een half uurtje slechte sex en een onvriendelijke dame. Een uur doe ik sowieso niet meer met een buitenlandse dame…

Als gevolg merk ik dat ik de buitenlandse dames steeds vaker links laat liggen en voor een NL dame ga. Ook niet altijd beter, maar iig qua taal en gezelligheid wel een flinke vooruitgang.

Een hele tijd geleden kon je tenminste ook nog wat lachen met een dame die fatsoenlijk Engels verstond en waar je ook vaker langs kon gaan als ze weer in de buurt was en dus een "band" kon opbouwen.

Ik merk dat het nu veel vaker snel afwerken is en weer door….. de meeste zijn alleen maar gericht op dat orgasme, want dan kunnen ze weer snel verder….
 
Ik heb niet zoveel ervaring maar ik heb nog nooit problemen ondervonden en niet het gevoel gehad dat er naar de klok gekeken werd. Ik ga alleen naar de dames met veel positieve recencies en altijd minimaal een uur, liefst 2uur geboekt. Ben anders bang dat ik me geld 'weggooi'.
 
Heb andere ervaringen. Bezoek eigenlijk alleen Oost-Europese dames. Klik er meestal prima mee, op een uitzondering na. Wel check ik vooraf recensies hier. Weet niet of prijs nog verschil maakt in deze, ik betaal "mijn dames" 100 tot 130 euro voor 30 minuten.
 
denk dat je een beetje pech hebt gehad de laatste tijd, ook niet vergeten dat de meeste dames de laatste 2 jaar maar moeizaam hun geld hebben kunnen verdienen dus ze moeten nog wat inhalen, en zijn misschien tegelijk ook aan het sparen voor de volgende lockdown door Corona.
Zelf heb ik geen slechte ervaringen recentelijk, de Zuid Amerikaanse sla ik in Nederland en België eigenlijk altijd al over, want de beste en leukste dames blijven op hun eigen continent ;-)
 
Mijn favoriete dames zijn oost-europese, ze hebben vaak de lichaamsbouw waar ik op val en zijn geen golddiggers zoals de meeste latina's, die bezoek ik dan ook vrijwel nooit, heb ook niks met die dikken reten en dijen. Nederlandse dames bieden mij vaak te weinig diensten aan, zijn vaak erg kieskeurig dus ook die bezoek ik weinig. En op iedere regel is er een uitzondering dus er zijn er altijd (latina/nl) die wel een bezoekje waard zijn.
 
Ik heb al heel wat positieve ervaringen met latina's. Zuid-Amerikaanse vrouwen en alle vrouwen van ronde Middellandse zee. Met Oost-Europese vrouwen heb ik overwegend slechte ervaringen gehad. Met Belgische een paar heel goede, maar ook veel gemiddelde, zonder enig herhalingsgevaar.
 
Wat jij zegt heb ik bijna altijd met Oost-Europese dames, met Zuid-Amerikaanse dames minder maar dat zijn tegelijkertijd de dames die ik het meeste bezoek omdat ik die het mooist vind.

Dit onderwerp is al een keer eerder besproken en als je alle reacties naast elkaar legt dan zit elke afkomst een beetje op dezelfde golflengte denk ik.

Wat ik trouwens vooral vaak meemaak is dat je dames niet altijd meteen na het eerste bezoek helemaal moet beoordelen, extreme uitzonderingen daargelaten. Bij bijna al mijn vaste dames was het eerste bezoek niet best (geen klik, het gevoel afgewerkt te worden), maar als ik een dame echt knap vind dan geef ik haar soms een tweede kans en gaat het steeds beter.

Taal speelt inderdaad ook een rol, een dame die goed Nederlands spreekt vind ik een groot voordeel omdat de communicatie dan gewoon net wat beter gaat... en als ze dan ook nog een knappe latina is dan is het feest voor mij helemaal compleet.
 
Laatst bewerkt:
Zuid-Amerikaanse dames heb ik alleen maar negatieve ervaring mee. Meestal zijn de foto's waar ze mee adverteren vals en zijn ze een pak ouder en dikker dan geadverteerd. Met Oost-Europese vrouwen heb ik al altijd geluk gehad. 2 van mijn top-3 zijn Oost-Europees.
 
Zuid-Amerikaanse geen ervaring mee, maar Oost-Europese alleen nog maar goede ervaringen voorlopig. Vlaamse dames (met goeie recensies) uit mijn regio reageren in mijn beperkte ervaring heel slecht/traag op WhatsApp en werken vaak niet in het weekend. Er blijft ook vaak 1 vinkje staan wat er dan denk ik op wijst dat ze net zoals ik met een 2e gsm werken die niet altijd aanstaat. De Oost-Europese willen denk ik vooral zoveel mogelijk verdienen en sturen ook quasi direct terug. Ook nog geen problemen met de taal gehad.
 
Ik heb prima ervaringen met Oost-Europese dames, maar ik ga dan ook niet op de bonnefooi naar iemand maar doe m'n huiswerk vooraf;). Ik vind ze, althans degene die ik bezocht heb, aantrekkelijker dan de Zuid-Amerikaanse.
 
Ik heb meer ervaring met Oost-Europese dames dan met Zuid-Amerikaanse dames, maar heb met vooral Zuid-Amerikaanse dames altijd geweldige ervaringen gehad (Campo Verde Curacao). Op de AntoniusstraBe Aken is een Columbiaanse (Antonia) die kan ik wel aanbevelen. Over de kunsten van Oost-Europese dames heb ik ook weinig te klagen.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar Oost Europese dames behalve Roemenen en Bulgaren want daar heb ik slechte ervaringen mee.

De enige latina waar ik naar toe ga is de veelbesproken Angela waar ik vandaag weer na een hele lange tijd weer een bezoekje heb gebracht. Rest van de bezochte latina's waren voor mij zeer teleurstellend; afwerksex, geldbelust, niet sympathiek, onhygiënisch (ruften tijdens sex laatst 🤢💩).
 
Laatst bewerkt:
Zuid Amerikaanse dames, niet zo mijn ding. Slechte communicatie, vaak hygiëne niet op orde, en echte afwerkmachines. Uiteraard Braziliaanse Luna uit Den Bosch uitgezonderd (10 jaar geleden ofzo).
Oost Europese dames: vaak prima dienstverlening en goede communicatie mogelijk.
Nederlandse dames zijn m'n favoriet, en dan liefst als onderdeel van een stel voor vrouwgericht trio.
Helaas zijn er daar niet zoveel van.

Beste tip is 1e date max half uurtje afspreken. Als het dan niks is, jammer en volgende x links laten liggen
 
hier ook Oost Europees..
maar een latina ,die er minder zo uitziet en gedraagd als een typische latina (zou niet weten hoe anders te omschrijven)..gaat ook nog wel
hoe donkerder van huidskleur en hoe meer flamboyante vormen het lichaam..hoe kleiner de kans dat ik er heen ga
Roemeense dames heb ik best goede ervaringen mee..spreek zelf basis Roemeens ,en dat is eigenlijk geen echt moeilijke taal..en dat waarderen ze stuk voor stuk
echte geile sex moet je een latina voor hebben,dat wel ..maar de Oostblok dames moet je eerst iets beter opwarmen..
NL dames nauwelijks heb ik weinig tot geen ervaring mee..de spoeling is zo dun hier..
soms kom je op sexjobs wat tegen ,maar dat zijn bijstandsmoeders van 100 kilo die heel de dag de asbak zitten vol te roken in een vettig huurhuis..
en zo zwart wat willen pakken
 
Hier nog een Oost-Europa snoepert. 😜 Ook ik heb over het algemeen de beste ervaringen met de dames uit die regio. Ik vind ze mooier, sexier, leuker en ze bieden vaker goede service. Ik heb sneller een klik met ze. Waarschijnlijk omdat ze meestal, net als ik, introverter zijn. Soort zoekt soort. Overigens zijn er ook dames die er helemaal niks van bakken.
Met Zuid-Amerikaanse dames heb ik wat minder ervaring. Moet zeggen dat er wel hele mooie tussen zitten, maar om één of andere reden mijd ik ze vaak. Heb soms het idee dat ze gedwongen worden om in deze business te werken.
Met Nederlandse dames heb ik helaas een paar hele slechte ervaringen, maar gelukkig ook enkele hele goede. Ze zijn wel vaak gezelliger, omdat de communicatie natuurlijk veel makkelijker gaat.
Maar ook bij het wandelen geldt vooral het karakter van de dame, niet waar ze vandaan komt.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook een liefhebber van Oost Europese dames goede ervaring over het algemeen.
Keer een bij een Zuid Amerikaanse geweest maar die was meer met acteren bezig dan met de dienstverlening.
Wil natuurlijk niets over de andere zeggen.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar Oost Europese dames behalve Roemenen en Bulgaren want daar heb ik slechte ervaringen mee.

De enige latina waar ik naar toe ga is de veelbesproken Angela waar ik vandaag weer na een hele lange tijd weer een bezoekje heb gebracht. Rest van de bezochte latina's waren voor mij zeer teleurstellend; afwerksex, geldbelust, niet sympathiek, onhygiënisch (ruften tijdens sex laatst 🤢💩).
De meest Oost Europese dames die hier in Nederland en Belgie zijn Roemeens en misschien daarna Bulgaars, wellicht is het beter om deze landen in het vervolg als Balkan aan te duiden, dit dekt denk beter de lading.

Ik heb over het algemeen wel goede ervaring met Zuid Amerikaanse dames, behalve als ze echt jong zijn, dan hebben ze vaak een arrogante houding houding en diva gedrag, dit hebben de jonge Oost Europese vaak ook. Nederlandse dames vindt ik niet mooi en aantrekkelijk en als ze wel mooi en aantrekkelijk zijn, overvragen ze zich zelf met belachelijke tarieven.

Ik bezoek wel altijd raamdames, heeft als voordeel dat je kan zien wat je " koopt" bij prive ontvangst moet je het maar afwachten, meestal valt dat tegen of ze zijn een stuk ouder dan de leeftijd die ze vermelde in de advertentie.
 
Met Oost Europese dames heb ik wat mindere ervaring mee, koele seks, en over het algemeen zijn er meer mensen in het pand aanwezig.
Met latina dames is het even de kat uit de boom kijken, en als het ijs wat gebroken is komt meestal, ( bij mij dus) de ware latina naar boven, en het is net of het warme weer waar ze vandaan komen de seks ook heter wordt. En als je in korte tijd voor een tweede keer bezoekt gaat het in de meeste gevallen heet aan toe, en dat mis ik bij Oost blokkers.
Jammer dat de taal meestal via de app gaat, Spaans lukt niet Duits gaat goed.
Tja, en afwerk hoeren zitten bij beide soorten, die zien alleen de euro's die je overhandigt.m
Maar dat kan ik redelijk eruit filteren, maar soms verrast het mij ook nog.
 
De meest Oost Europese dames die hier in Nederland en Belgie zijn Roemeens en misschien daarna Bulgaars, wellicht is het beter om deze landen in het vervolg als Balkan aan te duiden, dit dekt denk beter de lading.
Ik bezoek alleen thuisontvangende dvp's ivm privacy cq discretie en dat zijn dames meestal uit Oekraïne en soms uit Belarus, Letland en Litouwen. Meestal goede tot uitstekende ervaringen gehad; ik vind ze vriendelijk, klantgericht, aantrekkelijk, relaxed, gesteld op hygiëne net als ik en ze komen hun afspraken na. Sommigen ken ik al jaren en heb af en toe ook contact op hun privénummers als ze niet in Nederland zijn. Een paar dvp's willen zelfs wel misschien iets meer van me dan alleen als klant maar heb geen zin in hoofdpijn; laat mij maar lekker overal rondwandelen 👣👣👣
 
Ik heb meer een voorkeur voor de Latina's dan Oost Europese dames. In mijn geval ongeveer 80% van de bezoekjes een goede ervaring. Ik lees hier ook een paar keer moeilijk communiceren, dat snap ik heel goed maar als je redelijk (zeker niet vloeiend in mijn geval) Spaans spreekt is dat probleem er niet meer. Verder, we hebben gewoon andere voorkeuren en dat geeft niets, ga lekker bij wie je het fijn vind. En Zuid-Amerikaanse dames, dat is een beetje verkeerd gezegd want veruit de meeste dames van de andere kant van de oceaan zijn Dominicaansen en dat is Midden-Amerika. Een Colombiaanse en een Braziliaanse heb ik maar 2 keer getroffen, tegenover tientallen Dominicana's.
 
Ik heb meer een voorkeur voor de Latina's dan Oost Europese dames. In mijn geval ongeveer 80% van de bezoekjes een goede ervaring. Ik lees hier ook een paar keer moeilijk communiceren, dat snap ik heel goed maar als je redelijk (zeker niet vloeiend in mijn geval) Spaans spreekt is dat probleem er niet meer. Verder, we hebben gewoon andere voorkeuren en dat geeft niets, ga lekker bij wie je het fijn vind. En Zuid-Amerikaanse dames, dat is een beetje verkeerd gezegd want veruit de meeste dames van de andere kant van de oceaan zijn Dominicaansen en dat is Midden-Amerika. Een Colombiaanse en een Braziliaanse heb ik maar 2 keer getroffen, tegenover tientallen Dominicana's.
Ik dacht dat de meeste Latina's hier in Nederland uit Brazilië kwamen aangezien Brazilië veel meer inwoners heeft dan de Dominicaanse republiek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan