Ruckertje69
Vaste klant
- 196
- 01/12/21
- 43
Geverifieerd,..maar dan nog...heeft enkele advertenties staanZiet er om één of andere reden nogal fake uit voor mij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeverifieerd,..maar dan nog...heeft enkele advertenties staanZiet er om één of andere reden nogal fake uit voor mij.
Ga niet af op de foto's of filmpje, totale ontgoocheling. Dame lijkt niet op de foto's. Er zitten vermoedelijk meerdere dames op de dit adres, zelf moeten vragen voor douche, PZC niet mogelijk, wat gewrijf met olie en na 10 min condoom aan de fluit, weggesmeten geld.Al iemand bij deze dame geweest?
Ben wel benieuwd naar ervaringen?
![]()
KATIA ZORGEN VOOR EROTISCHE MASSAGE , ANAL LEKKER , VIDEO
Hallo schatje Ik ben Katia ben 30 jaar oud, sexy, sensueel, lief, multiorgasme. Ik hou van seks en ik kan je plezier geven. Ik bied eenwww.redlights.be
Jammer genoeg nog niet....iets hield me tegen.En? Al reacties gehad of ben je zelf al gegaan?
20 jaar bij dan zou ze 66 jaar zijnOoit nog bij onderste geweest.
Doe er maar 20 jaar bij en service uiterst middelmatig.
Geen herhalingsgevaar.
Gisteren had ze nog Italiaanse nationaliteit , nu plotseling Braziliaanse....Geverifieerd,..maar dan nog...heeft enkele advertenties staan
Ik plaatste een recensie op die Katia hier : https://www.girlsreview.nl/threads/katia-massage-brugge.16329/Ga niet af op de foto's of filmpje, totale ontgoocheling. Dame lijkt niet op de foto's. Er zitten vermoedelijk meerdere dames op de dit adres, zelf moeten vragen voor douche, PZC niet mogelijk, wat gewrijf met olie en na 10 min condoom aan de fluit, weggesmeten geld.
In Oost-en West- Vlaanderen is inderdaad niets betrouwbaar te vinden, of niet de moeite waard.Ligt het aan mij of is erin deze regio niets te vinden de laatste weken?
Deze dame al eens geboekt lange tijd geleden. Is zeer grote dame met knap gezicht. Wel volslanke dame… was leuke date en ze pijpt goed zoals ik mij nog kan herinneren. Anaal deed ze ook heel vlotjes , kortom leuke dateIemand ervaring met deze dame: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amanda-just-arrived.html
Al enige tijd actief in de streek, soms ook in Gent. Het contact per sms deze namiddag verliep alleszins vlot.
Overweeg om maandag langs te gaan, m'n ervaring post ik hier dan wel.
In ieder geval véél dichter bij de 66 dan bij de 46.20 jaar bij dan zou ze 66 jaar zijn![]()
Iemand al bij Cassandra in Wetteren geweest?
Wat een geile foto's...
![]()
urologist cim pzc anaal
Hello, I am a young doctor specialized in urology, I know all your special wishes. I will suck you and massage you nonstop. I am willing towww.redlights.be
Klopt. Bijna niemand heeft hier zo een ventilator/ verlichting combinatie hangen. Typisch USA was ook mijn eerste gedacht.Ik zou zeggen; kijk altijd goed naar details in de foto's. De eerste is misschien van haar, maar die andere zijn zeker niet van haar. Is gewoon een amerikaans huis, kijk vooral naar de sticker op de ladder...
Ja, helemaal mee eens ivm Zoë.Candy in Bredene.
Zoë in Oostende is mijns inziens te professioneel, anderzijds wel een lekker stuk.
Voor de rest niet veel soeps aan de Westkust of in de Westhoek.
In Middelkerke is er Annelies. Titel is misleidend, nieuw is ze niet (meer). Stond lange tijd bij mijn favorieten, maar omwille van een naamsverandering betrouw ik het niet meer.Weten jullie omstreken Middelkerke tot De Panne of Oostende of Diksmuide iemand leuk? Soort van GFE. Ten minste toch graag doen wat ze doet.
En al die extras met prijsjeIn Middelkerke is er Annelies. Titel is misleidend, nieuw is ze niet (meer). Stond lange tijd bij mijn favorieten, maar omwille van een naamsverandering betrouw ik het niet meer.
Al gedaan. Aangename dame maar is goed in de 40. Ik zoek het meer tot 35Ik lees en hoor goede recensies over Lenteingent, ze ontvangt momenteel in Oostende
Wel, ik heb die al een aantal keer gebeld en gemaild wanneer ze haar ad online vernieuwde, soms bijna op hetzelfde moment. Nooit opgenomen of bericht terug. Ook geen antwoord via mail.In Middelkerke is er Annelies. Titel is misleidend, nieuw is ze niet (meer). Stond lange tijd bij mijn favorieten, maar omwille van een naamsverandering betrouw ik het niet meer.
denk het ook, ook die "popcorn ceiling" is zo typisch AmerikaansKlopt. Bijna niemand heeft hier zo een ventilator/ verlichting combinatie hangen. Typisch USA was ook mijn eerste gedacht.
Adverteren zogezegd in MendonkOok in Wachtebeke en nabijgelegen gemeenten duiken regelmatig Aziatische dames op.
Zelfde scenario als elders: fake profielen...
Bijvoorbeeld:
![]()
vriendin's service
Ik ben een heel zachtaardig en mooi meisje. Als ik hier voor de eerste keer kom, zal ik je hart raken met mijn dikke borsten. Voor dewww.redlights.be
Foto's hier gepikt:
Soms in Wachtebeke, dan weer in Mendonk, Moerbeke of Sint-Kruis-Winkel. Adres blijkt uiteindelijk steeds in Wachtebeke te zijn. Ik herinner me slechts één profiel dat niet fake was.Adverteren zogezegd in Mendonk
Klopt voor 100%. Allemaal in de zwaluwlaan als ik me niet vergis!Soms in Wachtebeke, dan weer in Mendonk, Moerbeke of Sint-Kruis-Winkel. Adres blijkt uiteindelijk steeds in Wachtebeke te zijn. Ik herinner me slechts één profiel dat niet fake was.
Inderdaad en meestal fake profielen.Klopt voor 100%. Allemaal in de zwaluwlaan als ik me niet vergis!