Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame?
Of met deze dame?

Ik heb het een beetje voor Aziatische dames, maar zijn deze betrouwbaar of zijn die ook van dat fameus circus waar ik over gelezen heb?

Heb mij daar al een keer aan verbrand met die in een huis tegen Locristie zaten en waar ze je een andere dame voorschotelden die dan ook nog eens een stuk ouder was. Heb toen vriendelijk bedankt en weg gegaan.

Ik heb het een beetje voor Aziatische dames, maar zijn deze betrouwbaar of zijn die ook van dat fameus circus waar ik over gelezen heb?

Heb mij daar al een keer aan verbrand met die in een huis tegen Locristie zaten en waar ze je een andere dame voorschotelden die dan ook nog eens een stuk ouder was. Heb toen vriendelijk bedankt en weg gegaan.

Deze dames behoren tot het rondreizend circuit. Ik heb met deze 2 nog geen ervaring, dus over hen kan ik niets specifiek zeggen. Maar over het algemeen is het met deze dames zoals met de lotto, je kan geluk hebben en ze beantwoorden aan hun profiel en doen wat ze beloven. Helaas kan het ook dik tegenvallen en dat is meestal het geval. Mijn houding is alvast als de dame die de deur opendoet niet beantwoordt aan het profiel, dan maak ik rechtsomkeer.

Het pand in Melle waar deze dames ontvangen is ook niet echt uitnodigend. Er is geen douche voorhanden, of die is me alvast nooit aangeboden, dus de hygiëne als je dat zo kunt noemen is beperkt tot wat gefriemel met vochtige doekjes en een stukje keukenrol. Voor mij een reden te meer om daar weg te blijven.

Vraag om een live video call als je twijfelt.
Werkt perfect.

Eerst en vooral een melding van gestolen foto's:
Foto's gestolen van Stacy Swift https://www.instagram.com/stacyswifty/
Melding gemaakt in mistoestanden:

Iemand ervaring met:
YanaXxX sensual Yana
Ook in Whem:

Ik weet niet of het hier gepast is, maar wou toch eens informatie inwinnen.
Heb al een poosje contact met de volgende dame

Ze ontvangt in een Airbnb niet ver van waar ik woon.
Nu zag ik stom toevallig haar uit de auto stappen samen met een Spaans talige man.
Ze waren boodschappen wezen doen (ja ook dat moet gebeuren)
Nu twijfel ik enorm of haar ga bezoeken want het lijkt erop dat dat haar vriend/pooier is. En betwijfel of het wel 100% veilig is daar binnen te stappen.

Nou, ben benieuwd wat jullie zouden doen 👍🏻

Nu zag ik stom toevallig haar uit de auto stappen samen met een Spaans talige man.
Nu twijfel ik enorm of haar ga bezoeken want het lijkt erop dat dat haar vriend/pooier is. En betwijfel of het wel 100% veilig is daar binnen te stappen.

Tja, je weet nooit op voorhand wie er binnen zit als je ergens gaat. Maar als je zo begint te denken, is het beter dat je naar een privehuis gaat ofzo.

Het kan ook gewoon een vaste klant zijn die ook spaans spreekt en met de dame om boodschappen is geweest. Kan ze meer ineens meebrengen, want tenslote zitten de meeste hier zonder wagen en gaan ze meestal naar de winkel die het dichtst bij hun is.

Eeeehhhh. Nou. Afspraak maken, binnen lopen, betalen, wilde sex hebben en weer vertrekken. Howdoe. Dat zou ik doen.

De overgrote meerderheid van die Latina-dames zijn hier werkzaam via een telefonist/secretaris/accountant/booking agent.

Als je dat niet wil, gewoon wegblijven.
Anderzijds het risico nemen? Je kan maar één keer gesjareld zijn 😧

Heeft iemand nog een adresje rond of in gent van een dame waar je gewoon alles mag doen en onbeperkt klaar kan komen ?

Liefst nog dat ze hem er ook vanaf snokt als je begrijpt wat ik bedoel.

Zelf nooit geweest maar denk dat deze waarschijnlijk is waar je naar zoekt.

Beetje lezen, link naar Redlights staat in een van de commentaren.

Iemand ervaring met een dame in Zulte?

Terug
Bovenaan Onderaan