Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand die ,iets meer weet

ontvangt sinds kort in mijn buurt
maar haar tienerdochter en man zijn in de buurt..
 
Laatst bewerkt:
Iemand deze al bezocht?
Normaal bezoek ik enkel als ik een review vind, maar hier twijfel ik echt
… de foto's 🥵
Naam was eerst iets van DEVILLE nu veranderd, vandaar twijfel als het betrouwbaar is..

 
Iemand deze al bezocht?
Normaal bezoek ik enkel als ik een review vind, maar hier twijfel ik echt
… de foto's 🥵
Naam was eerst iets van DEVILLE nu veranderd, vandaar twijfel als het betrouwbaar is..

Deze dame ook al besproken onder evelin ofzoiets (niet Evelyn met y, das een andere)
Was volgens mij echt niet goed
 
Irmand ervaring met deze Vitoria Lima ? Volgens de foto's zou dit Danny moeten zijn die in Hasselt verbleef, vraag me af of zij het is of dat iemand haar foto's en filmpje misbruikt.

 
Irmand ervaring met deze Vitoria Lima ? Volgens de foto's zou dit Danny moeten zijn die in Hasselt verbleef, vraag me af of zij het is of dat iemand haar foto's en filmpje misbruikt.

ja, interesse
Iemand bij Jenny in Gent geweest ?

 
Iemand ervaring met Bella uit Melle?
Eerste keer dat ik op deze advertentie uit kom, dame in kwestie spreekt me zeker aan.
 
Er lopen nu al enkele weken verschillende advertenties op redlights van dames die in Zulte ontvangen.
Alina, Luna, Jessica, ...
Die zitten in Perla.

Die advertenties vernieuwen ze gewoon en als de ene dame vertrekt geven ze de telefoon en kamer door aan de volgende dame.
Het zijn dus allemaal valse advertenties.
Ik ben er ondertussen 3 keer geweest.
De eerste keer viel het goed mee, de dame vond ik knapper dan de dame die op de foto stond. Het was ook een fijne date.
De tweede keer viel het tegen, maar ben ik toch gebleven, mijn fout.
De derde keer ben ik direct terug vertrokken.
De eerste en derde keer ging ik zogezegd voor dezelfde dame, voor Luna, 2 verschillende dames :ROFLMAO:

Oppassen dus.
 
Er lopen nu al enkele weken verschillende advertenties op redlights van dames die in Zulte ontvangen.
Alina, Luna, Jessica, ...
Die zitten in Perla.

Die advertenties vernieuwen ze gewoon en als de ene dame vertrekt geven ze de telefoon en kamer door aan de volgende dame.
Het zijn dus allemaal valse advertenties.
Ik ben er ondertussen 3 keer geweest.
De eerste keer viel het goed mee, de dame vond ik knapper dan de dame die op de foto stond. Het was ook een fijne date.
De tweede keer viel het tegen, maar ben ik toch gebleven, mijn fout.
De derde keer ben ik direct terug vertrokken.
De eerste en derde keer ging ik zogezegd voor dezelfde dame, voor Luna, 2 verschillende dames :ROFLMAO:

Oppassen dus.
En allemaal uiteindelijk Roemeense van afkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan