Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand al eens langsgeweest?
Blijkbaar niet zo betrouwbaar:

 
Iemand ervaring met een van deze 2 jonge deernes? Werken momenteel vanuit Lovely House in Lochristi:

Zien er allebei best lekker uit, maar had graag geweten hoe ze zijn alvorens zelf eens langs te gaan.
 
Beste wandelaars,
Ik ben nieuw hier op dit forum en zoek vooral kleine dames die niet groter zijn dan 155cm en die verzorgd en sexy zijn. Momenteel zijn er weinig kleine dames die adverteren. Misschien kennen jullie wel een pareltje ;)
Zelf ben ik maar 150cm, dus een dame van 170cm en groter is een gedoe en niet leuk.
Alvast bedankt voor de reacties (y)
 
Beste wandelaars,
Ik ben nieuw hier op dit forum en zoek vooral kleine dames die niet groter zijn dan 155cm en die verzorgd en sexy zijn. Momenteel zijn er weinig kleine dames die adverteren. Misschien kennen jullie wel een pareltje ;)
Zelf ben ik maar 150cm, dus een dame van 170cm en groter is een gedoe en niet leuk.
Alvast bedankt voor de reacties (y)
Op de oude website van redlights kan je gewenste lengte opgeven, je hebt dan direct overzicht
 
Iemand ervaring met saviena b uit Zele ? Adverteert soms op afspraakjes. (Huisvrouw die wat wil bijverdienen ) contact enkel via mail . Contact zoeken loopt ook niet echt vlot heb ik de indruk. Wie o wie heeft wat info of ervaringen
 

Klinkt niet als een aanrader 🙄
Idd… ik ben er bij geweest… meest vreemde en awkward date.. zeker en vast niet herhalingsvatbaar… ik zeg nee..
 
Iemand ervaring met Elly uit Sint-Niklaas?
Is de eerste keer dat ik haar advertentie opmerk en vind nog niks van terug hier.
Ik probeerde haar te contacteren maar nog zonder succes.
Iemand hier al mee kunnen afspreken intussen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan